Показати схожі тендери

Закупівля 45430000-0 Покривання підлоги та стін (Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське) від Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-09-012214-a
План UA-P-2024-04-09-015191-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 09:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 731 916 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
37 319.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2024 17:21 до 24.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2024 17:21
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2024 17:21
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 15:54
до 07.05.2024 16:23
Залишилось 4 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2024 08:09
до 13.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.05.2024 16:23
-
Період уточнень
з 09.04.2024 17:21 до 21.04.2024 00:00
Період оскарження
з 09.04.2024 17:21 до 21.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 15:54 до 07.05.2024 16:23
Період кваліфікації
з 25.04.2024 15:54 до 07.05.2024 16:23
Основні параметри
45430000-0 Покривання підлоги та стін (Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 731 916 грн.
45430000-0 Покривання підлоги та стін (Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське)
Назва предмета закупівлі
45430000-0 Покривання підлоги та стін (Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське)
Очікувана вартість
3 731 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37319,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2024 15:13
Закінчення аукціону
25.04.2024 15:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське
Код ДК 021:2015
45430000-0 - Покривання підлоги та стін
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 74
Дата постачання по
30.09.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично виконані Роботи мають бути проведені Замовником в безготівковій формі на рахунок Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Акту приймання виконаних будівельних Робіт (типова форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма КБ-3)
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРОПИВНИЦЬКІ БУДІВЕЛЬНИКИ"
Пропозиція:
3 499 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Бендяк Софія Олександрівна
Пропозиція:
3 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕГАБУД-БК"
Пропозиція:
3 603 529.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БЕНЬ СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
Пропозиція:
3 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН"
Пропозиція:
3 266 274.86 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2024 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2024 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Булда
Електронна пошта
Телефон
+380950931827
Замовник
ЄДРПОУ
40108709
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 45430000-0 Покривання підлоги та стін (Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське)
Період вимог/скарг з 02.05.2024 8:09 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.05.2024 08:09
-
25.04.2024 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 17:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог підпункту 1.1. Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору: на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано довідку про досвід (вих. № 230424-10 від 23.04.2024) в якій зазначено 19-ть Договорів. Водночас на підтвердження даної інформації, яка зазначена в довідці, Учасником надано лише 5-ть договорів, а саме: Договір 270 від 09.03.20217; Договір № 22377 від 18.11.2022; Договір № UKR22_2001 від 26.12.2022; Договір № UKR23_0870 від 21.04.2023; Договір № UKR23_1244 від 06.07.2023. Учасником не виконано вимого підпункту 1.1. Додатку 1 ТД «…на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі…». Перевіркою наданих Учасником 5-ти договорів встановлено наступні невідповідності, а саме: - Договір 270 від 09.03.20217 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору 270 від 09.03.20217 в складі тендерної пропозиції надано форму КБ-3 та форму КБ-2в на загальну суму 242906,96 грн. Загальна вартість вказаного договору складає 296750,00 грн.; - Договір № 22377 від 18.11.2022 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору № 22377 від 18.11.2022 в складі тендерної пропозиції надано форми КБ-2в загальною сумою 919066,00 грн., зокрема учасником надано лише одну форму КБ-3 на загальну суму 511559,14 грн.; - Договір № UKR22_2001 від 26.12.2022 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору № UKR22_2001 від 26.12.2022 в складі тендерної пропозиції надано форми КБ-2в загальною сумою 370000,00 грн., зокрема учасником не надано форму КБ-3. Окрім зазначеного, у наданому Договорі № UKR22_2001 від 26.12.2022 прихована (зарисована) загальна вартість договору, у зв’язку з чим не можливо здійснити перевірку факту повного виконання вказаного договору; - Договір № UKR23_1244 від 06.07.2023 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023 в складі тендерної пропозиції надано форму КБ-3 та форму КБ-2в на загальну суму 943550,81 грн. Загальна вартість вказаного договору складає 871599,28 грн. Враховуючи вищезазначене Учасником не виконано вимоги підпункту 1.1. Додатку 1 ТД «…додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником». Відповідно до вимог підпункту 1.2. Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником не надано позитивний лист-відгук до Договору № UKR23_0870 від 21.04.2023 та Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідка в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, обладнання, транспортних засобів, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні): на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2024), акти прийому-передачі обладнання, а також свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(них) засобу(-ів) (технічний(і) паспорт(а)) на т/з, які вказані в довідці. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (вих. № 230424-1 від 23.04.2024). У вказаній довідці в пункті 1.4, 1.5, 1.6 та 1.8 зазначене обладнання (найменування) не відповідають ідентичному найменуванню матеріалів, які зазначені в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 23 квітня 2024 року, яку надано Учасником в складі тендерної пропозиції. Водночас Учасником не підтверджено наявність обладнання, а саме: ножі, сокири, рубанки в кількості 15 штук; бензиновий генератор в кількості 2 штук. Окрім зазначеного Учасник зазначив обладнання «Трамбівка Hyundai HPC 400w» в кількості 2 штук. Відповідно до оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 23 квітня 2024 року Учасник має лише одну Трамбівку Hyundai HPC 400w. Відповідно до вимог Додатку 2 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, яка має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано наступні документи: Договірної ціни; Дефектного акту; Локальних кошторисів; Підсумкової відомості ресурсів; Пояснювальної записки; Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; Кошторисного розрахунку. Вказані документи не містять підписи та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Окрім зазначеного Учасником не надано в складі тендерної документації Перелік основних матеріальних ресурсів. Окрім зазначених документів Учасником також необхідно надати, оригінали або завірені належним чином копії діючої ліцензії або діючого документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України (субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) у разі їх залучення). У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню або отримання відповідних дозволів (декларацій) такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу (субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) у разі їх залучення). Учасником в складі тендерної пропозиції надано ліцензію № 27-Л від 25 липня 2016 року. Строк дії вказаної ліцензії завершився 25 липня 2021 року. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно: - на підтвердження факту повного виконання умов Договору 270 від 09.03.20217 надати форми КБ-3 та форми КБ-2в та у разі якщо вартість договору зменшувалась, надати відповідну Додаткову угоду на зменшення вартості по договору; - на підтвердження факту повного виконання умов Договору № 22377 від 18.11.2022 надати форми КБ-3; - на підтвердження факту повного виконання умов Договору № UKR22_2001 від 26.12.2022 надати форми КБ-3; - надати Договір № UKR22_2001 від 26.12.2022 у якому буде відображена загальна вартість договору; - надати відповідну додаткову угоду до Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023 на зміну (збільшення) загальної вартості договору відповідно до наданих форм КБ-3 та КБ-2в; - надати позитивний лист-відгук до Договору № UKR23_0870 від 21.04.2023; - надати позитивний лист-відгук до Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023; - надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій зазначити в пункті 1.4, 1.5, 1.6 та 1.8 обладнання (найменування) які відповідають ідентичному найменуванню матеріалів зазначених в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 23 квітня 2024 року; - надати відповідні документи, які підтверджують наявність обладнання, а саме: ножі, сокири, рубанки в кількості 15 штук; бензиновий генератор в кількості 2 штук; трамбівка Hyundai HPC 400w в кількості 2 штук; - надати Договірну ціну, Дефектний акт, Локальний кошторис, Підсумкову відомость ресурсів, Пояснювальну записку, Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, Розрахунки №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат, Кошторисний розрахунок, Перелік основних матеріальних ресурсів.Вказані документи повинні містити підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника; - надати, оригінали або завірені належним чином копії діючої ліцензії або діючого документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України (субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) у разі їх залучення). У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню або отримання відповідних дозволів (декларацій) такий надати лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу; - надати завірені належним чином копії або оригінали Договорів, які вказані в довідці про досвід (вих. № 230424-10 від 23.04.2024) окрім Договір 270 від 09.03.20217; Договір № 22377 від 18.11.2022; Договір № UKR23_0870 від 21.04.2023; Договір № UKR23_1244 від 06.07.2023, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником.
Створено
30.04.2024 16:01
Надати до
01.05.2024 16:01
Період вимог/скарг з 06.05.2024 13:47 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.05.2024 13:47
-
02.05.2024 08:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 17:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідка в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, обладнання, транспортних засобів, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні): на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2024), акти прийому-передачі обладнання, а також свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(них) засобу(-ів) (технічний(і) паспорт(а)) на т/з, які вказані в довідці. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, на підтвердження даної інформації Учасником надано оборотно-сальдових відомостей. Перевіркою зазначеної інформації встановлено, що у Довідці зазначено «Перфоратор Vitals Master Ra 3215 DS в кількості 2 шт.», «робочий майданчик (драбина) Forte AOB4-206 в кількості 1 шт.» та «Ємність будівельна прямокутна 80л. (Польща) 2 шт.» дане обладнання відсутнє в переліку оборотно-сальдовій відомості, яку надано учасником. Водночас Учасником в довідці зазначено «Акумуляторний дриль-шурупокрут Vitals AU18/2KP QC в кількості 2 шт.» відповідно до змісту оборотно-сальдової відомості учасник має лише 1 шт. Акумуляторний дриль-шурупокрут Vitals AU18/2KP QC. Окрім зазначеного в Довідці вказаний «Склад». На підтвердження Учасником надано Договір піднайму (суборенди) нежитлового приміщення № 03-21/ЗП від 01.11.2021 року. Відповідно до змісту договору, а саме підпункту 6.1 строк дії договору з 01.11.2021 по 30.11.2021 року. Учасником надано Додаткову угоду № 2 від 01.08.2023, але вказана додаткова угода не відображає інформації щодо внесення змін в частині продовження терміну дії договору № 03-21/ЗП від 01.11.2021 року. Водночас у Додатковій угоді № 2 від 01.08.2023, зазначено що вносяться зміни до Договору піднайму (суборенди) нежитлового приміщення № 03-22/ЗП від 30.11.2021 року. Відповідно до вимог Додатку 2 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, яка має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником не скріплено печаткою організацією-Учасником наступні документи: Дефектний акт; Локальний кошторис; Підсумкову відомість ресурсів; Пояснювальну записку; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Окрім зазначеного Учасником не скріплено печаткою та підписано організацією-Учасником, Кошторисний розрахунок. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно: - підтвердити факт наявності обладнання «Перфоратор Vitals Master Ra 3215 DS в кількості 2 шт.», «робочий майданчик (драбина) Forte AOB4-206 в кількості 1 шт.» та «Ємність будівельна прямокутна 80л. (Польща) 2 шт.»; - підтвердити факт наявності обладнання Акумуляторний дриль-шурупокрут Vitals AU18/2KP QC в кількості 2 шт; - надати договір оренди та/або додаткову угоду де буде відображено, що строк оренди не менше, ніж до 31.12.2024; - надати Дефектний акт; Локальний кошторис; Підсумкову відомість ресурсів; Пояснювальну записку; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, які будуть скріплено печаткою Учасником; - надати Кошторисний розрахунок, який буде скріплено печаткою та підписано організацією-Учасником.
Створено
03.05.2024 15:30
Надати до
04.05.2024 15:30
Період вимог/скарг з 07.05.2024 16:23 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2024 16:23
Довідка НАЗК
07.05.2024 16:23
-
06.05.2024 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 17:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 6 Додатку 5 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII (зі змінами); - Постанови КМУ від 09.04.2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (зі змінами); - Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами); - Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами); - Закону України від 15.04.2014 №1207-VII “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” (зі змінами). Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником не надано Лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно надати Лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII (зі змінами); - Постанови КМУ від 09.04.2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (зі змінами); - Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами); - Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами); - Закону України від 15.04.2014 №1207-VII “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” (зі змінами).
Створено
06.05.2024 15:13
Надати до
07.05.2024 15:13
Договір
UA-2024-04-09-012214-a-a1
Очікує підписання
3 500 000 грн.
3 500 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 731 916 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950931827
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 731 916 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950931827
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності