Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-008448-a
План UA-P-2024-04-12-009553-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 01.05.2024 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 336 326.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 363.27 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 14:44 до 22.04.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 14:44
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 14:44
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:00
до 30.04.2024 09:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2024 09:24
до 06.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.04.2024 09:24
-
Період уточнень
з 12.04.2024 14:44 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 14:44 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:00 до 30.04.2024 09:24
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:00 до 30.04.2024 09:24
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя)
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду; Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 336 326.56 грн.
Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя
Назва предмета закупівлі
Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя
Очікувана вартість
5 336 326.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53363,27
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя
Код ДК 021:2015
45233251-3 - Відновлення покриття
Кількість
171
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених цим договором.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АП-МАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
5 330 230.14 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2024 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя
Період вимог/скарг з 30.04.2024 9:24 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АП-МАГІСТРАЛЬ» (код ЄДРПОУ - 44135558) визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-12-008448-a та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 14:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 14:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На виконання вимог п.3.1. Додатку №1 тендерної документації, Учасник має надати довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Якщо обладнання/ машини/механізми/ устаткування використовується на праві оренди чи іншого речового права – надати копії документів, що підтверджують право користування (договір оренди та/або договір лізингу, та/або договір надання послуг та/або інші документи, що підтверджують право користування) обладнанням/ машинами/ механізмами/ устаткуванням чинних на весь строк надання послуг/виконання робіт (до 31.12.2024). У разі оренди (найму) транспортного засобу за участю фізичної особи договір повинен бути нотаріально посвідчений (згідно ст. 799 ЦК України). У випадку залучення субпідрядників / співвиконавців наявність обладнання/ машини/механізми/ устаткування у них. Пунктом 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав визначених п. 47 Особливостей. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців  в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю УЧАСНИК має надати по кожному із  субпідрядників/ співвиконавців підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Додатку №2 Зразок №1 тендерної документації (в складі тендерної пропозиції). 2) Згідно п.6.3  Додатку  № 1 тендерної документації Учасник мав надати: У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.    ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей:   1) У наданій довідці Вих. №3 від 22.04.2024 про наявність обладнання/машин/механізмів/ устаткування (власного чи орендованого) необхідне розділення на коригування, а саме п.7 , у якому об’єднано MAN TGX18.540 Спеціалізований вантажний сідловий тягач та CARNEHL CHKS-HH Спеціалізований напівпричіп н/пр – самоскид тривісний. Незрозуміло термін експлуатації 132 місяці відноситься до однієї машини, чи це загальний для двох машин. Відповідно необхідно виправити і подальшу нумерацію. 2) ТОВ «АП-Магістраль» надано Довідку Вих. №3 від 22.04.2024 про наявність обладнання/машин/механізмів/ устаткування (власного чи орендованого) за формою наведеною у Додатку №1 п.3.1., у якій зазначено 15 позицій машин та обладнання, які є у власності Учасника та з зазначенням «Інше право користування». На виконання вимоги Учасником надано: Договір щодо надання послуг спецтехніки №03 від 01.04.2024р. з ФОП Дарбінян Петрос Грантович; Договір надання послуг №2024/02/07-2 від 07.04.2024р. з ПрАТ «Запорізький асфальтобетонний завод»; Договiр №23/24 про надання послyг по експлуатацii будiвельних машин та механiзмiв від 01.04.2024р. з ПрАТ «БІАС». У договорі з ПрАТ «БІАС» зазначений термін дії договору – до 31.12.2023р. Хоча сам договір укладено 01.04.2024р. 3) Щодо машин зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які є власністю третіх осіб, Учасник надав наступні договори: - Договір щодо надання послуг спецтехніки №03 від 01.04.2024, укладений з ФОП Дарбінян Петрос Грантович. Предмет (Виконавець) договору (п.1.1): За цим Договором Виконавець надає Замовнику техніку згідно Додатку 1, а Замовник приймає надані послуги та оплачує їх вартість на умовах цього договору. - Договір надання послуг №23/24 від 01.04.2024, укладений з ПАТ «БІАС» (Виконавець). Предмет договору (п.1.1): У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець надає Замовнику послуги щодо експлуатації будівельних машин і механізмів для виконання дорожньо-будівельних робіт на будівельних об’єктах Замовника, а Замовник приймає виконані послуги та оплачує їх вартість на умовах цього Договору. - Договір надання послуг №2024/02/07-2 від 07.02.2024, укладений з ПАТ «Запорізький асфальтобетонний завод» (Виконавець). Предмет договору (п.1.1): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується за завданням Замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату послуги дорожньої техніки. Тобто, всі вищезазначені договори за своїм предметом є договорами надання послуг третіми особами і, відповідно, ці треті особи плануються до залучення як співвиконавці/субпідрядники Учасника. Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучає спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців на підставі договорів про надання послуг, відповідно повинен надавати довідку про залучення співвиконавців за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку 1 тендерної документації. 4) У наданій Учасником довідці Довідку Вих. №5 від 22.04.2024 вказано: «ТОВ «АП-Магістраль», в особі директора Пушкіна О.Л., повідомляє Замовника про відсутність фактів невиконання зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та /або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Однак, при перевірці контрагента у системі SAP ERP на предмет виконання зобов’язань за договорами, виявлено, що раніше з ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» договори не укладались. Відтак, учасником невірно зазначена інформація у довідці.   ІІІ) На усунення невідповідностей необхідно надати: Оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з вірним переліком машин та обладнання. Договiр про надання послyг по експлуатацii будiвельних машин та механiзмiв з ПрАТ «БІАС», чинний на весь строк надання послуг (до 31.12.2024). 3) Якщо учасник використовує техніку на підставі укладених договорів про надання послуг іншими суб’єктами господарювання, надати довідку про залучення співвиконавців за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку 1 тендерної документації. Та у разі якщо учасник процедури закупівлі залучатиме спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців  в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю УЧАСНИК має надати по кожному співвиконавцю підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Додатку №2 Зразок №1 тендерної документації (в складі тендерної пропозиції). 4) Довідку в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, вказаних у п.6.3  Додатку  № 1 тендерної документації наступного змісту: між Учасником (зазначити найменування) та ПАТ «Запоріжжяобленерго» раніше не було укладено договорів про закупівлю.
Створено
25.04.2024 20:36
Надати до
26.04.2024 20:36
Договір
UA-2024-04-12-008448-a-b1
Очікує підписання
5 330 230.14 грн.
5 330 230.14 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
171 (послуга)
Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя
Номенклатура
Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя
Кількість
171
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 336 326.56 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 336 326.56 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380501005404
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності