Показати схожі тендери

Закупівля Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-011862-a
План UA-P-2024-04-05-014261-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.05.2024 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 270 376.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
81 351.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 22:23 до 15.04.2024 23:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 22:23
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 22:23
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2024 12:01
до 23.04.2024 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2024 17:12
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2024 17:12
до 07.05.2024 13:57
Період уточнень
з 05.04.2024 22:23 до 12.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 22:23 до 12.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2024 12:01 до 23.04.2024 17:12
Період кваліфікації
з 16.04.2024 12:01 до 23.04.2024 17:12
Основні параметри
Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Одиниця виміру «паков», зазначена у Розділі ІХ тендерної документації, відповідає одиниці виміру «пачка», зазначеної в оголошенні цієї закупівлі.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 270 376.4 грн.
Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони
Назва предмета закупівлі
Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони
Очікувана вартість
16 270 376.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
81351,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2024 11:32
Закінчення аукціону
16.04.2024 12:01
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 280 (метри квадратні)
Плівка матуюча з плотерною прорізкою / або кольоровим УФ друком, прикатка, монтажна плівка
Опис предмета закупівлі
Плівка матуюча з плотерною прорізкою / або кольоровим УФ друком, прикатка, монтажна плівка
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
1 280
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №2 155 (штуки)
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм
Опис предмета закупівлі
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
155
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №3 529 (штуки)
Вивіска стандартна
Опис предмета закупівлі
Вивіска стандартна
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
529
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №4 3 331 (метри квадратні)
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами
Опис предмета закупівлі
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
3 331
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №5 422 (штуки)
Табличка, "Графік роботи"
Опис предмета закупівлі
Табличка, "Графік роботи"
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
422
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №6 10 (штуки)
Вивіска для історичної частини міста
Опис предмета закупівлі
Вивіска для історичної частини міста
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №7 827 (штуки)
Вивіска базова 2600х600 мм
Опис предмета закупівлі
Вивіска базова 2600х600 мм
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
827
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умова оплати
Дата закінчення звітного періоду
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 числа місяця, наступного за місяцем поставки Товару, на підставі підписаного Сторонами Зведеного акту узгодження вартості поставленого Товару, примірна форма якого визначена у Додатку 6 до Договору, та за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої(-их) податкової(-их) накладної (-их) за операціями поставки Товару.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Общество с ограниченной ответственностью "Мега-Полис-плюс"
Пропозиція:
16 125 853 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМАКС"
Пропозиція:
15 637 296 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Дубинський Сергій Сергійович"
Пропозиція:
15 603 944 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2024 11:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 21:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушков Валерій Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони
Період вимог/скарг з 23.04.2024 17:12 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 22:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 22:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Дубинський Сергій Сергійович (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 39170000-4 Магазинні меблі (Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-011862-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації. Пунктом 1.1 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента; сфери господарської діяльності контрагента на території України; кількості мережевих одиниць контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількість товару, поставленого та змонтованого за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок. При цьому загальна сумарна кількість поставлених та змонтованих інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок за договором (договорами) повинна бути не менше 20 одиниць однієї мережевій компанії, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею. Пунктом 1.2 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Якщо учасником надається інформація про виконання декількох аналогічних договорів, сумарною загальною кількістю поставлених та змонтованих інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок не менше 20 одиниць (за усіма договорами) однієї мережевій компанії, лист-відгук надається на підтвердження виконання кожного з таких договорів або надається один лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання всіх зазначених договорів, із зазначенням номерів таких договорів та дат їх укладення. Пунктом 1.3 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документ (и), що підтверджує (ють) поставку та/або монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі та/або видаткова(і) накладна(і) та/або акт(и) на монтаж). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору (файл «1.1_Аналогічні_договори.pdf»), лист-відгук (файл «1.2 Лис-відгук.pdf»), копію договору (файл «1.3 Dohovir №020523-17Е.pdf»), зведені акти (файли «1.3 Zvedenyi_Akt_02_liutyi_2024.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_09_veresen_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_11_lystopad_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_12_hruden_2023.pdf»). У довідці (файл «1.1_Аналогічні_договори.pdf») Учасником зазначено інформацію щодо договору, в тому числі щодо кількості вивісок. Таким чином інформація, зазначена у довідці, не підтверджує кількість товару саме поставленого та змонтованого за договором, що не відповідає вимогам пункту 1.1 Розділу VII тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у листі-відгуку (файл «1.2 Лис-відгук.pdf») між Учасником та АТ «Укрпошта» укладено договір №310821-03У від 31 серпня 2021 року Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж), що не відповідає інформації щодо номеру договору, зазначеного у довідці (файл «1.1_Аналогічні_договори.pdf»), а саме: №310821-03Е, що є невідповідністю. Зведені акти (файли «1.3 Zvedenyi_Akt_02_liutyi_2024.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_09_veresen_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_11_lystopad_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_12_hruden_2023.pdf») на виконання договору №020523-17Е від 02 травня 2023р., укладеного між Учасником та АТ «Укрпошта», не підтверджують поставку та/або монтаж саме інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Розділу VII тендерної документації. Пунктом 5 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «5 Відомості про учасника.pdf»), в якій відсутнє підтвердження та гарантування, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран, що не відповідає вимогам пункту 12 розділу XІ тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1 Розділу VII тендерної документації, в тому числі уточненої інформації про кількість товару, поставленого та змонтованого за договором; уточнений позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документ (и), що підтверджує (ють) поставку та/або монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі та/або видаткова(і) накладна(і) та/або акт(и) на монтаж); уточнені відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації).
Створено
22.04.2024 11:07
Надати до
23.04.2024 11:07
Договір
UA-2024-04-05-011862-a-c1
Підписаний і діє
Номер
060524-13Е
15 603 944 грн.
15 603 944 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.05.2024
Строк дії договору з
06.05.2024
по
30.04.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 280 (метри квадратні)
Плівка матуюча з плотерною прорізкою / або кольоровим УФ друком, прикатка, монтажна плівка
Номенклатура
Плівка матуюча з плотерною прорізкою / або кольоровим УФ друком, прикатка, монтажна плівка
Кількість
1 280
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
155 (штуки)
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм
Номенклатура
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм
Кількість
155
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
529 (штуки)
Вивіска стандартна
Номенклатура
Вивіска стандартна
Кількість
529
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 331 (метри квадратні)
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами
Номенклатура
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами
Кількість
3 331
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
422 (штуки)
Табличка, "Графік роботи"
Номенклатура
Табличка, "Графік роботи"
Кількість
422
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
10 (штуки)
Вивіска для історичної частини міста
Номенклатура
Вивіска для історичної частини міста
Кількість
10
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
827 (штуки)
Вивіска базова 2600х600 мм
Номенклатура
Вивіска базова 2600х600 мм
Кількість
827
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.05.2024 13:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 270 376.4 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 270 376.4 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності