Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- відповідно до п. 8 Розділу 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо).
Надані учасником процедури закупівлі документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо) не містять підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо).
Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.