Показати схожі тендери

Закупівля Столярні вироби ДК 021:2015: 44220000-8 (Міжкімнатні двері) від Комунальне некомерційне підприємство "Долинська центральна лікарня Долинської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-10-002097-a
План UA-P-2024-04-10-001457-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.05.2024 08:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
995 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2024 10:26 до 18.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 10:26
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2024 10:26
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2024 11:39
до 23.04.2024 10:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2024 10:06
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2024 10:48
до 03.05.2024 08:42
Період уточнень
з 10.04.2024 10:26 до 15.04.2024 00:00
Період оскарження
з 10.04.2024 10:26 до 15.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2024 11:39 до 23.04.2024 10:48
Період кваліфікації
з 18.04.2024 11:39 до 23.04.2024 10:48
Основні параметри
Столярні вироби ДК 021:2015: 44220000-8 (Міжкімнатні двері)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
199 000 грн.
Столярні вироби ДК 021:2015: 44220000-8 (Міжкімнатні двері)
Назва предмета закупівлі
Столярні вироби ДК 021:2015: 44220000-8 (Міжкімнатні двері)
Очікувана вартість
199 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
995,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2024 11:16
Закінчення аукціону
18.04.2024 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Міжкімнатні двері
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДОРЕНСЬКА СВІТЛАНА КОСТЯНТИНІВНА
Пропозиція:
155 678 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІЛЬ"ЛТД
Пропозиція:
155 675 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2024 11:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Куценко Марина Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380523420354
Замовник
ЄДРПОУ
01995154
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Dolinska centralna likarnya Dolinskoyi miskoyi radi"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська центральна лікарня Долинської міської ради"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Dolinska centralna likarnya Dolinskoyi miskoyi radi"
Поштовий індекс
28500
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Долинська
Адреса
вулиця Чкалова, будинок 69
Кваліфікація
Лот № 1 Столярні вироби ДК 021:2015: 44220000-8 (Міжкімнатні двері)
Період вимог/скарг з 22.04.2024 10:06 по 28.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В Додатку № 2 до тендерної документації були встановлені вимоги: - Документальне підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісним характеристиками має бути надане у складі пропозиції, у формі довідки в довільній формі, яка повинна мати: детальний опис основних технічних характеристик запропонованого товару, а також модель запропонованого товару; - Якість товару повинна відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, тощо для товарів даного типу. Товари, що постачаються, повинні мати необхідні копії сертифікатів (або паспортів) якості (чи відповідності), а також реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Також учасник повинен надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги». Документи повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІЛЬ"ЛТД у складі тендерної пропозиції не надані вищезазначені документи. Дані документи не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІЛЬ"ЛТД . В пункті 2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції встановлена вимога: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІЛЬ"ЛТД у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначену довідку. Наведена вимога тендерної документації встановлена згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІЛЬ"ЛТД.
Документи кваліфікації
22.04.2024 10:05
-
18.04.2024 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 10:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 10:26
Період вимог/скарг з 23.04.2024 10:48 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2024 10:49
Довідка НАЗК
23.04.2024 10:48
-
22.04.2024 10:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-10-002097-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/05
155 678 грн.
155 678 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.05.2024
Строк дії договору з
02.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
17 (штуки)
Міжкімнатні двері
Номенклатура
Міжкімнатні двері
Кількість
17
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.05.2024 08:42
-
03.05.2024 08:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська центральна лікарня Долинської міської ради"
Контактний телефон:
380523420354
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська центральна лікарня Долинської міської ради"
Контактний телефон:
380523420354
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності