Показати схожі тендери

Закупівля Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року) від КП ""Луцькводоканал"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-11-008348-a
План UA-P-2024-04-11-010505-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 26.04.2024 15:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
234 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 348 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2024 14:45 до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2024 14:45
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2024 14:45
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:51
до 25.04.2024 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 15:21
до 01.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.04.2024 15:21
-
Період уточнень
з 11.04.2024 14:45 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 11.04.2024 14:45 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:51 до 25.04.2024 15:21
Період кваліфікації
з 22.04.2024 14:51 до 25.04.2024 15:21
Основні параметри
Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
234 800 грн.
Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року)
Назва предмета закупівлі
Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року)
Очікувана вартість
234 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2348,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 14:10
Закінчення аукціону
22.04.2024 14:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43000, Україна, м.Луцьк, вул. Дубнівська, 26
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит"
Пропозиція:
199 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО"
Пропозиція:
137 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Аудиторська фірма "ГОЛВ-АУДИТ"
Пропозиція:
138 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "КАПІТАЛ ГРУП"
Пропозиція:
137 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
226 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 14:10
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Фещук
Електронна пошта
Телефон
+380332284063
Сайт:
http://Vd.lutsk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03339489
Повна назва
КП ""Луцькводоканал""
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року)
Період вимог/скарг з 25.04.2024 15:21 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 15:21
Довідка НАЗК
25.04.2024 15:21
-
25.04.2024 15:20
Звіт про оцінку
22.04.2024 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 14:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2024 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ №57 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 14:00 год. 24.04.2024р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" по закупівлі: Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року) далі —Закупівля. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-11-008348-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» по закупівлі: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, код ДК 021:2015 -44160000-9 (Трубна арматура різна- 44167000-8) (фланці, ніпелі, хомути ремонтні, муфти, коліна та інші.) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" по закупівлі: Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У тендерній документації у розділі 7 Інша інформація серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції Проаналізувавши документи які було надано Учасником, було встановлено, що Учасником було надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій вимозі замовника. Згідно листа № 38570/44897-26-22/19.1.3 від 24.05.2022 Міністерство юстиції України надало роз’яснення щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру на час воєнного стану. Відомості з ЄДР надаються державними реєстраторами, посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріусами. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" 2) Вимагати від АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУ
Створено
24.04.2024 15:00
Надати до
25.04.2024 15:00
Договір
UA-2024-04-11-008348-a-a1
Очікує підписання
137 800 грн.
137 800 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року
Номенклатура
Проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
234 800 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 00:00
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
Контактний телефон:
+380332284063
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
234 800 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 00:00
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
Контактний телефон:
+380332284063
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності