Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерні меблі від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-10-003593-a
План UA-P-2024-04-10-004900-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2024 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2024 11:20 до 18.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 11:20
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2024 11:20
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2024 13:56
до 24.04.2024 13:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2024 14:41
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2024 13:51
до 08.05.2024 14:42
Період уточнень
з 10.04.2024 11:20 до 15.04.2024 00:00
Період оскарження
з 10.04.2024 11:20 до 15.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2024 13:56 до 24.04.2024 13:51
Період кваліфікації
з 18.04.2024 13:56 до 24.04.2024 13:51
Основні параметри
Комп’ютерні меблі
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 000 грн.
Комп’ютерні меблі
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерні меблі
Очікувана вартість
18 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2024 13:33
Закінчення аукціону
18.04.2024 13:56
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Стіл комп’ютерний
Опис предмета закупівлі
Стіл комп’ютерний
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Тумба на колесах
Опис предмета закупівлі
Тумба на колесах
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Підставка під системний блок на колесах
Опис предмета закупівлі
Підставка під системний блок на колесах
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Федорченко Валентин Вікторович"
Пропозиція:
16 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
17 006 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2024 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 11:21
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
10.04.2024 11:20
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук В'ячеслав
Електронна пошта
Телефон
380991049266
Замовник
ЄДРПОУ
01981498
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерні меблі
Період вимог/скарг з 23.04.2024 14:41 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ФОП "Федорченко Валентин Вікторович", не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, «Враховуючи специфіку та складність розташування меблів, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендрних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування меблів та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні прпредставником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності копії цієї довідки у складі тендерної пропозиції, така пропозиції буде відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Тендерна пропозиція Учасника не містить вищезазначеної довідки. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
23.04.2024 14:40
-
documentType.award.awardNotice
18.04.2024 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 11:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Згідно пп. 2 п 45 Особливостей та вимог п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Створено
19.04.2024 10:06
Надати до
20.04.2024 10:06
Період вимог/скарг з 24.04.2024 13:51 по 30.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2024 13:51
Довідка НАЗК
24.04.2024 13:50
-
documentType.award.awardNotice
23.04.2024 14:41
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-10-003593-a-b1
Підписаний і діє
Номер
206-П
17 006 грн.
17 006 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.05.2024
Строк дії договору з
07.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл комп’ютерний
Номенклатура
Стіл комп’ютерний
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 (штуки)
Тумба на колесах
Номенклатура
Тумба на колесах
Кількість
3
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 (штуки)
Підставка під системний блок на колесах
Номенклатура
Підставка під системний блок на колесах
Кількість
4
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.05.2024 14:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності