Показати схожі тендери

Закупівля Протипожежні двері від Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-005007-a
План UA-P-2024-04-12-006273-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 09.05.2024 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 11:54 до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 11:54
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 11:54
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 12:44
до 03.05.2024 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 13:47
до 09.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 03.05.2024 13:08
-
Період уточнень
з 12.04.2024 11:54 до 17.04.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 11:54 до 17.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 12:44 до 03.05.2024 13:08
Період кваліфікації
з 22.04.2024 12:44 до 03.05.2024 13:08
Основні параметри
Протипожежні двері
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
150 000 грн.
Протипожежні двері
Назва предмета закупівлі
Протипожежні двері
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 12:15
Закінчення аукціону
22.04.2024 12:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Протипожежні двері
Код ДК 021:2015
44221220-3 - Протипожежні двері
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Слобожанський, 14 (у кількості 2 штуки); пр. Слобожанський, 15 (у кількості 2 штуки); вул. Лесі Українки, 67 (у кількості 2 штуки).
Дата постачання по
07.06.2024 11:59
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Товару на протязі 20 (двадцяти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
135 149.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС"
Пропозиція:
70 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"
Пропозиція:
69 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.04.2024 11:57
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Охременко Анастасія Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380563712767
Замовник
ЄДРПОУ
43315529
Назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Повна назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Повна назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Поштовий індекс
49027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
Кваліфікація
Лот № 1 Протипожежні двері
Період вимог/скарг з 25.04.2024 13:47 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВІМБ Україна», керуючись абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ Україна», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a.
Документи кваліфікації
25.04.2024 13:47
-
25.04.2024 13:45
Повідомлення про рішення
22.04.2024 12:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 11:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 11:54
Період вимог/скарг з 02.05.2024 17:26 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.05.2024 17:26
-
02.05.2024 17:25
Повідомлення про рішення
25.04.2024 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 11:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 11:54
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.04.2024 13:47
Надати до
27.04.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 33/03 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 30 квітня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС»», поданої для участі у процедурі закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 12.04.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері). 22.04.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано три остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ Україна» з ціною 69 999,99 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ Україна» протокольним рішенням № 33/02 від 25 квітня 2024 року, відхилила тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ УКРАЇНА", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a. Абзацом 5 пункту 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» з ціною 70 000,00 грн. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» виявила наступне. Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що товар, що пропонується Учасником обов’язково повинен бути сертифікований. З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати(-и) відповідності на однополотні двері (відповідність ДСТУ Б В. 2.6-77:2009, щодо класу вогнестійкості ЕІ60), протокол(-и) випробувань на однополотні двері (відповідність ДСТУ Б В. 2.6-77:2009, щодо класу вогнестійкості ЕІ60) та паспорти виробів на кожен виріб). У складі тендерної Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» надано сертифікат відповідності, протоколи випробувань, паспорти на кожен виріб. За результатами розгляду паспортів на вироби, встановлено, що у змісті паспортів наявне посилання на клас вогнестійкості ЕІ 30, а саме: ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлені паспорти на кожний виріб. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано протоколи випробувань № 13/СД-20 та № 7/СД-20, за розглядом яких встановлено, що зазначені документи надані не в повному обсязі. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції протоколи випробувань № 13/СД-20 та № 7/СД-20 у повному обсязі. Пунктом 1 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку. У складі тендерної Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» надано довідку, яка містить відомості про підприємство, але за розглядом якої встановлено відсутність у змісті довідки інформації про уповноважену особу на підписання договору. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлені довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Оскільки, допущені Учасником ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Створено
30.04.2024 16:27
Надати до
01.05.2024 16:27
Період вимог/скарг з 03.05.2024 13:08 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.05.2024 13:08
-
03.05.2024 12:49
Повідомлення про рішення
02.05.2024 17:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 11:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 11:54
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2024 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380563712767
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2024 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380563712767
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності