Показати схожі тендери

Закупівля Рукавички діелектричні, рукавички з ПВХ крапкою, рукавички робочі спилкові, пояс страхувальний запобіжний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу) від Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-10-008648-a
План UA-P-2024-04-10-010641-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 06.05.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
316 509.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2024 15:23 до 22.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 15:23
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2024 15:23
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 10:01
до 30.04.2024 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2024 16:19
до 06.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 30.04.2024 15:24
-
Період уточнень
з 10.04.2024 15:23 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 10.04.2024 15:23 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 10:01 до 30.04.2024 15:24
Період кваліфікації
з 22.04.2024 10:01 до 30.04.2024 15:24
Основні параметри
Рукавички діелектричні, рукавички з ПВХ крапкою, рукавички робочі спилкові, пояс страхувальний запобіжний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
316 509.35 грн.
Рукавички діелектричні, рукавички з ПВХ крапкою, рукавички робочі спилкові, пояс страхувальний запобіжний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)
Назва предмета закупівлі
Рукавички діелектричні, рукавички з ПВХ крапкою, рукавички робочі спилкові, пояс страхувальний запобіжний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)
Очікувана вартість
316 509.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 40 (пара)
Рукавички діелектричні
Опис предмета закупівлі
Рукавички діелектричні
Код ДК 021:2015
18143000-3 - Захисне спорядження
Кількість
40
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ;
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №2 35 (штуки)
Пояс страхувальний запобіжний
Опис предмета закупівлі
Пояс страхувальний запобіжний
Код ДК 021:2015
18143000-3 - Захисне спорядження
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ;
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №3 3 600 (пара)
Рукавички з ПВХ крапкою
Опис предмета закупівлі
Рукавички з ПВХ крапкою
Код ДК 021:2015
18143000-3 - Захисне спорядження
Кількість
3 600
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ;
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №4 2 500 (пара)
Рукавички робочі спилкові
Опис предмета закупівлі
Рукавички робочі спилкові
Код ДК 021:2015
18143000-3 - Захисне спорядження
Кількість
2 500
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ;
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Пропозиція:
299 999.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 14:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Серьогіна Крістіна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380442933612
Замовник
ЄДРПОУ
03360905
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
Повна назва
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
Поштовий індекс
03067
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Кваліфікація
Лот № 1 Рукавички діелектричні, рукавички з ПВХ крапкою, рукавички робочі спилкові, пояс страхувальний запобіжний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)
Період вимог/скарг з 24.04.2024 16:19 по 30.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2024 16:19
Довідка НАЗК
24.04.2024 16:19
-
22.04.2024 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 15:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" надав видаткові накладні №528 від 05.12.2023року та №582 від 13.12.2023року до наданого аналогічного договору поставки №1 від 01.12.2023 року, які не містять посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; та не містять особистого підпису або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" в складі пропозиції надав лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №1 від 01.12.2023 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору, а також не містить інформації про контактних осіб та телефони організації (покупця) (невідповідність п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" в складі пропозиції надав гарантійний лист №12/0804 від 08.04.2024р., який не дає можливості ідентифікувати який саме документ учасник надасть при поставці на кожну номенклатурну позицію пропонованого товару (невідповідність п.п. 2. п.4 Додатку 4 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі по наданому аналогічному договору поставки №1 від 01.12.2023 року, що відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. 2) надати лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №1 від 01.12.2023 року, що відповідає вимогам замовника в п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. 3) Гарантійний лист про надання під час поставки товару (на кожну номенклатурну позицію), що пропонується Учасником, документів: (ЗАЗНАЧИТИ, ЩО САМЕ) - завірені копії сертифікатів перевірки (експертизи) типу на пропонований товар; - завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - завірені копії декларацій про відповідність вимогам технічного регламенту засобів індивідуального захисту на пропонований товар.
Створено
23.04.2024 11:26
Надати до
24.04.2024 11:26
Період вимог/скарг з 30.04.2024 15:24 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець закупівлі ТОВ " ОХОРОНА ПРАЦІ " станом на 27.04.2024 р. (четвертий день з моменту оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) не оприлюднив на веб- порталі Уповноваженого органу, документ, який виданий уповноваженим органом, установою чи організацією про відсутність незнятої або непогашеної судимості та/або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що зокрема підтверджує інформацію про те, що керівника учасника процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та інформацію, що керівника учасника, не було притягнуто згідно із законом до кримінальної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, у строк встановлений ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та умовам тендерної документації та відповідають переліку, встановленому Замовником в тендерній Документації. Замовник здійснив перевірку в ЄДРПОУ згідно якого, керівником ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» є фізична особа Свіринська К.О., проте переможцем ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» надані вищезазначені документи на фізичну особу Вінчук В.В., що не має юридичного відношення до ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ».
Документи кваліфікації
30.04.2024 15:20
-
documentType.award.awardNotice
30.04.2024 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 15:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 15:23
Торги не відбулися
Очікувана вартість
316 509.35 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контактний телефон:
380442933612
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
316 509.35 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контактний телефон:
380442933612
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності