Показати схожі тендери

Закупівля Персональний нагрудний відеореєстратор від ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-005707-a
План UA-P-2024-04-12-006938-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 01.05.2024 20:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
101 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
508.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 12:28 до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 12:28
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 12:28
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:05
до 24.04.2024 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2024 15:48
до 30.04.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.04.2024 15:48
-
Період уточнень
з 12.04.2024 12:28 до 17.04.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 12:28 до 17.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:05 до 24.04.2024 15:48
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:05 до 24.04.2024 15:48
Основні параметри
Персональний нагрудний відеореєстратор
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
101 700 грн.
Персональний нагрудний відеореєстратор
Назва предмета закупівлі
Персональний нагрудний відеореєстратор
Очікувана вартість
101 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
508,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 13:42
Закінчення аукціону
22.04.2024 14:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональний нагрудний відеореєстратор
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставлений Товар оплачується Покупцем протягом 10 (десять) банківських днів з дня його прийняття у власність та підписання видаткової накладної (накладної), при умові отримання від Продавця всіх документів, передбачених п.3.4. Договору, за умови бюджетного фінансування.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
96 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
97 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 13:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 12:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Зайцева
Електронна пошта
Телефон
+380930826640
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
42403446
Повна назва
ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Лот № 1 Персональний нагрудний відеореєстратор
Період вимог/скарг з 24.04.2024 15:48 по 30.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2024 15:48
Довідка НАЗК
24.04.2024 15:48
-
22.04.2024 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 12:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 12:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі UA-2024-04-12-005707-a Персональний нагрудний відеореєстратор ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. Розділом 3 пунктом 1 Тендерної документації, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, передбачено надати: 1.1.1 Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника); 1.1.2 Лист у довільній формі, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції»; 1.2 Розділом 5 пунктом 2 Тендерної документації, іншою інформацією передбачено надати: 1.2.1 довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції; 1.2.2 У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 1.3 Додатком 3 до тендерної документації, визначено перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 1.3.1 Пунктом 2 передбачено надати Документи, які підтверджують, що Учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, а саме: 2.2. Довідка в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із зазначенням цих заходів. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: 2.1.1 Лист у довільній формі, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції». 2.1.2 Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. 2.2. У складі тендерної пропозиції Учасника, документи, які потребують внесення змін: 2.2.1 В Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації - Порівняльна таблиця, друга сторінка неякісно сканована, текст важко ідентифікувати. Також у порівняльній таблиці відсутня інформація - назва виробника та країна походження виробника . 2.2.2 У листі-гарантії від 19.04.2024 наведена невичерпна інформація, а саме не вказана Ісламської Республіки Іран згідно вимог Тендерної документації та внесених змін у постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 2.2.3. В довідці (захист довкілля) від 19.04.2024 не вказано, які саме заходи впроваджуються учасником. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: 3.1. Лист у довільній формі, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції». 3.2. Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції; 3.3. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника) та якісно скановану. 3.4. Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 3.5. Довідку в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із зазначенням цих заходів.
Створено
23.04.2024 11:44
Надати до
24.04.2024 11:44
Договір
UA-2024-04-12-005707-a-a1
Очікує підписання
96 840 грн.
96 840 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
15 (штуки)
Персональний нагрудний відеореєстратор
Номенклатура
Персональний нагрудний відеореєстратор
Кількість
15
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
101 700 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2024 00:00
Замовник:
ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380930826640
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
101 700 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2024 00:00
Замовник:
ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380930826640
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності