Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні твердих порід дерев від МКП "Енергоресурс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-11-011866-a
План UA-P-2024-04-11-014617-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 11.05.2024 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 120 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2024 17:02 до 19.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2024 17:02
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2024 17:02
до 16.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.04.2024 16:22
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2024 14:40
до 30.04.2024 00:00
Період уточнень
з 11.04.2024 17:02 до 16.04.2024 00:00
Період оскарження
з 11.04.2024 17:02 до 16.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 16:22
Основні параметри
Дрова паливні твердих порід дерев
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 120 000 грн.
Дрова паливні твердих порід дерев
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні твердих порід дерев
Очікувана вартість
3 120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 15:41
Закінчення аукціону
22.04.2024 16:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердих порід дерев
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
1 300
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Франко, 136; пров. Лютневий, 3; вул. Урицького, 7; вул. Короленко, 7; вул. Кривоноса, 27; вул. Київська, 15; вул. Коцюбинського, 39;
Дата постачання по
30.04.2025 17:07
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Жмеринський райагроліс" ВОКСЛП Віноблагроліс
Пропозиція:
2 730 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шаравська Ганна Михайлівна"
Пропозиція:
2 782 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БМК КАПІТАЛ"
Пропозиція:
3 094 026 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович
Пропозиція:
2 788 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП МАЦЮХ ЛІДІЯ АНТОНІВНА
Пропозиція:
3 120 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 15:41
Критерії закупівлі
Скасування
11.05.2024 00:04
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 02 квітня 2024 року Постановою Кабінету Міністрів України № 382 були внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Однак дані зміни не були враховані в тендерній документації. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
30.04.2024 10:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яковець Катерина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380986042186
Замовник
ЄДРПОУ
32644469
Повна назва
МКП "Енергоресурс"
Поштовий індекс
23100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Жмеринка
Адреса
вулиця Училищна, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні твердих порід дерев
Період вимог/скарг з 24.04.2024 14:40 по 30.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
24.04.2024 14:40
-
22.04.2024 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 17:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГОРЕСУРС» (МКП «ЕНЕРГОРЕСУРС») ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) м. Жмеринка № 3 23 квітня 2024 року уповноваженої особи на проведення публічних закупівель Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ДП «Жмеринський райагроліс» ВОКСЛП Віноблагроліс (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Дрова паливні твердих порід дерев код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина (03413000-8 — Паливна деревина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-11-011866-а . Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 7 розділу 4 додатка 1 до тендерної документації, до Учасника ставилась вимога щодо надання ним в своїй тендерній пропозиції сканованого оригіналу діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ІSO 9001:2015, IDT; ІSO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника. Однак учасником даного документу надано не було. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ІSO 9001:2015, IDT; ІSO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника. 2. Відповідно до пункту 8 розділу 4 додатка 1 до тендерної документації, до Учасника ставилась вимога щодо надання ним в своїй тендерній пропозиції сканованого оригіналу діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ІSO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ІSO 37001:2016, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника. Однак учасником даного документу надано не було. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ІSO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ІSO 37001:2016, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника. 3. Відповідно до пункту 9 розділу 4 додатка 1 до тендерної документації, до Учасника ставилась вимога щодо надання ним в своїй тендерній пропозиції сканованого оригіналу діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ІSO 14001:2015 (ІSO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника. Однак учасником даного документу надано не було. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ІSO 14001:2015 (ІSO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа на проведення публічних закупівель Катерина ЯКОВЕЦЬ
Створено
23.04.2024 13:55
Надати до
24.04.2024 13:55
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2024 14:40
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 09:00
Замовник:
МКП "Енергоресурс"
Контактний телефон:
+380986042186
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 09:00
Замовник:
МКП "Енергоресурс"
Контактний телефон:
+380986042186
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності