Показати схожі тендери

Закупівля Цукор від Військова частина 3078 Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-11-012459-a
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 03.05.2024 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 668 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 680 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2024 12:00 до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2024 18:36
до 17.04.2024 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:00
до 30.04.2024 15:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2024 15:12
до 03.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 30.04.2024 15:12
-
Період уточнень
з 11.04.2024 18:36 до 17.04.2024 12:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:00 до 30.04.2024 15:12
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:00 до 30.04.2024 15:12
Основні параметри
Цукор
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 668 000 грн.
Лот 1. Цукор
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Цукор
Примітки
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Очікувана вартість
1 668 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16680,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 040
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 20 000 (кілограми)
Цукор
Опис предмета закупівлі
Цукор
Код ДК 021:2015
15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.06.2024 00:00
Позиція : №2 20 000 (кілограми)
Цукор
Опис предмета закупівлі
Цукор
Код ДК 021:2015
15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.07.2024 00:00
Позиція : №3 20 000 (кілограми)
Цукор
Опис предмета закупівлі
Цукор
Код ДК 021:2015
15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФУД ВАЙБ"
Пропозиція:
1 535 400 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
11.04.2024 18:36
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваленко Тетяна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
0444624862
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25574423
Повна назва
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Цукор
Період вимог/скарг з 30.04.2024 15:12 по 03.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції надав завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість без підпису та печатки уповноваженої особи Державної податкової служби України за місцем обліку платника ПДВ. 2. Учасник в складі пропозиції надав довідку в довільній формі про складські приміщення та інші приміщення, але не надав на обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Учасник в складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді документа(ів) на обладнання на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документів(ів), що підтверджують право на використання обладнання зі всіма додатками дійсних на дату розкриття пропозиції. 4. Учасник в складі пропозиції надав довідку з переліком автомобілів, але не зазначив інформацію щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 5 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 15 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 7 Додаток №2 до Оголошення; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) та/або оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Свідоцтва про сплату єдиного податку (копія Витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). 2. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 4. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів ізотермічних у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику. Зазначений Договір має бути чинним не менш ніж до 31.12.2024 року.
Створено
25.04.2024 19:06
Надати до
26.04.2024 19:06
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 668 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
0444624862
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 668 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
0444624862
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності