Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-10-011470-a
План UA-P-2024-04-10-014026-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.05.2024 13:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.04.2024 14:32
Закінчення аукціону 19.04.2024 14:55
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
377 260.24 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 887 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2024 09:00 до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 17:04
до 16.04.2024 09:00
Завершено
Період аукціону
з 19.04.2024 14:32
до 19.04.2024 14:55
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2024 14:55
до 24.04.2024 16:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2024 16:09
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2024 16:09
до 06.05.2024 13:41
Період уточнень
з 10.04.2024 17:04 до 16.04.2024 09:00
Період аукціону
з 19.04.2024 14:32 до 19.04.2024 14:55
Період кваліфікації
з 19.04.2024 14:55 до 24.04.2024 16:09
Період кваліфікації
з 19.04.2024 14:55 до 24.04.2024 16:09
Основні параметри
Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 17:09
Документи позиції
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Попередня оплата у розмірі 50 % від вартості робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання рахунку
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в й Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 (форми яких наведено у додатках 36, 37 Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 6.1 Настанови), затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 № 281)
Документи закупівлі
10.04.2024 17:45
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Cултанова Наталія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380443668138
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С
Пропозиція:
365 934.05 грн.
Учасник:
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
270 532 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.04.2024 16:09 по 27.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду пропозиції Учасника – Фізичної особи підприємця ГОЛОМАХ ВІКТОРА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі - Учасник) встановлено наступне: Додатком 2 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), передбачено надання Учасником документів в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції умовам Замовника зазначеним в Оголошенні, а саме: 1. Пунктом 3 Додатку 2 до Оголошення передбачене надання: «Проєкт договору про закупівлю викладений Замовником в окремому файлі - Додаток 4 до оголошення, кожна сторінка якого завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (за її наявності), без заповнення його пунктів, що підтверджує згоду з умовами договору – згідно з Додатком 4 до Оголошення. – Учасником, всупереч вимогам Оголошення, надано проєкт Договору з заповненими полями. 2. Пунктом 4 Додатку 2 до Оголошення передбачене надання, серед іншого: «….Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи на право власності / користування обладнання, автотранспорту і приміщень, (документація має передаватися в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні).» - Учасником, всупереч вимогам Оголошення, надано Договір оренди № 01 від 10 жовтня 2017р., в копії, та не в повному обсязі (не містить Додатків, зазначених у пункті 11.6 розділу 11 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ»). 3. Пунктом 5 Додатку 2 до Оголошення передбачене надання: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та які мають необхідні знання і досвід із зазначенням: ПІБ, займаної посади, освіти (назва освітнього закладу, спеціальність), стажу, досвід роботи за спеціальністю Для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі пропозиції надаються нижченаведені документи: - наказ про призначення на посаду; - цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником)…». На підтвердження зазначеної вимоги Учасником надано довідку № 225 від 17.04.2024 (далі – Довідка), та документи на кожного працівника, зазначеного в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено невідповідності в посадах працівників, а саме: - відповідно до наказу про призначення головного інженера проекту № 09/77-3/20 (призначити Шумського Костянтина Михайловича - Головним інженером проекту по розробці), в Довідці зазначено посаду - ГІП; - відповідно до наказу про прийняття на роботу №2/02-05-23 (прийняти на роботу Гаврилюка Володимира Степановича – виконробом (за умовами трудового договору), в Довідці зазначено інженер будівельник, виконроб; - відповідно до наказу про призначення №08/18-05-23 (призначити Голомаха Віктора Володимировича – інженером з охорони праці з 18.05.2023.), в Довідці зазначено – інженер з техніки безпеки та охорони праці; - відповідно до наказу про прийняття на роботу №1/04-04-23 (прийняти на роботу Свіргуна Віталія Михайловича -монтажником), в Довідці зазначено зварювальник-монтажник. Крім того, виявлено невідповідність в ПІБ Мартінзона С.А та Шумського К.М. згідно довідки та наданих документів на працівників. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25 є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі пропозиції, а саме: 1. Надати проект Договору, без заповнення його пунктів, та скріплений підписами і печатками на кожній сторінці, відповідно до умов Оголошення. 2. Надати оригінал Договору оренди № 01 від 10 жовтня 2017р. в повному обсязі, відповідно до умов Оголошення. 3. Надати оновлений пакет документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та які мають необхідні знання і досвід, відповідно до умов Оголошення.
Створено
23.04.2024 15:47
Надати до
24.04.2024 15:47
Договір
UA-2024-04-10-011470-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5584
270 532 грн.
270 532 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.05.2024
Строк дії договору з
06.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А
Номенклатура
Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
377 260.24 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 00:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668138
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
377 260.24 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 00:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668138
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності