Закупівля Вугілля кам"яне марки ДГ 13-100, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ШАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" ДОБРОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:32
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:32
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:32
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
У зв'язку з тим, що 07.05.2024р. рішенням №9 УО Замовника було внесено зміни до тендерної документації по закупівлі за ідентифікатором:UA-2024-04-09-007945-а,у ході цих дій, тобто зміни назви предмета закупівлі,УО Замовника виявила порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Технічної можливості змінити назву в плані закупівкль немає.
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника № 3 від 09.04.2024 (надалі - Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – Скаржник) вважає, що її умови порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та право Скаржника на участь у цих відкритих торгах.
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника № 3 від 09.04.2024 (надалі - Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – Скаржник) вважає, що її умови порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та право Скаржника на участь у цих відкритих торгах.
Відповідно до пункту 2.2. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого вугілля технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні бути завірені учасником копія сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» виробнику, на визначені замовником в цьому тендері марку вугілля.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», який повинен бути виданий саме виробнику.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», який повинен бути виданий саме виробнику.
Відповідно до пунктів 2.4., 2.5., 2.6. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого вугілля технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні бути:
2.4. У складі тендерної документації Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату ТУ виробника на вугілля ГЖ 20-40.
2.5. Кожна партія вугілля, що поставляється, повинна супроводжуватися посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість, який підтверджує якість вугілля.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо копії сертифікату ТУ виробника вугілля та посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо копії сертифікату ТУ виробника вугілля та посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість.
Відповідно до пункту 5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації Обов'язковою умовою участі у торгах із закупівлі кам'яного вугілля марки ГЖ 20-40, брикетів на вугільній основі є наявність в учасника вугільного складу, що орендується або належить на правах власності, на якому зберігається не менше 99 т вугілля відповідних марок та 1 т брикетів на вугільній основі. Наявність вугільного складу та вугілля відповідних марок і брикетів на вугільній основі у повному обсязі обов'язково перевірятиметься замовником до підписання договору про закупівлю. Відсутність в учасників вугільного складу або кам'яного вугілля марки ГЖ 20-40, брикетів на вугільній основі на складі буде підставою для відмови у розгляді тендерної пропозиції учасника. Для підтвердження наявності вугільного складу та кам’яного вугілля марки ГЖ 20-40 в обсязі не менше 99 т, брикетів на вугільній основі в обсязі не менше 1 т учасник має подати у своїй тендерній пропозиції довідку у довільній формі. Для перевірки наявності вугільного складу та вугілля і брикетів на вугільній основі на ньому, переможець закупівлі зобов'язаний надати замовнику автомобільний транспорт для доставки представників замовника на склад та назад. Договір може бути укладено лише після перевірки наявності вугільного складу та вугілля і брикетів на вугільній основі на ньому.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом першим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Пункт 1 частини другої статті 16 Закону передбачає такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Зміст пункту 5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації фактично є кваліфікаційним критерієм, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Який згідно абзацу першого пункту 29 Особливостей Замовник не має права встановлювати.
Абзацом першим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно з вимогами пункту 1.5 та 3.2. Додатку 4 до Документації передбачено:
1.5. Доставка вугілля до місць, зазначених у п. 1.6. цього додатку, повинна здійснюватися учасником за його рахунок та його власними силами. Строк поставки – до 30.09.2024 р. Учасник зобов’язаний поставляти вугілля дрібними партіями протягом строку дії договору, поставка кожної окремої партії повинна здійснюватися впродовж 3 (трьох) днів з дати одержання від замовника письмової (телефаксної або через e-mail) заявки в асортименті та обсязі, зазначеному у заявці. Постачання вугілля повинно відбуватися у світлий час доби, зважування – в робочі дні з 7 до 13 годин в присутності представника замовника.
…
3.2. Доставка брикетів до місць, зазначених у п. 1.6. цього додатку, повинна здійснюватися учасником за його рахунок та його власними силами.
Строк поставки – до 30.09.2024 р.
Учасник зобов’язаний поставляти брикети на вугільній основі дрібними партіями протягом строку дії договору, поставка кожної окремої партії повинна здійснюватися впродовж 3 (трьох) днів з дати одержання від замовника письмової (телефаксної або через e-mail) заявки в асортименті та обсязі, зазначеному у заявці. Постачання брикетів на вугільній основі повинно відбуватися у світлий час доби, зважування – в робочі дні з 7 до 13 годин в присутності представника замовника.
Також згідно розділу ІІІ Проекту договору (Додаток 5 до Документації):
3.1. Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику згідно заявки Замовника та несе всі витрати та ризики, пов'язані з його зберіганням, доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів.
3.2. Транспортування Товару відбувається за рахунок Постачальника. Обов’язки щодо забезпечення транспортом, завантажувальні та розвантажувальні роботи покладаються на Постачальника.
3.3 Разом з товаром Продавець передає всю документацію на товар (накладні, рахунки, специфікації), та документи на підтвердження якості товару - сертифікати/паспорти якості/відповідності
3.4 Строк постачання: з моменту укладання договору до 30 вересня 2024 року, згідно заявки Замовника.
Щодо визначення поняття "дрібні партії"
Зазначимо, що Замовник визначає, що навантаження/розвантаження/зважування та транспортні витрати по доставці Товару до Замовника входять у вартість товару, проте не повідомляє скільки партій товару треба буде поставити.
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло що Замовник вважає під дрібною партією.
Скільки це? 20 тон, 10 тон, 5 тон, 1 тона чи 0,5 тони? Ми не розуміємо скільки витрат треба закладати у вартість товару.
Через те, що Замовник не визначив кількість партії (хоча б у форматі "5-6") ми не можемо сформувати вартість своєї цінової пропозиції.
Вимога у такій редакції, допускає різний підхід до учасників, що суперечить принципам проведення торгів.
Вважаємо, що Замовнику потрібно визначити поняття "дрібні партії" та їх кількість, щоб учасники могли належним чином розрахувати свою цінову пропозицію.
На підставі зазначеного вище, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та зазначити яку кількість вугілля учасник-переможець має право поставити в одній окремої партії товару, а також кількість таких "дрібних партій", або виключити вимогу, що учасник зобов'язаний поставляти вугілля дрібними партіями.
Щодо часу зважування
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло на підставі чого Замовник встановлює вимоги до часу зважування. Чим обґрунтована вимога Замовника що зважування повинне відбуватися тільки до 13 годин?
Нам не зрозуміло чому Замовник встановлює таку дискримінаційну вимогу та штучно обмежує час для зважування саме до 13 годин. Чому Замовник забороняє провести зважування вугілля о 13год. 10 хв. або о 14год. або о 16 год. 30 хв?
Наше підприємство готово здійснити поставку товару протягом терміну, що вказаний Замовником, і крім того, ми маємо пересувні автоваги, якими при поставці товару і проводимо зважування.
Замовник зазначає, що постачання повинно відбуватися у світлий час доби, тоді не зрозуміло чому зважування повинне бути до 13 годин. Чим обґрунтований такий час, адже навряд чи робочий день Замовника діє з 7 до 13 годин.
Зауважмо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства і інших учасників, що мають у власності або оренді пересувну автовагову.
Вимога у вказаній редакції, на нашу думку, є необґрунтованою і має на меті лише штучно звузити коло учасників.
Згідно з вимогами пункту 3.1. Додатку 4 до Документації передбачено, що враховуючи той факт, що на зазначений товар відсутні національні стандарти, замовник встановлює вимоги з урахуванням потреби та принципів проведення публічних закупівель. Запропонований товар відповідає ТУ виробника. Для підтвердження цього Учасник зобов’язан надати копію сертифікату ТУ виробника брикету. У складі тендерної документації надати: документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ, копію нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель, а саме:
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 тонна
Вугілля кам`яне марки ГЖ 20-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
1 тонна
Брикети на вугільній основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111220-8 — Брикетоване вугілля
Відповідно до пункту 4.1. Документації назва предмета закупівлі: Вугілля кам`яне марки ГЖ 20-40, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
В Україні діє ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається), яке встановлює перелік документів і вимоги щодо документального підтвердження якості як вугілля так і вугільних брикетів.
Відповідно до положень ДСТУ 7493:201 єдиними документами, які надаються під час поставки вугілля та брикетів є товаро-транспортна накладна та посвідчення про якість (п.5.7, п.5.8.).
Водночас, ДСТУ 7493:2013 не передбачає такого документу як:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
При цьому в 5.8 чітко означено перелік інформації яка повинна міститись у посвідченні про якість і там відсутня інформація про те, що воно має бути видано випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ.
Таким чином під час поставки брикетів не встановлено обов’язку надати документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, який виданий випробувальним центром, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ.
Отже Замовник встановив означену вище вимогу в порушення пункту 29 Особливостей, оскільки за ДСТУ 7493:2013 яке встановлює вимоги до приймання брикетів не передбачає таких документів, через що ми не зможемо взяти участь у закупівлі, що в свою чергу порушує наше право на участь в процедурі закупівлі.
Отже ми просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу документації вимогу надання щодо надання:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Водночас, ДСТУ 7493:2013 не передбачає такого документу як:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Відповідно до умов Документації Замовником закуповується вугілля ГЖ 20-40, яке не визначене жодним державними стандартами України.
Так, наразі чинними є лише два ДСТУ, які визначають перелік вугілля та показники зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання. Це ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472-2015. При цьому, ДСТУ 3472-2015 визначає показник вугілля лише за марками, а не за розміром їх кусків.
Натомість показник загальної вологи, зольності на сухий стан палива, нижчої теплоти згорання визначені саме нормами ДСТУ 7146-2010. А отже, саме цим ДСТУ Замовник повинен послуговуватися при оголошенні та проведенні процедури закупівлі.
Однак, у ДСТУ 7146-2010 відсутнє вугілля ГЖ 20-40.
Більш того, ДСТУ 3472- 2015 теж не визначає вугілля ГЖ 20-40.
Таким чином, ми як учасник закупівлі здійснюємо придбання у постачальника лише того, вугілля, яке чітко визначене нормами ДСТУ. Інше вугілля, яке є відсутнім у ДСТУ 7146-2010, зокрема ГЖ 20-40 придбати у нашого постачальника не є можливим, оскільки виходячи з норм ДСТУ такого вугілля просто немає.
Тобто, такими умовами Замовник дискримінує учасників, які здійснюють придбання та пропонують у закупівлях лише те вугілля, яке чітко визначене нормами ДСТУ. А отже, Замовник позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі, хоча ми пропонуємо вугілля, яке цілком і повністю відповідає усім вимогам державних стандартів, зокрема і ДСТУ 7146-2010.
Таким чином, ДСТУ 7146-2010 не містить вказаних замовником марок та фракцій вугілля, зокрема не містить і вугілля ГЖ 20-40.
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 09 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 09 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Тендер
UA-2024-04-09-007945-a
Інші дії замовника
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 18 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 18 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Тендер
UA-2024-04-09-007945-a
Інші дії замовника
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо
Тендер:
UA-2024-04-09-007945-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
07.05.2024 17:22
Кінець періоду оскарження з часом
18.05.2024 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
У зв'язку з тим, що 07.05.2024р. рішенням №9 УО Замовника було внесено зміни до тендерної документації по закупівлі за ідентифікатором:UA-2024-04-09-007945-а,у ході цих дій, тобто зміни назви предмета закупівлі,УО Замовника виявила порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Технічної можливості змінити назву в плані закупівкль немає.