Показати схожі тендери

Закупівля Захисні мотоботи від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-008713-a
План UA-P-2024-04-08-010923-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 05.05.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 516 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
485.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 15:06 до 23.04.2024 00:01
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 15:06
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 15:06
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:03
до 29.04.2024 16:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2024 16:42
до 05.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 29.04.2024 16:42
-
Період уточнень
з 08.04.2024 15:06 до 20.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 15:06 до 20.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:03 до 29.04.2024 16:42
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:03 до 29.04.2024 16:42
Основні параметри
Захисні мотоботи
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
48 516 грн.
Захисні мотоботи
Назва предмета закупівлі
Захисні мотоботи
Очікувана вартість
48 516 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
485,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Захисні мотоботи
Код ДК 021:2015
18830000-6 - Захисне взуття
Кількість
12
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
03.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сухарєва Олена Євгенівна
Пропозиція:
48 516 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2024 15:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Захисні мотоботи
Період вимог/скарг з 29.04.2024 16:42 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.04.2024 16:42
-
23.04.2024 00:03
Витяг з ЄДР
23.04.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 15:06
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП СУХАРЄВОЇ ОЛЕНИ ЄВГЕНІВНИ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано Витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними, відповідно пункту 1.1 Розділу ІІІ цієї Документації; - Не надано сканований документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано довідку довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів (зазначається у разі потреби), відповідно пункту 1.1 Розділу ІІІ цієї Документації; - Не надано копії виконаних аналогічних договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2022 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних тощо або листи-відгуки, від замовника(ів) таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, листи-відгуки повинні містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності)), згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано гарантійний лист або довідка у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 2) Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано гарантійний лист від учасника про те, що товар, який пропонує Учасник, є новий і такий, що не був у використанні, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано довідку про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП СУХАРЄВІЙ ОЛЕНІ ЄВГЕНІВНІ потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати Витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними, відповідно пункту 1.1 Розділу ІІІ цієї Документації; - Надати сканований документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати довідку довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів (зазначається у разі потреби), відповідно пункту 1.1 Розділу ІІІ цієї Документації; - Надати копії виконаних аналогічних договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2022 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних тощо або листи-відгуки, від замовника(ів) таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, листи-відгуки повинні містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності)), згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати гарантійний лист або довідка у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 2) Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати гарантійний лист від учасника про те, що товар, який пропонує Учасник, є новий і такий, що не був у використанні, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати довідку про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації.
Створено
26.04.2024 16:02
Надати до
27.04.2024 16:02
Торги не відбулися
Очікувана вартість
48 516 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
48 516 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності