Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) від Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-11-012471-a
План UA-P-2024-04-11-015523-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 01.05.2024 13:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
402 283 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 011.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2024 18:40 до 26.04.2024 05:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2024 18:40
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2024 18:40
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.04.2024 05:01
до 01.05.2024 09:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2024 09:30
до 07.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.05.2024 09:30
-
Період уточнень
з 11.04.2024 18:40 до 23.04.2024 00:00
Період оскарження
з 11.04.2024 18:40 до 23.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.04.2024 05:01 до 01.05.2024 09:30
Період кваліфікації
з 26.04.2024 05:01 до 01.05.2024 09:30
Основні параметри
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
402 283 грн.
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
402 283 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2011,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Сорочинська, будинок 30
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, зазначений у Договорі підряду, за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СІЧ-ЗАПОРІЖЖЯ"
Пропозиція:
402 186.85 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2024 11:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380612246921
Сайт:
http://www.smp.zp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38563265
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Поштовий індекс
69057
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
вул.Тамбовська, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Період вимог/скарг з 01.05.2024 9:30 по 07.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.05.2024 09:30
Довідка НАЗК
01.05.2024 09:30
-
Звіт про оцінку
26.04.2024 05:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 18:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.1.1 розділу 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати : Довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо). Обов’язковою є наявність: 1. Автомобіль бортовий 2. Кран 3. Компресор 4. Зварювальний апарат Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо. Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: «Довідка про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» №01 від 22.04.2024р., в якій міститься інформація лише про зварювальний апарат Machtz MWM-280 D який є власністю Учасника, про що надано інвентарну картку. Інформація стосовно Автомобілю бортового, крану та компресору відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо). Обов’язковою є наявність: 1. Автомобіль бортовий 2. Кран 3. Компресор 4. Зварювальний апарат Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо. Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання. 2. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2.6 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника) . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, але на керівника підприємства дані документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії документів, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на керівника учасника. 3. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2.7 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, але на керівника підприємства дані документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії документів, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями на керівника учасника. 4. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2.8 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: наказ (або копію) про призначення відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. На підтвердження знань та навичок з питань охорони праці та пожежної безпеки зазначеної особи надати у складі тендерної пропозиції посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за курсом: «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2- 2009», а також проходження навчання з питань пожежної безпеки. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Наказ «Про призначення відповідального за охорону праці на підприємстві» №01/к від 24.04.2024р., але посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за курсом: «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2- 2009», а також проходження навчання з питань пожежної безпеки – відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за курсом: «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2- 2009», а також проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Створено
30.04.2024 8:37
Надати до
01.05.2024 8:37
Договір
UA-2024-04-11-012471-a-b1
Очікує підписання
402 186.85 грн.
402 186.85 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Номенклатура
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
402 283 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2024 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612246921
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
402 283 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2024 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612246921
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності