Показати схожі тендери

Закупівля Контролер збирання даних від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-007401-a
План UA-P-2024-04-08-002445-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.04.2024 11:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 375 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 756 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 14:32 до 16.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 14:32
до 13.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 14:32
до 13.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2024 09:04
до 22.04.2024 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2024 10:55
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2024 10:55
до 29.04.2024 11:17
Період уточнень
з 08.04.2024 14:32 до 13.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 14:32 до 13.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2024 09:04 до 22.04.2024 10:55
Період кваліфікації
з 16.04.2024 09:04 до 22.04.2024 10:55
Основні параметри
Контролер збирання даних
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 375 600 грн.
Контролер збирання даних
Назва предмета закупівлі
Контролер збирання даних
Очікувана вартість
3 375 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33756,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 140 (штуки)
Контролер збирання даних тип 1
Опис предмета закупівлі
Контролер збирання даних тип 1
Код ДК 021:2015
32270000-6 - Цифрова передавальна апаратура
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79052, Україна, Львівська область, Львів, Сяйво,10
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 19 (штуки)
Контролер збирання даних тип 2
Опис предмета закупівлі
Контролер збирання даних тип 2
Код ДК 021:2015
32270000-6 - Цифрова передавальна апаратура
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79052, Україна, Львівська область, Львів, Сяйво,10
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 35,0 %
Опис:
Рахунок виставляється протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту надання письмової заявки на відповідну партію продукції. У випадку невиставлення рахунку протягом зазначеного терміну, термін попередньої оплати розраховується з моменту фактичного отримання рахунку.
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Остаточні розрахунки за отриману партію продукції будуть здійснюватися згідно з видатковою накладною, на підставі виставленого рахунку, за винятком суми попередньої оплати, сплаченої раніше, та врахованої як частина оплати за даною видатковою накладною. Розрахунок проводиться шляхом оплати коштів на підставі отриманого рахунку.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛБАТ"
Пропозиція:
3 375 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2024 14:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколов Володимир Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380322392367
Замовник
ЄДРПОУ
00131587
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Поштовий індекс
79026
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Козельницька, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Контролер збирання даних
Період вимог/скарг з 22.04.2024 10:55 по 28.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2024 10:56
Довідка НАЗК
22.04.2024 10:55
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
16.04.2024 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 14:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до п. 8 Розділу 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо). Надані учасником процедури закупівлі документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо) не містять підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо). Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Створено
18.04.2024 16:22
Надати до
19.04.2024 16:22
Договір
UA-2024-04-08-007401-a-c1
Підписаний і діє
Номер
112/153/24-469
3 375 600 грн.
2 813 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.04.2024
Строк дії договору з
29.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
140 (штуки)
Контролер збирання даних тип 1
Номенклатура
Контролер збирання даних тип 1
Кількість
140
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
19 (штуки)
Контролер збирання даних тип 2
Номенклатура
Контролер збирання даних тип 2
Кількість
19
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
29.04.2024 11:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 375 600 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2024 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 375 600 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2024 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності