Показати схожі тендери

Закупівля Дрова для опалення твердої породи від Брусницька сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-10-010300-a
План UA-P-2024-04-10-006870-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.05.2024 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 034 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 300 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2024 16:12 до 18.04.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 16:12
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2024 16:12
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2024 12:34
до 23.04.2024 16:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2024 16:27
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2024 16:27
до 03.05.2024 11:33
Період уточнень
з 10.04.2024 16:12 до 15.04.2024 00:00
Період оскарження
з 10.04.2024 16:12 до 15.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 19.04.2024 12:34 до 23.04.2024 16:27
Період кваліфікації
з 19.04.2024 12:34 до 23.04.2024 16:27
Основні параметри
Дрова для опалення твердої породи
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 034 000 грн.
Дрова для опалення твердої породи
Назва предмета закупівлі
Дрова для опалення твердої породи
Очікувана вартість
1 034 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5300,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
19.04.2024 11:59
Закінчення аукціону
19.04.2024 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова для опалення твердої породи
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
470
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
59350, Україна, Чернівецька область, Брусниця, об’єкти Брусницької ОТГ
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних)
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СТІНСЬКИЙ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
864 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кахнікевич Андрій Петрович
Пропозиція:
897 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
864 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Ілащук Віталій Вікторович
Пропозиція:
907 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.04.2024 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Николайчук
Електронна пошта
Телефон
+380502250667
Замовник
ЄДРПОУ
04417441
Повна назва
Брусницька сільська рада
Поштовий індекс
59350
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Кіцманський р-н.
Адреса
с. Брусниця
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова для опалення твердої породи
Період вимог/скарг з 23.04.2024 16:27 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2024 16:27
Довідка НАЗК
23.04.2024 16:27
-
Звіт про оцінку
19.04.2024 12:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-10-010300-a-a1
Підписаний і діє
Номер
115
864 700 грн.
864 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.05.2024
Строк дії договору з
03.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
470 (метри кубічні)
Дрова для опалення твердої породи
Номенклатура
Дрова для опалення твердої породи
Кількість
470
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
1 серпня 2024 р.
Документи договору
03.05.2024 11:33
-
03.05.2024 11:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-06-000027
Дата створення проекту
06.05.2024 14:12
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.05.2024 15:48
Дата завершення моніторингу
28.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2024 № 30-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 травня 2024 року № 30-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-04-10-010300-a від 10.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2024 00:00
Документи рішення
06.05.2024 15:48
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дрова для опалення твердої породи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-010300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи. 2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178, а саме: у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Вами зазначено перелік підстав відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають переліку таких підстав для відхилення, визначених пунктом 44 Особливостей № 1178; у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Вами встановлено вимогу до учасників про надання документально підтвердженої учасниками інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання, МТБ та технологій (пункт 1 частини 2 статті 16 Закону) та щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 частини 2 статті 16 Закону), чим недотримано вимог пункту 29 Особливостей № 1178, відповідно до якого у разі проведення відкритих торгів для закупівлі твердого палива (деревини, дров) положення пунктів 1 та 2 частини 2 статті 16 Закону замовниками не застосовуються? Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.05.2024 15:00
Орган перевірки
11.05.2024 00:00
Документи повідомлення
07.05.2024 15:01
-
Відповідь
пояснення
На Ваш моніторинг повідомляємо, що 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі аналізу цін на ринку та в системі Prozorro по аналогічних закупівлях, а також потреби Замовника в дровах. 2. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://gromada.org.ua/gromada/brusnycka/news/1715330786/. 3. Тендерну документацію складено у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. та вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Підстави відхилення зазначені в п.3 розділу V тендерної документації та п.5 розділу ІІІ тендерної документації та відповідають вимогам п.44 Особливостей. предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Мінекономіки №708 від 15.04.2020р. Пунктом 3 розділу І визначено, що «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Згідно вказаного Класифікатора Замовник здійснює закупівлю дров за кодом класифікатора Деревина (03410000-7), а не кодом 09110000-3 Тверде паливо, тому має право вимагати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Правомірність зазначеної вимоги підтверджується рішенням АМКУ №6354-р/пк-пз від 09.04.2024р. при закупівлі Замовником «"Деревина дров’яна не промислового використання, тверда порода (дуб, ясен, граб, акація), Деревина дров’яна не промислового використання, м'яка порода (сосна) (ДК 021:2015 "03410000-7 Деревина")" в якому зазначено, що Скаржником не було доведено необхідність застосування вимоги пункту 29 Особливостей щодо предмета закупівлі.
Рішеня
10.05.2024 12:48
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 034 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 18:00
Замовник:
Брусницька сільська рада
Контактний телефон:
+380502250667
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 034 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 18:00
Замовник:
Брусницька сільська рада
Контактний телефон:
+380502250667
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності