Показати схожі тендери

Закупівля Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-10-004605-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.05.2024 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
282 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 820 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2024 12:00 до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 11:57
до 16.04.2024 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2024 15:15
до 29.04.2024 10:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2024 16:39
до 02.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2024 10:09
до 04.05.2024 16:17
Період уточнень
з 10.04.2024 11:57 до 16.04.2024 12:00
Період кваліфікації
з 19.04.2024 15:15 до 29.04.2024 10:09
Період кваліфікації
з 19.04.2024 15:15 до 29.04.2024 10:09
Основні параметри
Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
282 000 грн.
Лот 1. Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні
Очікувана вартість
282 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2820,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 820
Аукціон
Cтарт аукціону
19.04.2024 14:46
Закінчення аукціону
19.04.2024 15:15
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 30 (штуки)
Ваги настільні електронні
Опис предмета закупівлі
Ваги настільні електронні
Код ДК 021:2015
42920000-1 - Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.05.2024 00:00
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
Ваги товарні електронні
Опис предмета закупівлі
Ваги товарні електронні
Код ДК 021:2015
42920000-1 - Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.06.2024 00:00
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Документи лота
-
10.04.2024 11:57
-
10.04.2024 11:57
-
10.04.2024 11:57
-
10.04.2024 11:57
-
10.04.2024 11:57
-
10.04.2024 11:57
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА
Пропозиція:
228 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
Пропозиція:
238 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Діброва Олексій Володимирович"
Пропозиція:
261 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.04.2024 14:46
Документи закупівлі
10.04.2024 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380445276644
Замовник
ЄДРПОУ
23311317
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні
Період вимог/скарг з 23.04.2024 16:39 по 26.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.04.2024 10:49 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
___24.04.2024 року _____ ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-004605-a. 24 квітня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 4.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 820,00 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" містяться: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0424/4882 від 16.04.2024 року підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника управління документарного бізнесу та торгового фінансування акціонерного товариства комерційний банк «Приватбанк». - копія ДОВІРЕНОСТІ від 21.07.2021 року №5764-К-О видана від АТ КБ «Приватбанк» в особі Голови Правління АТ КБ «Приватбанк» Герхарда Бьоша на Начальника управління документарного бізнесу та торгового фінансування акціонерного товариства комерційний банк «Приватбанк» Коваленка Олега Станіславовича. Дана Довіреність від 21.07.2021 року №5764-К-О видана/підписана Головою Правління АТ КБ «Приватбанк» Герхардом Бьошем. Однак всупереч вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на Довіреність від 21.07.2021 року №5764-К-О не накладено кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. 2. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" містяться: - Довідка про досвід виконання ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" аналогічного (их) договору (ів) щодо поставки товарів від 15.04.2024 року №150406/24; - копія договору поставки від 08.09.2022 року № ПРО-К-17665/IHT-268, від 21.02.2023 року Специфікація №2 до договору поставки від 08.09.2022 року № ПРО-К-17665/IHT-268 (видаткова накладна від 28.03.2023 р. № 1283); - копія договору від 27.02.2023 року № ПРО-К-20923 року (видаткова накладна від 23.03.2023 р. № 1224). Проте, інформація зазначена в довідці не відповідає інформації в наданих договорах. Разом з тим, аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015:42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. - оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання; Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК
Створено
24.04.2024 14:14
Надати до
25.04.2024 14:14
Період вимог/скарг з 29.04.2024 10:09 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника, відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
___26.04.2024 року _____ ФОП "Діброва Олексій Володимирович" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФОП "Діброва Олексій Володимирович" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-004605-a. 26 квітня 2024 року під час розгляду пропозиції ФОП "Діброва Олексій Володимирович" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. 1. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ФОП "Діброва Олексій Володимирович" містяться: - довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) за предметом закупівлі договору (договорів) від 17.04.2024 року №1.11; - копія договору поставки від 05.01.2022 року № 01/22-05 (видаткова накладна від 19.01.2022 р. № 16). Проте, інформація зазначена в довідці не відповідає вимогам зазначеним в пп.1.1. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: не містить контактний номер телефону особи контрагента. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК
Створено
26.04.2024 12:57
Надати до
27.04.2024 12:57
Договір
UA-2024-04-10-004605-a-b1
Підписаний і діє
Номер
110-24
261 900 грн.
261 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.05.2024
Строк дії договору з
03.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 (штуки)
Ваги настільні електронні
Номенклатура
Ваги настільні електронні
Кількість
30
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (штуки)
Ваги товарні електронні
Номенклатура
Ваги товарні електронні
Кількість
30
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.05.2024 12:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
282 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 00:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276644
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
282 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 00:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276644
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності