Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області від ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-012293-a
План UA-P-2024-04-08-015376-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2024 13:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 883 792.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 418.97 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 18:31 до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 18:31
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 18:31
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 15:13
до 01.05.2024 19:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2024 14:49
до 07.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2024 19:20
до 08.05.2024 13:26
Період уточнень
з 08.04.2024 18:31 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 18:31 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 15:13 до 01.05.2024 19:20
Період кваліфікації
з 22.04.2024 15:13 до 01.05.2024 19:20
Основні параметри
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 883 792.4 грн.
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
1 883 792.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9418,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 14:32
Закінчення аукціону
22.04.2024 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 180 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
1 399 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
1 485 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЄВРОДОР2"
Пропозиція:
1 634 585.03 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
Пропозиція:
1 476 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
Пропозиція:
1 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2024 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
-
12.04.2024 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
08.04.2024 18:31
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван
Електронна пошта
Телефон
0666887436
Замовник
ЄДРПОУ
04358508
Повна назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н, село Гатне
Адреса
вул.Київська, будинок 138
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Період вимог/скарг з 29.04.2024 14:49 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджена КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
Документи кваліфікації
29.04.2024 14:49
-
Повідомлення про рішення
22.04.2024 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 18:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 18:31
Період вимог/скарг з 01.05.2024 19:20 по 07.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.05.2024 19:20
Довідка НАЗК
01.05.2024 19:20
-
Пропозиція, що перемогла
29.04.2024 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 18:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 18:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.2 вимог тендерної документації для підтвердження використання у ході виконання робіт якісних основних матеріалів (будівельних, щебеневих), що визначені у Додатку 4 тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає наступні документи: «2. Для підтвердження якості емульсії бітумної, учасник надає: 2.1. Зразок паспорту якості виробника та чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом, які відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013. У складі пропозиції учасник, якщо він не є виробником емульсії бітумної, надає Договір поставки або придбання емульсії бітумної, чинний протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» наявний документ, що вимагався Замовником - Сертифікат відповідності емульсії бітумної виробника «ТОВ ВІРАЖ ГРУП+» зареєстрований у Реєстрі системи сертифікації «УкрБУДСЕРТ» 21.04.2023 р. № А40062057-1508, який був чинним на момент подання тендерної пропозиції учасником. Також у складі пропозиції учасника міститься гарантійний лист Виробника вих № 11/04 від 11.04.2024 р. щодо гарантування своєчасного отримання нового Сертифікату відповідності на емульсію бітумну з 21.04.2024 р. (файл «03 Вироб Емульсії -Гарант лист щодо Сертифікату.pdf») Таким чином, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції новий чинний Сертифікат відповідності на емульсію бітумну, що виданий Виробнику. 2. Відповідно до пункту 2 додатку 5 тендерної документації передбачено, зокрема надання: № з/п Найменування, адреса, призначення матеріально-технічної бази (офіс, складські приміщення, майданчик/територія для зберігання техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування ) Адреса Власне/ залучено на інших правових підставах (оренда, лізинг, надання послуг) Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано довідку від 18.04.2024 № 18/04-02 де міститься інформація по таблиці 2 та договір оренди від 04.01.2024 № 02/01-2024. Предметом договору оренди від 04.01.2024 № 02/01-2024 є оренда нежитлових приміщень літ «А», літ «Б», літ «В» загальною площею 1135,6 кв.м., які розташовані за адресою: м. Київ, вулиця Пирогівський шлях, 237-Б. Однак в довідці від 18.04.2024 № 18/04-02 не міститься інформація щодо нумерації нежитлових приміщень. Таким чином, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» повинен надати оновлену інформацію по таблиці 2 пункту 1 додатку 5 тендерної документації, а саме зазначити нумерацію нежитлових приміщень по договору оренди від 04.01.2024 № 02/01-2024. 3. Відповідно до пункту 2 додатку 5 тендерної документації передбачено, зокрема надання: Довідка в якій зазначається наступна інформація: -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тадосвід № з/п Прізвище,ім’я та по-батькові працівника Посада/професія Загальний досвід роботи на посаді/за фахом, спеціалізацією (років) Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 Обов’язкова наявність в учасника наступних інженерно-технічних працівників: головний інженер, інженер з охорони праці, інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації та/або інженер кошторисник в частині кошторисної документації та робітників, які будуть необхідні учаснику для виконання робіт визначених у Додатку 4 до цієї тендерної документації. 2.2. Чинні документи про проходження ІТП та робітниками навчань з питань охорони праці (копії посвідчень, та/або протоколу(-ів)/витягу(-ів) з протоколу). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.04.2024 № 18/04-03 де містиьтся інформація про працівників, які будуть задіяні у процесі виконання робіт по закупівлі та надано документи про проходження ІТП та робітниками навчань з питань охорони праці. Однак, на працівника Шурута Ігоря Павловича не надано жодного документу, який би свідчив про проходження навчань з питань охорони праці. Таким чином, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» повинен надати чинні документи про проходження навчань з питань охорони праці (копії посвідчень, та/або протоколу(-ів)/витягу(-ів) з протоколу) на Шурута Ігоря Павловича. 4. Відповідно до пункту 3 додатку 5 тендерної документації передбачено, зокрема надання: На підтвердження наявності документального підтвердженого власного досвіду виконання аналогічного договору (договорів)* у складі пропозиції учасник надає: Довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про наявність досвіду виконання у повному обсязі аналогічних договорів (один або більше на розсуд учасника) з інформацією про замовника договору (назва, адреса, код ЄДРПОУ, контактний телефон), номер та дата договору, предмет договору, види та обсяги робіт, сума договору, вартість виконаних робіт. 3.2. Для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці учасник надає наступні документи: -у разі, якщо договір було заключено із замовником через систему публічних закупівель Prozorro та наявний оприлюднений Звіт від замовника договору з інформацією про виконання такого договору, учасник надає довідку про наявність інформації про виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) у системі публічних закупівель Prozorro із зазначенням номеру публічної закупівлі, а також учасник надає позитивний відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір (договори) у якому має бути зазначено реквізити аналогічного договору, предмет договору, види та обсяги виконаних учасником робіт, інформацію про якість виконаних робіт; - у разі, якщо договір заключено із замовником через систему публічних закупівель Prozorro та відсутній оприлюднений звіт від замовника договору з інформацією про виконання такого договору, або договір заключено із іншими замовниками, учасник надає скановані копії оригіналів договорів у повному обсязі, акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт у повному обсязі, а також учасник надає позитивний відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір (договори) у якому має бути зазначено реквізити аналогічного договору, предмет договору, види та обсяги виконаних учасником робіт, інформацію про якість виконаних робіт. *Аналогічним є виконаний у повному обсязі договір (договори) на виконання робіт з капітального ремонту вулиць, доріг, населених пунктів. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 18.04.2024 № 18/04-07. Однак довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 18.04.2024 № 18/04-07 не містить інформацію яка, передбачена тендерною документацією, а саме в довідці відсутня інформація про суму договору. Таким чином, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» повинен надати оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів де буде міститися інформація про суму договорів, які зазначені у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 18.04.2024 № 18/04-07.
Створено
30.04.2024 18:37
Надати до
01.05.2024 18:37
Договір
UA-2024-04-08-012293-a-b1
Підписаний і діє
Номер
84
1 400 000 грн.
1 166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
07.05.2024
Строк дії договору з
07.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Номенклатура
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна від вул. Звенигородська до вул. Набережна в с. Віта Поштова, Фастівського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.05.2024 13:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 883 792.4 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 883 792.4 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності