Закупівля Закупка Товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки») від КП "Чугуївський комунальний комплекс".
Закупка Товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»)
Закупка Товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»)
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, провулок Червоної Калини, 4
Дата постачання по
10.09.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної та акта приймання-передачі Товару протягом 20 (двадцяти) календарних днів
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Лот № 1
Закупка Товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 19:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
НАКАЗ
29.04.2024 № 70
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.04.2024 № 70
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2024-04-11-012570-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-СТЕЛ»; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Чугуївський комунальний комплекс» (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 11.04.2024 року №86, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «М-СТЕЛ» (далі – Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2024 протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 22.04.2024 №93 повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 22.04.2024 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.05.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей з урахуванням змін внесених Постановою №382 від 02.04.2024, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та Додатку 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до пунктів 44 та 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 29.04.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 02.05.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: «Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» була опублікована та вступила в законну силу 09 квітня 2024 року. Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня запровадили графік відключень електроенергії. Про це повідомив начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов. Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в квітні місяці, що призвело до запровадження графіків відключення світла у різних районах Харкова на шість годин: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 21.00 з 21.00 до 03.00 та з 03.00 до 9.00. У області світло вимикатимуть на дві години одночасно у двох територіальних громадах, починаючи із 9.00 і до 17.00 (загально відома інформація, що була опублікована). Така ситуація призвела до нестабільної роботи інтернет ресурсів, що і стало однією з причин того, що Замовник публікуючи 11.04.2024 року оголошення про відкриті торги на закупівлю товару не врахував зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». Крім цього за розрахунком (калькулятор уповноважених осіб) розрахункова кількість уповноважених осіб підприємства КП «ЧКК» дорівнює 3 (три) посадові особи, штатна чисельність – дві уповноважені особи, фактична численність – одна уповноважена особа. За таких умов була допущена помилка в складанні Тендерної документації замовника. Але прошу врахувати той факт, що ця помилка не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та не обмежує права Учасників. При розгляді пропозицій Учасників Замовником враховувались вищезазначені зміни. На теперішній час Замовник враховує вище названі зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі».
Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, в частині зазначення в тендерній документації положення пунктів 44, 47 Особливостей без змін встановлених Постановою № 382 від 02.04.2024.
Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою №382 від 02.04.2024 призвело до порушення вимог частини третьої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пунктів 44 та 47 Особливостей..
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-СТЕЛ»; дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Провідний фахівець з публічних закупівель,
Уповноважена особа Моісеєнко С. В.
У відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання Закону № 922-VIII та зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель надаю пояснення про усунення порушень:
1. На теперішній час Замовник враховує зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі.
2. Директору КП «ЧКК» Хоменко Ю. О. 07.05.2024 року надана доповідна записка та інші документи для розгляду та вжиття заходів для недопущення в подальшому порушень.
3. До директора КП «ЧКК» Хоменко Ю. О. надане прохання знайти і прийняти на вакантну посаду фахівця з публічних закупівель для подальшого розподілення робіт по організації закупівельної діяльності, що буде сприяти покращенню підготовки документів для організації процесу публічних закупівель.
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-11-012570-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь про надання пояснень ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Від 29 квітня 2024 року
У відповідності до ч.5 ст. 8 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» надаю відповіді на питання, що містяться в Запиті про надання пояснень від 29.04.2024 року (Інформації, документів) по закупівлі товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), номер процедури закупівлі UA-2024-04-11-012570-a.
Перше питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Наказом № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ № 275) від 18.02.2020 року (зі змінами) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в розділі ІІІ наведені методи визначення очікуваної вартості.
Одним з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є метод порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Наказом № 275 рекомендовані способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є спосіб, здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах і т.і.
Виходячи з цього та наявного фінансування (про яке буде повідомлено нижче) було проведено аналіз інформації про ціни товарів «Дорожні котки», що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.
Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників становлять:
- STANMASTER – 832 637,00 грн. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот тридцять сім грн. 00 коп.);
- comfort system – 1 251 619,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.);
- avtoshop – 869 775,00 грн. (вісімсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.);
- АЛЬФАТЕХ – 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот грн. 00 кок.)
Середня ціна цих 4х пропозицій становить:
832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 + 1 800 000,00 = 4 754 031,00 грн. : 4 = 1 188 507,75 грн.
Середня ціна перших 3х пропозицій становить:
832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 = 2 954 031 грн. : 3 = 984 677,00 грн.
Враховуючи те, що Замовник буде одразу використовувати віброкаток в інтенсивному режимі для проведення поточного (ямкового) ремонту доріг Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади, в тендерній документації (Додаток № 3) викладені додаткові вимоги до предмета закупівлі, а саме:
«Предмет закупівлі має бути укомплектовано наступним додатковим обладнанням та передбачати надання наступних послуг (виконання робіт):
- Шланги гідравлічні набір – 3 шт.
- Набір ключів 144 од. – 1 шт.
- ТО-1 з розхідними матеріалами (250 м\г) - 1 шт;
- ТО-2 з розхідними матеріалами (500 м\г) - 1 шт;
Вартість вищевказаного додаткового обладнання та послуг (робіт) має входити у вартість предмету закупівлі.
ТО-1,ТО-2 проводиться на території замовника м. Чугуїв».
Крім цього в тендерній документації (Додаток № 6 – Проект Договору) передбачено (п.2.5 Договору):
«2.5. В ціну Договору включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із поставкою Товару Замовнику.».
Виходячи з наявної інформації (додаються – пропозиції по віброкотках від 4х постачальників), виробничих потреб і завдань, технічних характеристик віброкатка (вага – 3500 кг; потужність дизельного двигуна, кВт - 26,5; ємність дощувального бака, л – 200; здатність до підйому, % - 20 та інше) було прийняте рішення про закупівлю товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), та визначена очікувана вартість (з урахуванням додаткових вимог та доставки) – 1 030 000,00 грн. (один мільйон тридцять грн. 00 коп.).
Друге питання:
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 передбачено наступне:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Виходячи з цього зрозуміло, що обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) покладено на розпорядників бюджетних коштів різних рівнів та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» (далі – КП «ЧКК») згідно діючого законодавства України не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Визначення понять «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18, та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України:
«18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;…
47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;»
Стаття 22 Бюджетного Кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів за обсягом наданих повноважень, які поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття одержувача бюджетних коштів:
«38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;»
Виходячи з цього Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України.
Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то дане визначення наведене в частині 2 статті 22 Господарського Кодексу України:
«2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.»
В частин 3 статті 24 Господарського Кодексу України визначене поняття суб'єкта господарювання комунального сектора економіки:
«3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.»
Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» створений Чугуївською міською радою, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства та заснована на комунальній власності, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки.
Виходячи з вище викладеного зрозуміло, що пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті для суб'єктів господарювання комунального сектора економіки.
Веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади – chuguiv-gromada.gov.ua
Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади є Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради.
Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради надає Комунальному підприємству «Чугуївський комунальний комплекс» Реєстр пропозицій щодо фінансування КП «ЧКК» (додається), згідно з яким проводяться закупівлі товарів, робіт і послуг.
Третє питання:
Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178».
Відповідь:
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» була опублікована та вступила в законну силу 09 квітня 2024 року.
Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня запровадили графік відключень електроенергії. Про це повідомив начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов.
Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в квітні місяці, що призвело до запровадження графіків відключення світла у різних районах Харкова на шість годин: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 21.00 з 21.00 до 03.00 та з 03.00 до 9.00. У області світло вимикатимуть на дві години одночасно у двох територіальних громадах, починаючи із 9.00 і до 17.00 (загально відома інформація, що була опублікована).
Така ситуація призвела до нестабільної роботи інтернет ресурсів, що і стало однією з причин того, що Замовник публікуючи 11.04.2024 року оголошення про відкриті торги на закупівлю товару не врахував зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178».
На теперішній час Замовник враховує вище названі зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі.
Додатки на 11-тиаркушах:
1. Реєстр пропозицій Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради щодо додаткового фінансування коштів з бюджету Чугуївської міської територіальної громади на 1-му аркуші.
2. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників на 10-ти аркушах.
З повагою
Провідний фахівець
з публічних закупівель,
Уповноважена особа Сергій МОІСЕЄНКО
+380954730965
Відповідь про надання пояснень ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідь про надання пояснень
ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідності до ч.5 ст. 8 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» надаю відповіді на питання, що містяться в Запиті про надання пояснень від 29.04.2024 року (Інформації, документів) по закупівлі товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), номер процедури закупівлі UA-2024-04-11-012570-a.
Перше питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Наказом № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ № 275) від 18.02.2020 року (зі змінами) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в розділі ІІІ наведені методи визначення очікуваної вартості.
Одним з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є метод порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Наказом № 275 рекомендовані способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є спосіб, здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах і т.і.
Виходячи з цього та наявного фінансування (про яке буде повідомлено нижче) було проведено аналіз інформації про ціни товарів «Дорожні котки», що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.
Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників становлять:
- STANMASTER – 832 637,00 грн. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот тридцять сім грн. 00 коп.);
- comfort system – 1 251 619,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.);
- avtoshop – 869 775,00 грн. (вісімсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.);
- АЛЬФАТЕХ – 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот грн. 00 кок.)
Середня ціна цих 4х пропозицій становить:
832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 + 1 800 000,00 = 4 754 031,00 грн. : 4 = 1 188 507,75 грн.
Середня ціна перших 3х пропозицій становить:
832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 = 2 954 031 грн. : 3 = 984 677,00 грн.
Враховуючи те, що Замовник буде одразу використовувати віброкаток в інтенсивному режимі для проведення поточного (ямкового) ремонту доріг Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади, в тендерній документації (Додаток № 3) викладені додаткові вимоги до предмета закупівлі, а саме:
«Предмет закупівлі має бути укомплектовано наступним додатковим обладнанням та передбачати надання наступних послуг (виконання робіт):
- Шланги гідравлічні набір – 3 шт.
- Набір ключів 144 од. – 1 шт.
- ТО-1 з розхідними матеріалами (250 м\г) - 1 шт;
- ТО-2 з розхідними матеріалами (500 м\г) - 1 шт;
Вартість вищевказаного додаткового обладнання та послуг (робіт) має входити у вартість предмету закупівлі.
ТО-1,ТО-2 проводиться на території замовника м. Чугуїв».
Крім цього в тендерній документації (Додаток № 6 – Проект Договору) передбачено (п.2.5 Договору):
«2.5. В ціну Договору включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із поставкою Товару Замовнику.».
Виходячи з наявної інформації (додаються – пропозиції по віброкотках від 4х постачальників), виробничих потреб і завдань, технічних характеристик віброкатка (вага – 3500 кг; потужність дизельного двигуна, кВт - 26,5; ємність дощувального бака, л – 200; здатність до підйому, % - 20 та інше) було прийняте рішення про закупівлю товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), та визначена очікувана вартість (з урахуванням додаткових вимог та доставки) – 1 030 000,00 грн. (один мільйон тридцять грн. 00 коп.).
Друге питання:
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 передбачено наступне:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Виходячи з цього зрозуміло, що обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) покладено на розпорядників бюджетних коштів різних рівнів та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» (далі – КП «ЧКК») згідно діючого законодавства України не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Визначення понять «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18, та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України:
«18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;…
47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;»
Стаття 22 Бюджетного Кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів за обсягом наданих повноважень, які поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття одержувача бюджетних коштів:
«38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;»
Виходячи з цього Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України.
Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то дане визначення наведене в частині 2 статті 22 Господарського Кодексу України:
«2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.»
В частин 3 статті 24 Господарського Кодексу України визначене поняття суб'єкта господарювання комунального сектора економіки:
«3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.»
Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» створений Чугуївською міською радою, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства та заснована на комунальній власності, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки.
Виходячи з вище викладеного зрозуміло, що пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті для суб'єктів господарювання комунального сектора економіки.
Веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади – chuguiv-gromada.gov.ua
Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади є Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради.
Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради надає Комунальному підприємству «Чугуївський комунальний комплекс» Реєстр пропозицій щодо фінансування КП «ЧКК» (додається), згідно з яким проводяться закупівлі товарів, робіт і послуг.
Третє питання:
Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178».
Відповідь:
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» була опублікована та вступила в законну силу 09 квітня 2024 року.
Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня запровадили графік відключень електроенергії. Про це повідомив начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов.
Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в квітні місяці, що призвело до запровадження графіків відключення світла у різних районах Харкова на шість годин: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 21.00 з 21.00 до 03.00 та з 03.00 до 9.00. У області світло вимикатимуть на дві години одночасно у двох територіальних громадах, починаючи із 9.00 і до 17.00 (загально відома інформація, що була опублікована).
Така ситуація призвела до нестабільної роботи інтернет ресурсів, що і стало однією з причин того, що Замовник публікуючи 11.04.2024 року оголошення про відкриті торги на закупівлю товару не врахував зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178».
Крім цього за розрахунком (калькулятор уповноважених осіб) розрахункова кількість уповноважених осіб підприємства КП «ЧКК» дорівнює 3 (три) посадові особи, штатна чисельність – дві уповноважені особи, фактична численність – одна уповноважена особа.
За таких умов була допущена помилка в складанні Тендерної документації замовника. Але прошу врахувати той факт, що ця помилка не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та не обмежує права Учасників. При розгляді пропозицій Учасників Замовником враховувались вищезазначені зміни.
На теперішній час Замовник враховує вище названі зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі.
Додатки на 13-тиаркушах:
1. Реєстр пропозицій Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради щодо додаткового фінансування коштів з бюджету Чугуївської міської територіальної громади на 1-му аркуші.
2. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників на 10-ти аркушах.
3. Розрахунок уповноважених осіб на 2-х аркушах.
З повагою
Провідний фахівець
з публічних закупівель,
Уповноважена особа Сергій МОІСЕЄНКО
02.05.2024
+380954730965