Закупівля Послуги з проведення аерофотозйомки та топографо-геодезичних вишукувань, складання за їх результатами цифрової картографічної основи масштабу 1:10000 у державній геодезичній системі координат УСК-2000 на територію Покровської територіальної громади Синельниківського району Дніпропетровської області для розробки у подальшому Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади від Виконавчий комітет Покровської селищної ради.
Послуги з проведення аерофотозйомки та топографо-геодезичних вишукувань, складання за їх результатами цифрової картографічної основи масштабу 1:10000 у державній геодезичній системі координат УСК-2000 на територію Покровської територіальної громади Синельниківського району Дніпропетровської області для розробки у подальшому Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади
Послуги з проведення аерофотозйомки та топографо-геодезичних вишукувань, складання за їх результатами цифрової картографічної основи масштабу 1:10000 у державній геодезичній системі координат УСК-2000 на територію Покровської територіальної громади Синельниківського району Дніпропетровської області для розробки у подальшому Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади
Очікувана вартість
2 400 130 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2024 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення аерофотозйомки та топографо-геодезичних вишукувань, складання за їх результатами цифрової картографічної основи масштабу 1:10000 у державній геодезичній системі координат УСК-2000 на територію Покровської територіальної громади Синельниківського району Дніпропетровської області для розробки у подальшому Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади
Код ДК 021:2015
71350000-6 -
Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
53600, Україна, Дніпропетровська область, Синельниківський район смт Покровське, вул. Центральна,20
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата наданої послуги може здійснюється Замовником на підставі Акту приймання-передачі наданої Послуги, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги, або поетапно відповідно до календарного плану після підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 09:48
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 09:48
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2024 09:48
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Послуги з проведення аерофотозйомки та топографо-геодезичних вишукувань, складання за їх результатами цифрової картографічної основи масштабу 1:10000 у державній геодезичній системі координат УСК-2000 на територію Покровської територіальної громади Синельниківського району Дніпропетровської області для розробки у подальшому Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади
Тендер:
UA-2024-04-09-001486-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-04-09-001486-a.a1
Дата:
11.04.2024 17:06
Стан:
Задоволено
Оприлюднена Замовником тендерна документація за закупівлею UA-2024-04-09-001486-a, затверджена Протокольним рішенням уповноваженої особи №19 від 09.04.2024 року, містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги Замовника є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №2 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо Учасника надати інформацію про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник законодавчо не обґрунтував потребу встановлення додаткових дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо надання Учасником інформації про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Тендер
UA-2024-04-09-001486-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Скаржнику не зрозуміло необхідність встановлення надлишкових, дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо надання Учасником інформації про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам, оскільки законодавством не передбачений такий кваліфікаційний критерій, як «відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам».
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону земля (1)
Документ, що підтверджує наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо Учасника надати інформацію про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом виключення дискримінаційної вимоги Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження Учасником відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №2 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме вимога п.1.2, щодо обов’язкової наявності в Учасника наступного обладнання: теодоліт, нівеліри, гравіметри, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади.
Скаржник вважає такі вимоги Замовника дискримінаційними, і такими, що штучно обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі.
Повідомляємо, що наявного у Скаржника обладнання більше ніж достатньо для надання послуг за предметом закупівлі. Скаржник успішно здійснює надання послуг у сфері землевпорядних та топографо-геодезичних і картографічних відносин, в тому числі, має укладені та виконані договори про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі
Тендер
UA-2024-04-09-001486-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Маючи все необхідне матеріально-технічне забезпечення та успішний досвід виконання договорів про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі, Скаржник не має змоги взяти участь у Закупівлі, через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги щодо наявності у Учасника теодолітів, нівелірів, гравіметрів, аерофотоапаратів, приладів для обробки аерофільмів, аналітичних та цифрових фотограмметричних приладів.
Замовник не обґрунтував на законодавчому та технологічному рівні потребу наявності в Учасника процедури закупівлі вищезазначеного обладнання.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, частини четвертої статті 5 Закону відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель згідно з частиною першою статті 5 Закону, зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, бо є реальним учасником ринку надання послуг у сфері топографо-геодезичного знімання, проте через необґрунтовані і дискримінаційні вимоги Замовника не може взяти участь у цій закупівлі.
Перелік документів, що підтверджує наявність у Скаржника необхідної матеріально-технічної бази (обладнання) для надання послуг, що складають предмет Закупівлі.
Перелік документів, що підтверджує наявність у Скаржника досвіду виконання договорів про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі при використанні наявної у Скаржника матеріально-технічної бази (обладнання).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни шляхом виключення вимоги щодо наявності у Учасника наступного обладнання: теодоліти, нівеліри, гравіметри, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади.
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №2 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме вимога п.1.2, щодо обов’язкової наявності в Учасника наступного обладнання: Літальні апарати (БПЛА) типу «монокрило» вітчизняного виробництва або еквівалент такого типу, обладнані бортовим геодезичним приймачем з технологією RTK/PPK та можливістю камери робити знімки з якістю 2 мегапікселів на сантиметр, а також охопленням території 1000 га за один політ при роздільній здатності 15 см на піксель.
Відповідно до Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та пункту 1 підпункту 3 пункту 4 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання діяльності центральних органів виконавчої влади» від 17 лютого 2021 року №124 у Міністерстві аграрної політики та продовольства України наразі проходить затвердження «Порядок топографічної зйомки у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500», в якому зазначається, що для виконання аерозйомки можуть використовуватися як пілотовані повітряні судна, так і безпілотні повітряні судна, на борту який встановлено аерознімальне обладнання.
При цьому законодавством не визначеного вимог до БПЛА, подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації.
Тендер
UA-2024-04-09-001486-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
У Скаржника наявний власний БПЛА, а саме: безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камерою SONY та бортовим приймачем GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (підтвердні документи додаємо). При цьому законодавством не визначеного вимог до БПЛА, подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації.
Використання таких повітряних суден для аерозйомки здійснюється відповідно Повітряного кодексу України, Авіаційних правил України та інших нормативно-правових актів України у галузі цивільної та державної авіації, що регламентують умови виконання авіаційних робіт. При цьому зазначається, що суб’єкт господарювання, який здійснює аерозйомку, повинен мати право на використання повітряного судна на праві власності чи інших законних підставах (договір надання послуг, договір оренди повітряного судна тощо), самостійно або із залученням субпідрядних організацій (співвиконавців).
При виконанні аерозйомки за допомогою безпілотних повітряних суден до 20 кг, обладнаних неметричною аерофотокамерою (саме такі безпілотні повітряні судна використовує для робіт наша компанія), для неметричної камери, відповідно до вимог Порядку, нами обов’язково виконується самокалібрування за допомогою спеціалізованого фотограмметричного програмного забезпечення, в якому визначаються початкові та оптимізовані (отримані в результаті самокалібрування) параметри неметричної аерофотокамери, а саме: розмір пікселя матриці, розмір сенсора, F – фокусна відстань об’єктиву камери; C0x, C0y – координати розміщення головної точки в системі координат неметричної аерофотокамери; R1, R2, R3 – значення коефіцієнтів степеневого полінома радіальної дисторсії; T1, T2 – значення коефіцієнтів тангенціальної дисторсії, при цьому фокусна відстань об’єктиву неметричної аерофотокамери підбирається таким чином, щоб перепад висот на місцевості (в тому числі з урахуванням висоти будівель) в межах одного об’єкту аерозйомки не перевищував 7% від висоти аерофотозйомки.
Саме це на сьогодні робить можливим виконувати аерозйомку за допомогою безпілотних повітряних суден вагою до 20 кг, обладнаних неметричною аерофотокамерою. Це підтверджується як нашим власним досвідом, досвідом українських компаній розробників та експлуатантів безпілотних літальних апаратів вагою до 20 кг, так і загальносвітовою тенденцією.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни шляхом викладення оскаржуваної вимоги у наступній редакції - надання літального апарата (БПЛА) – не менше одного.
Відповідно до пп. 1.3.2. Додатка 2 до тендерної документації: «Для обладнання, що потребує обов’язкової сертифікації/калібровки або повірки Учасник у складі пропозиції додатково надає копії документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку терміни сертифікації/калібровки або повірки обладнання, необхідного для надання послуг, які зазначені в Довідці Учасника. Повірка вимірювальної техніки повинна діяти як мінімум до моменту надання послуг, визначених цією Тендерною документацією.»
Таку вимогу Скаржник вважає необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Відповідно до п.п 4.4 умов Тендерної документації, строк надання послуг становить до 25.12.2024 року. А, отже, учасник повинен надати повірку на обладнання, необхідне для надання послуг, чинну до 25.12.2024 року.
Таку вимогу Скаржник вважає необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Скаржник має на праві власності обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (свідоцтво про повірку на який чинне до 29.09.2024 року);
Тендер
UA-2024-04-09-001486-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Скаржник має на праві власності обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (свідоцтво про повірку на який чинне до 29.09.2024 року – Додаток 4);
Всі підтвердні документи надаються (Додаток №3).
Таким чином, вказане обладнання є повіреними, що підтверджується свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
При цьому, інтервал повірки GPS приймачів становить 1 рік, що підтверджується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями», яким передбачено періодичність проходження повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
А отже наразі наше підприємство має повірене належним чином обладнання, строк чинності повірки якого ще не минув.
Тож, наразі у Скаржника немає зобов'язань щодо проходження повірки. Натомість, Замовник вимагає від Скаржника проведення повірки, фактичним чином порушуючи наше право на вільну участь у закупівлі. Повірка обладнання є тривалою процедурою, до того ж платною.
При цьому, за наявністю чинної повірки та того факту, що строк надання послуг за умовами тендеру до 25.12.2024 року, Скаржник має можливість здійснити надання послуг як раз у період чинності повірки нашого обладнання.
Документ, що підтверджує проведення повірок обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотного літального апарата літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання))
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу про наявність повірки чинної як мінімум до моменту надання послуг, визначених цією Тендерною документацією.
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника наведеною у Додатку №2 до тендерної документації – пункті 1.3.3. Замовником також передбачено, що Учасник повинен підтвердити застосування технологій GPS-корекції супутникових GPS/GNSS приймачів, а саме:
«Учасник для підтвердження застосування технології GPS-корекції RTK додатково повинен надати Договір про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)».
Скаржник вважає вищезазначену вимогу пункту 1.3.3. Додатку №2 до тендерної документації щодо підтвердження застосування технології GPS-корекції RTK (надати Договір про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)) необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Тендер
UA-2024-04-09-001486-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Замовник не обґрунтував на законодавчому та технологічному рівні необхідність наявності для виконання робіт за предметом закупівлі Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)).
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» не встановлено такої вимоги до обладнання виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, як наявність «Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)).»
Замовником, вибірково та необґрунтовано встановлені вимоги щодо вищевказаного обладнання, яке повинен мати учасник для надання послуг, чим обмежується участь підприємства Скаржника у даній закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність у Скаржника двох GPS-приймачів, яких достатньо для надання визначеного обсягу послуг, що складають предмет Закупівлі у встановлені Замовником строки.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо GPS-приймачів, а саме: надання Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й).
Автор:
43759207, КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА"
04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Січових Стрільців, будинок 77, офіс 614