Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області від Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-001706-a
План UA-P-2024-04-12-001930-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 02.05.2024 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
187 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
939 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 09:57 до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 09:57
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 09:57
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.04.2024 00:02
до 26.04.2024 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.04.2024 15:41
до 02.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 26.04.2024 15:41
-
Період уточнень
з 12.04.2024 09:57 до 17.04.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 09:57 до 17.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 20.04.2024 00:02 до 26.04.2024 15:41
Період кваліфікації
з 20.04.2024 00:02 до 26.04.2024 15:41
Основні параметри
Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
187 800 грн.
Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області
Очікувана вартість
187 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
939,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області
Код ДК 021:2015
79310000-0 - Послуги з проведення ринкових досліджень
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, визначається на підставі відповідних постанов державних виконавців органів державної виконавчої служби Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), перелік яких наведено у Додатку № 2 до Договору.
Дата постачання по
31.12.2024 10:02
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує вартість фактично наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту надання до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) належно оформлених документів, зазначених у п.п. 2.2 Договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО."
Пропозиція:
84 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.04.2024 10:16
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Охременко Анастасія Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380563712767
Замовник
ЄДРПОУ
43315529
Назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Повна назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Повна назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Поштовий індекс
49027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області
Період вимог/скарг з 26.04.2024 15:41 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
1. Керуючись абзацом 4 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП «Ажіо.», у зв’язку з тим, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 - 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-001706-a.
Документи кваліфікації
26.04.2024 15:41
-
26.04.2024 15:37
Повідомлення про рішення
20.04.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 09:57
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 09:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 32/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 24 квітня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ПП «Ажіо.», поданої для участі у процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-001706-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 12.04.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-001706-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області). 20.04.2024 електронна система закупівель за № UA-2024-04-12-001706-a перейшла у статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію, а саме від: Керуючись пунктом 36 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ПП «Ажіо.» виявила наступне. Підпунктом 3.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку за встановленою формою Замовника*, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, за встановленою Замовником формою: Довідка про наявність аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі № з/п Номер та дата договору Найменування контрагента, його код ЄДРПОУ Адреса контрагента та контактний телефон уповноваженої особи Предмет договору Сума договору (з урахуванням змін) Строк надання послуг 1 … ________ ____________ __________ (посада) (підпис) (ПІБ) На підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - не менше двох копій аналогічних договорів* по кожному виду об’єкту оцінки (зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації) з усіма додатками та додатковими угодами (у разі їх наявності); - копії актів наданих послуг на суму договору, зазначену у довідці про наявність аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі. *під «аналогічним договором» мається на увазі, договір про проведення незалежної оцінки по виконавчому провадженню. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Ажіо.» надано інформаційну довідку про наявність виконаних аналогічних договорів, але за розглядом якої встановлено, що довідка не містить інформації щодо дати, номеру договору, інформації про контрагента, суми договору та строку надання послуг по деяким позиціям аналогічних договорів, а саме: Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Ажіо.» не надано аналогічні договори у повному обсязі та відповідно відсутня необхідна інформація у довідці про наявність виконання аналогічних договорів. ВИМОГА: заповнити відсутню інформацію щодо аналогічних договорів та надати скановані копії договорів. Водночас, у пунктах 3, 4, 9, 10, 17 довідки про наявність виконаних аналогічних договорів, зазначено предмет закупівлі, який не відповідає предмету закупівлі договорам, наданих у складі тендерної пропозиції. ВИМОГА: виправити у наданій довідці про наявність виконаних аналогічних договорів, предмет закупівлі, що відповідає предмету закупівлі зазначеного у договорі. Разом з тим, Учасником ПП «Ажіо.» у складі тендерної пропозиції надані договори №№ 652/20 від 20.02.2020; 1724/20 від 30.04.2020; 840/20 від 12.03.2020; 499/20 від 02.02.2020; 1966/20 від 31.08.2020, за розглядом яких встановлено, відсутність у їх складі інформації про проведення оцінки саме по виконавчим провадженням. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції постанови про призначення оцінювача на проведення оцінки майна, зазначеного у вище перелічених договорах. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Ажіо.» надано акт № 1785/20 від 31.12.2020 до договору № 28/2020 від 04.05..2020, який не містить печатки Замовника. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції вище зазначений акт, який містить печатку Замовника. Пунктом 3 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників – платників ПДВ). Витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку) отриманий через особистий електронний кабінет Учасника, не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Ажіо.» надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, але за розглядом якого встановлено, що наданий Витяг сформований 18.03.2024, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції Витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку) отриманий через особистий електронний кабінет Учасника, не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ПП «Ажіо.» помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ПП «Ажіо.», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 - 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-001706-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Створено
24.04.2024 15:24
Надати до
25.04.2024 15:24
Торги не відбулися
Очікувана вартість
187 800 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2024 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380563712767
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
187 800 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2024 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380563712767
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності