Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з метрологічної повірки теплолічильників від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-012278-a
План UA-P-2024-04-08-014621-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 03.05.2024 12:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
545 580 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 455.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 18:25 до 22.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 18:25
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 18:25
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 10:04
до 03.05.2024 10:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 10:15
до 09.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.05.2024 10:15
-
Період уточнень
з 08.04.2024 18:25 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 18:25 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 10:04 до 03.05.2024 10:15
Період кваліфікації
з 22.04.2024 10:04 до 03.05.2024 10:15
Основні параметри
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
545 580 грн.
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
Назва предмета закупівлі
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
Очікувана вартість
545 580 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5455,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+"
Пропозиція:
545 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Козаченко
Електронна пошта
Телефон
+380681712706
Замовник
ЄДРПОУ
31871157
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Коростень
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 8 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
Період вимог/скарг з 03.05.2024 10:15 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.05.2024 10:15
Довідка НАЗК
03.05.2024 10:15
-
Звіт про оцінку
22.04.2024 10:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 18:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 18:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації в новій редакції визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасник повинен надати/підтвердити згідно з цим додатком, зокрема: 1) Розділ 1 пункт 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази:». Згідно з підпунктом 2.1 Додатка 1 до тендерної документації в новій редакції вимагається надати: «Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (підтвердити документально наявність приміщення, основних засобів, інструменту, автотранспорту). Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.04.2024 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів).»; 2) Розділ 1 пункт 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:». Згідно підпунктом 3.1 Додатка 1 до тендерної документації в новій редакції вимагається надати: «Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (підтвердити документально наявність приміщення, основних засобів, інструменту, автотранспорту).». 3) Розділ 2 абз.4 «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі» 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1). У складі тендерної документації надано Договір оренди вантажного фургона строк дії якого завершився. 2) У складі тендерної документації надана Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з невиправленою інформацію щодо ідентифікатору закупівлі, назви предмету закупівлі, назви підприємства. 3) У складі тендерної документації відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, чинний договір або додаткову угоду про продовження строку дії Договору. 2) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити та надати Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з виправленою інформацію щодо ідентифікатору закупівлі, назви предмету закупівлі, назви підприємства. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей
Створено
01.05.2024 11:51
Надати до
02.05.2024 11:51
Договір
UA-2024-04-08-012278-a-b1
Очікує підписання
545 000 грн.
545 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
Номенклатура
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
545 580 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380681712706
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
545 580 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380681712706
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності