Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з освідчення плавскладу від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-11-010705-a
План UA-P-2023-09-21-001750-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.05.2024 11:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
285 346 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 426.73 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2024 16:09 до 19.04.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2024 16:09
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2024 16:09
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 13:01
до 25.04.2024 13:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 13:23
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2024 13:23
до 09.05.2024 11:17
Період уточнень
з 11.04.2024 16:09 до 16.04.2024 00:00
Період оскарження
з 11.04.2024 16:09 до 16.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 13:01 до 25.04.2024 13:23
Період кваліфікації
з 22.04.2024 13:01 до 25.04.2024 13:23
Основні параметри
Послуги з освідчення плавскладу
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з освідчення плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: навчально-тренажерні заклади за місцем знаходження Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 285 346,00 грн. без ПДВ / 342 415,20 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
285 346 грн.
Послуги з освідчення плавскладу
Назва предмета закупівлі
Послуги з освідчення плавскладу
Примітки
код ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів
Очікувана вартість
285 346 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1426,73
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 12:38
Закінчення аукціону
22.04.2024 13:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з освідчення плавскладу
Код ДК 021:2015
80410000-1 - Послуги різних навчальних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ МОРЯКІВ-"АВАНТ"
Пропозиція:
201 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЧБОВО-ТРЕНАЖЕРНИЙ КОМПЛЕКС "АДМІРАЛ"
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 12:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2024 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошанюк Наталія Романівна
Електронна пошта
Телефон
0487381786
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Южне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з освідчення плавскладу
Період вимог/скарг з 25.04.2024 13:23 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УТК "АДМІРАЛ"» і, враховуючи: аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «УТК "АДМІРАЛ"» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій даного учасника процедури закупівлі не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УТК "АДМІРАЛ"» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з освідчення плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. 9. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2024 № 175, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «УТК "АДМІРАЛ"» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з освідчення плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «УТК "АДМІРАЛ"» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з освідчення плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів.
Договір
UA-2024-04-11-010705-a-b1
Підписаний і діє
Номер
64-В-ПВФ-24
240 000 грн.
200 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2024
Строк дії договору з
09.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з освідчення плавскладу
Номенклатура
Послуги з освідчення плавскладу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
285 346 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
0487381786
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
285 346 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
0487381786
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності