Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів (45233142-6 Ремонт доріг) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-09-007283-a
План UA-P-2024-04-09-009285-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 343 306 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
213 433.06 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2024 14:08 до 22.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2024 14:08
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2024 14:08
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 13:44
до 30.04.2024 14:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2024 09:04
до 06.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.04.2024 14:42
-
Період уточнень
з 09.04.2024 14:08 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 09.04.2024 14:08 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 13:44 до 30.04.2024 14:42
Період кваліфікації
з 23.04.2024 13:44 до 30.04.2024 14:42
Основні параметри
Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів (45233142-6 Ремонт доріг) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 343 306 грн.
Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів (45233142-6 Ремонт доріг) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів (45233142-6 Ремонт доріг) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
21 343 306 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
213433,06
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
213 433.06
Аукціон
Cтарт аукціону
23.04.2024 13:15
Закінчення аукціону
23.04.2024 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вулиця Івана Мазепи
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги Замовник проводить протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
Пропозиція:
16 170 372 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
Пропозиція:
19 494 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
Пропозиція:
15 956 942 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.04.2024 13:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2024 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дорошок Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380462933323
Замовник
ЄДРПОУ
03358216
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise ATP 2528 of Chernihiv city council
Повна назва
Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise ATP 2528 of Chernihiv city council
Поштовий індекс
14034
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
проспект Михайла Грушевського, будинок 173
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів (45233142-6 Ремонт доріг) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 29.04.2024 9:04 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Протокол 290424 від 29.04.2024 року).
Документи кваліфікації
29.04.2024 09:02
-
23.04.2024 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «77. Інформація про наявність обладнання.pdf»), в якій назва обладнання, матеріально-технічної бази та інше містить невідповідність у зазначеній назві в наданих Свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів ( файл «79.Свідоцтва 036 Техніка вул Івана Мазепи»). 1.2. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених в довідці працівників (файл «86. Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів.pdf», файл «88. Штатний розпис ШБУ50 2024.pdf» та файл «90. Накази вул Івана Мазепи.pdf»), що містить невідповідності у визначенні наявного досвіду роботи на зазначеній посаді (вказаний досвід роботи на посаді не відповідає даним, які зазначено у наданих наказах про призначення, а також накази про призначення працівників не підтверджують трудові відносини на дату подання тендерної пропозиції Учасником), також зазначена в довідці посада (професія) містить невідповідність з наданим Штатним розписом № 1-2024 від 01 січня 2024 року та наказах про призначення. 1.3. Учасник надав Довідку про виконання аналогічного(них) договору(ів) (файл «93. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf), в якій міститься невідповідність з наданими на документальне підтвердження скан-копії виконаного аналогічного (них) договору (ів) Учасника. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1 Учасник у складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ( при залучені власної техніки Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, при залучені орендованої техніки - копії договору оренди, копію договору надання послуг (мають бути чинними протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) та потрібно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або інший документ, що підтверджує право власності) встановлених у Додатку 1 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 1 (Таблиця- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). 2.2. Учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт для надання послуг інформацією та документами, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі). 2.3. Учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують досвід виконання аналогічного(них) договору(ів) шляхом надання скан-копії виконаного аналогічного(них) договору (ів) Учасника та Листа-відгуку встановлених у Додатку 1 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 3 (Таблиця- Довідка про виконання аналогічного(них) договору(ів)). 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності у зазначених назвах обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наданих Свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів шляхом повторного надання, за формою наведеною у Таблиці № 1 Додатку 1 Тендерної документації Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді ((професією), років) та назвах посад (професії) шляхом повторного заповнення Таблиці № 2 Додатку 1 Тендерної документації «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації та наданням витягів трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію такого працівника, що підтверджують досвід роботи на посаді та витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці. 3.3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) шляхом повторного заповнення Таблиці № 3 Додатку 1 Тендерної документації «Довідка про виконання аналогічного(них) договору(ів)» із зазначенням вірної інформації.
Створено
25.04.2024 15:29
Надати до
26.04.2024 15:29
Період вимог/скарг з 30.04.2024 14:42 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файли «7.Працівники_Витяги з наказів», «9.Працівники_Витяги зі штатного розпису» та «8.Працівники_Підтвердження» ), що містить невідповідності у назві посад (професії). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі). 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного надання Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію такого працівника, що підтверджують досвід роботи на посаді та надати витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці, згідно наданої Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі».
Створено
29.04.2024 13:50
Надати до
30.04.2024 13:50
Договір
UA-2024-04-09-007283-a-a1
Очікує підписання
16 170 372 грн.
16 170 372 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів
Номенклатура
Поточний ремонт вул. Івана Мазепи в м. Чернігів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 343 306 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
380462933323
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 343 306 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
380462933323
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності