Показати схожі тендери
Закупівля Оздоровлення у супроводі одного з батьків або іншого законного представника: дітей киян - учасників антитерористичної операції; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 14 років; дітей киян - військовослужбовців військових частин №№ 2260, 2269, 3027, 3030, 3066, 3078, 1465, 1498, 2428, А0222, А0525, А1799, А1937, А2299, А0351, А2167, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років; дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі у антитерористичній операції, віком до 18 років; дітей загиблих (померлих) киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 18 років; дітей киян - учасників антитерористичної операції, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян - постраждалих учасників Революції Гідності, віком до 14 років; дітей киян - Героїв Небесної Сотні, віком до 18 років від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-009821-a
План UA-P-2024-04-12-011631-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 15.05.2024 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 535 196 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 675.98 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 15:45 до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 15:45
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 15:45
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:02
до 09.05.2024 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2024 15:20
до 15.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 09.05.2024 15:20
-
Період уточнень
з 12.04.2024 15:45 до 20.04.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 15:45 до 20.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:02 до 09.05.2024 15:20
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:02 до 09.05.2024 15:20
Основні параметри
Оздоровлення у супроводі одного з батьків або іншого законного представника: дітей киян - учасників антитерористичної операції; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 14 років; дітей киян - військовослужбовців військових частин №№ 2260, 2269, 3027, 3030, 3066, 3078, 1465, 1498, 2428, А0222, А0525, А1799, А1937, А2299, А0351, А2167, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років; дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі у антитерористичній операції, віком до 18 років; дітей загиблих (померлих) киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 18 років; дітей киян - учасників антитерористичної операції, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян - постраждалих учасників Революції Гідності, віком до 14 років; дітей киян - Героїв Небесної Сотні, віком до 18 років
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
10 535 196 грн.
Оздоровлення у супроводі одного з батьків або іншого законного представника: дітей киян - учасників антитерористичної операції; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 14 років; дітей киян - військовослужбовців військових частин №№ 2260, 2269, 3027, 3030, 3066, 3078, 1465, 1498, 2428, А0222, А0525, А1799, А1937, А2299, А0351, А2167, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років; дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі у антитерористичній операції, віком до 18 років; дітей загиблих (померлих) киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 18 років; дітей киян - учасників антитерористичної операції, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян - постраждалих учасників Революції Гідності, віком до 14 років; дітей киян - Героїв Небесної Сотні, віком до 18 років
Назва предмета закупівлі
Оздоровлення у супроводі одного з батьків або іншого законного представника: дітей киян - учасників антитерористичної операції; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 14 років; дітей киян - військовослужбовців військових частин №№ 2260, 2269, 3027, 3030, 3066, 3078, 1465, 1498, 2428, А0222, А0525, А1799, А1937, А2299, А0351, А2167, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років; дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі у антитерористичній операції, віком до 18 років; дітей загиблих (померлих) киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 18 років; дітей киян - учасників антитерористичної операції, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян - постраждалих учасників Революції Гідності, віком до 14 років; дітей киян - Героїв Небесної Сотні, віком до 18 років
Очікувана вартість
10 535 196 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52675,98
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 741 (Одиниця)
Послуги для дітей: проживання, харчування, організація дозвілля
Опис предмета закупівлі
Послуги для дітей: проживання, харчування, організація дозвілля
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
6 741
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Позиція : №2 5 565 (Одиниця)
Послуги для осіб, які супроводжують дітей: проживання, харчування
Опис предмета закупівлі
Послуги для осіб, які супроводжують дітей: проживання, харчування
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
5 565
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює протягом 7 банківських днів оплату відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично надані протягом строку дії договору послуги на підставі Актів наданих послуг отриманих від Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник перераховує кошти за фактично надані послуги оздоровчих закладів, безпосередньо на розрахунковий рахунок Виконавця.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»»
Пропозиція:
10 532 781 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2024 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слизько Михайло Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380444040112
Замовник
ЄДРПОУ
37441694
Назва (англійською мовою)
Department of Social and Veterans Policy of the executive body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
Department of Social and Veterans Policy of the executive body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Поштовий індекс
03165
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Любомира Гузара, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Оздоровлення у супроводі одного з батьків або іншого законного представника: дітей киян - учасників антитерористичної операції; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 14 років; дітей киян - військовослужбовців військових частин №№ 2260, 2269, 3027, 3030, 3066, 3078, 1465, 1498, 2428, А0222, А0525, А1799, А1937, А2299, А0351, А2167, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років; дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі у антитерористичній операції, віком до 18 років; дітей загиблих (померлих) киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 18 років; дітей киян - учасників антитерористичної операції, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян-Захисників і киянок-Захисниць України, які перебувають у полоні або зникли безвісти, віком до 18 років; дітей киян - постраждалих учасників Революції Гідності, віком до 14 років; дітей киян - Героїв Небесної Сотні, віком до 18 років
Період вимог/скарг з 09.05.2024 15:20 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження цього учасник надає копії правовстановлюючих документів або копії відповідних договорів та актів прийому-передачі (строк дії таких договорів повинен бути не менший, строку надання послуг, передбаченого тендерною документацією). Підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено зокрема, що якщо учасник на виконання вимог тендерної документації щодо надання чинних копій договорів, у складі пропозиції надає копії договорів, укладених у попередніх роках, положеннями яких передбачена можливість автоматичної пролонгації, то такий учасник на підтвердження чинності таких договорів, повинен у складі пропозиції надати лист-підтвердження від іншої сторони такого договору про те, що договір пролонгований із зазначенням оновленого строку дії. 2 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою було виявлено невідповідності та розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, зокрема щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (учасник мав документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі). Учасник на вищезазначену вимогу надав відповідні документи. Замовником розглянуто документи учасника, надані на вимогу про усунення невідповідностей, у тому числі лист ТОВ «Грін Хотел» від 31.12.2021 №29*81-2/45 щодо пролонгації договору оренди від 01.02.2019 №1 на строк до 29.11.2024. Тендерною документацією, зокрема додатком 2, визначено строк надання послуг з оздоровлення: протягом 2024 року, але не пізніше 15.12.2024 (остання дата виїзду із оздоровчого закладу). Таким чином, строк пролонгації вищезазначеного договору є меншим, строку надання послуг, передбаченого тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (додаток 1 тендерної документації) та підлягає відхиленню згідно з абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
09.05.2024 15:12
-
09.05.2024 15:10
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
23.04.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 15:43
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено зокрема, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр поданих документів. У складі пропозиції учасника відсутній реєстр поданих документів; 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підрозділ 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати реєстр поданих документів. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити, зокрема інформацію про будівлі та споруди, які використовуються учасником для надання послуг з тимчасового розміщення та харчування (надати поверхові плани будівель). У складі пропозиції учасника відсутні поверхові плани будівель, які використовуються учасником для надання послуг з харчування; 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації; 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати поверхові плани будівель, які використовуються учасником для надання послуг з харчування. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження цього учасник надає копії правовстановлюючих документів або копії відповідних договорів та актів прийому-передачі (строк дії таких договорів повинен бути не менший, строку надання послуг, передбаченого цією тендерною документацією). На викоання даної вимоги учасником у складі пропозиції надано договір оренди від 01.02.2019 №1, строк дії якого до 31.12.2021. Пунктом 4.2. Договору передбачено, що у разі якщо жодна зі сторін за 90 календарних днів до дати закінчення строку дії договору не повідомить іншу Сторону про свій намір припинити дію Договору, даний Договір автоматично пролонгується на той самий строк та на тих же самих умовах. Підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено зокрема, що якщо учасник на виконання вимог тендерної документації щодо надання чинних копій договорів, у складі пропозиції надає копії договорів, укладених у попередніх роках, положеннями яких передбачена можливість автоматичної пролонгації, то такий учасник на підтвердження чинності таких договорів, повинен у складі пропозиції надати лист-підтвердження від іншої сторони такого договору про те, що договір пролонгований із зазначенням оновленого строку дії. У складі пропозиції учасника відсутній такий лист-підтвердження. Крім того, у складі пропозиції учасника відсутні копії документів, що підтверджують право користування іншими будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг; 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації; 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, які підтверджують право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, відповідно до вимог тендерної документації. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами не раніше 2021 року, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. У складі пропозиції учасника міститься експертний висновок №001/24-ЕК щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого табору «Артек-Прикарпаття» ТОВ «ОПК Планета Здоров’я», проте оздоровчий табір «Артек-Прикарпаття» не є учасником закупівлі, учасником закупівлі є ТОВ «ОПК Планета Здоров’я». Крім того даний висновок не містить дати його складання; 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу відповідно до вимог тендерної документації. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ, виданий уповноваженими на це органами, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції і до закінчення строку надання послуг, що засвідчує відповідність закладу санітарно-гігієнічним нормам у сфері надання послуг з тимчасового проживання, харчування. У складі пропозиції учасника міститься акт прийняття дитячого оздоровчого табору виданий на дитячий оздоровчий табір «Артек Прикарпаття» ТОВ «ОПК Планета Здоров’я», проте учасником закупівлі є ТОВ «ОПК Планета Здоров’я» та предметом закупівлі є оздоровлення дітей у супроводі дорослих; 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, що засвідчує відповідність учасника санітарно-гігієнічним нормам у сфері надання послуг з тимчасового проживання, харчування відповідно до вимог тендерної документації. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен забезпечити безоплатну доставку автотранспортом, прибулих до оздоровниці з найближчих залізничних або автовокзалів і у зворотному напрямку (надається копія договору на надання послуг з перевезення, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій і до кінця строку надання послуг або копія технічного паспорту на автотранспорт, що належить оздоровчому закладу). У складі пропозиції учасника міститься договір від 11.01.2024 №б/н щодо надання транспортних послуг, але предмет договору неконкретизований, договір не містить інформації щодо перевезення людей, в договорі не зазначений строк дії та строк надання послуг; 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи відповідно до вимог тендерної документації. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надавати послуги за своїм місцезнаходженням (зазначити адресу оздоровчого закладу). Учасником надано технічну специфікацію від 16.04.2024 №292, де зазначено адресу оздоровчого закладу, а саме: Львіська область, м. Трускавець, вул. Суховоля, 61. Поряд з цим в документах щодо підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначені також і інші адреси; 7.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи відповідно до вимог тендерної документації. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен забезпечити наявність охорони закладу штатними працівниками оздоровчого закладу, або суб'єктом охоронної діяльності за договором. У разі наявності охорони закладу суб'єктом охоронної діяльності, учасником надається копія договору з суб'єктом охоронної діяльності на надання послуг з охорони об’єкту, відповідно до положень ЗУ «Про охоронну діяльність», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій і до кінця строку надання послуг. У складі пропозиції учасником надано договір від 07.05.2021 №1613 щодо здійснення реагуванння наряду поліції охорони на повідомлення по телефонному дзвінку, строк дії якого становить 1 рік з дня його підписання сторонами. Підтвердження його пролонгації учасником не надано; 8.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
06.05.2024 10:26
Надати до
07.05.2024 10:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 535 196 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444040112
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 535 196 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444040112
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності