Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2 від Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-011376-a
План UA-P-2024-04-05-010563-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 03.05.2024 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 015 523.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 077.62 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 18:03 до 13.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 18:03
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 18:03
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2024 15:36
до 03.05.2024 13:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2024 12:25
до 09.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.05.2024 13:23
-
Період уточнень
з 05.04.2024 18:03 до 10.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 18:03 до 10.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2024 15:36 до 03.05.2024 13:23
Період кваліфікації
з 15.04.2024 15:36 до 03.05.2024 13:23
Основні параметри
Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 015 523.2 грн.
Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
Очікувана вартість
8 015 523.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40077,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2024 15:07
Закінчення аукціону
15.04.2024 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08400, Україна, Київська область, м. Переяслав, вул. Шевченка.
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до проекту договору
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до проекту договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“"
Пропозиція:
7 524 965.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
Пропозиція:
7 982 996.94 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТІНТОРЕТТО"
Пропозиція:
7 484 888.02 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2024 15:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.04.2024 18:06
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Волохонський
Електронна пошта
Телефон
+380442067433
Сайт:
http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21467647
Повна назва
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, 40
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
Період вимог/скарг з 22.04.2024 12:25 по 28.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:03
Період вимог/скарг з 30.04.2024 14:07 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.04.2024 14:07
-
22.04.2024 12:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимоги про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до пункту 2 Додатку 4 тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження наявності працівників, відповідні документи надаються від субпідрядником. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Виконроб 2 Маляр 3 Електромонтажник силових мереж та електроустаткування 4 Бетоняр 5 Слюсар-сантехнік 6 Слюсар будівельний 7 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 8 Покрівельник сталевих покрівель *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. ТОВ «Будівельна компанія «Краєвид» (далі – Учасник) в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12 квітня 2024р. Вих. №19 . В пункті 6 вищезазначеної довідки зазначений Бязь Василь Іванович, який працює на посаді «Бетоняр». Однак на вимогу підпункту 2.3.1 або 2.3.2 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної не надано підтвердження правових підстав використання учасником праці працівника зазначеного в пункті 6 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12 квітня 2024р. Вих. №19. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження правових підстав використання учасником праці працівника зазначеного в пункті 6 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12 квітня 2024р. Вих. №19. Відповідно до підпункту 2.3.1 або 2.3.2 Додатку 4 до тендерної документації. 2. 1.Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 4 тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання відповідно до Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12 квітня 2024р. Вих. №21. В пункті 1 вищезазначеної довідки зазначений Запорожець Дмитро Анатолійович зі кваліфікацією «Промислове і цивільне будівництво», в пункті 2 вищезазначеної довідки зазначений Сус Тарас Борисович, який зі кваліфікацією «Інженер механік». Однак у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 2.4.1 у складі тендерної пропозиції не надано дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників Запорожця Дмитра Анатолійовича та Суса Тараса Борисовича. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору, предметом яких є виконання загальнобудівельних робіт, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним такого аналогічного договору. Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконанян аналогічних договорів від 12 квітня 2024р. Вих. №25. В пункті 1 вищезазначеної довідки зазначено інформацію про аналогічний договір на проведення робіт з Капітального ремонту з переплануванням частини нежитлового приміщення адміністративної будівлі та ремонтом благоустрою території за адресою: вул. Юрія Іллєнка, буд. 81, м. Київ від 10.04.2023 року №30 Г укладений між Учасником та Державною установою «Центр пробації» (далі – Договір). Разом з тим, у складі пропозиції учасника надано скан-копію Договору в повному обсязі та акт (акти) виконаних робіт. Також у складі пропозиції учасника надано лист-відгук до Договору від Державної установи «Центр пробації» від 30.06.2023 №2099/32-23 (далі – Лист-відгук), однак в Листі-відгуці відсутній повний перелік інформації, яка має бути зазначена в листі-відгуці відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Лист-відгук до Договору з інформацією, відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань». 4. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Автомобілі бортові, вантажопідйомність від 5 т 2. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т 3. Навантажувач одноковшевий 4. Установка для зварювання ручного дугового 5. Розчинозмішувач пересувний 6. Прес гідравлічний 7. Прес-ножиці 8. Компресор пересувний 9. Перфоратори 10. Дрилі 11. Шліфмашини 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучаюти потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12 квітня 2024р. Вих. №23, в пункті 9 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12 квітня 2024р. Вих. №23 зазначено Перфоратори у кількості 3 шт. На підтвердження документального підтвердження залучення обладнання, відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди обладнання №2 від 02 березня 2024 року укладений між Учасником та ФОП Макаров Володимир Володимирович, однак документально підтверджено використання Перфораторів у кількості 2 шт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документальне підтвердження використання Учасником повного переліку обладнання зазначеного в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12 квітня 2024р. Вих. №23 5. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Автомобілі бортові, вантажопідйомність від 5 т 2. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т 3. Навантажувач одноковшевий 4. Установка для зварювання ручного дугового 5. Розчинозмішувач пересувний 6. Прес гідравлічний 7. Прес-ножиці 8. Компресор пересувний 9. Перфоратори 10. Дрилі 11. Шліфмашини 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучаюти потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12 квітня 2024р. Вих. №23, однак на підтвердження підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації учасник має надати дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством на обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством на обладнання, яке зазначене в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12 квітня 2024р. Вих. №23.
Створено
26.04.2024 18:20
Надати до
27.04.2024 18:20
Період вимог/скарг з 03.05.2024 13:23 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції має надати Заповнену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 1 цієї тендерної документації; Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції надано заповнену форму «Тендерна пропозиція» від 10 квітня 2024 р, Вих. №120.1/1, однак вищезазначена форма «Тендерна пропозиція» надана не по формі відповідно до форми зазначеної в Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Заповнену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 1 тендерної документації. 2.Відповідно до пункту 3 та пункту 3.1 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 10 квітня 2024р. Вих №120.1/8 відповідно до форми зазначеної в п.3.1. В довідці зазначено два аналогічних договори: 1. На виконання капітального ремонту будівлі (санація) ДНЗ «Веселка» по вул. Миру, 10 в м. Обухів, Київської області (коригування) від 19.07.2021 №46-07. 2. На виконання капітального ремонту головного корпусу «коридор вчительска» Шпитьківської ЗОШ 1-ІІІ ступенів Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області від 05.08.2021р №76. В пункті 2 «Роль учасника» в довідці від 10 квітня 2024р. Вих №120.1/8 учасником зазначено «Генпідрядник», однак в скан-копії договору від 05.08.2021р №76 наданого у складі тендерної пропозиції зазначено, що учасник є «Субпідрядником». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням в пункті «Роль учасника» інформацію, яка вказана в скан-копіях аналогічних договорів. 3.Відповідно до пункту 3 та пункту 3.1 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 10 квітня 2024р. Вих №120.1/8 відповідно до форми зазначеної в п.3.1. В довідці зазначено два аналогічних договори. 1. На виконання капітального ремонту будівлі (санація) ДНЗ «Веселка» по вул. Миру, 10 в м. Обухів, Київської області (коригування) від 19.07.2021 №46-07. 2. На виконання капітального ремонту головного корпусу «коридор вчительска» Шпитьківської ЗОШ 1-ІІІ ступенів Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області від 05.08.2021р №76. На підтвердження інформації в довідці учасником в складі тендерної пропозиції надано скан-копії аналогічних договорів у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору), однак в складі тендерної пропозиції відсутні Листи-відгуки до аналогічних договорів, які мають містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Листи-відгуки до аналогічних договорів, які мають містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 4.Відповідно до пункту 2 Додатку 4 тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження наявності працівників, відповідні документи надаються від субпідрядником. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Виконроб 2 Маляр 3 Електромонтажник силових мереж та електроустаткування 4 Бетоняр 5 Слюсар-сантехнік 6 Слюсар будівельний 7 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 8 Покрівельник сталевих покрівель *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10 квітня 2024р. Вих. №120.1/10. В пункті 8 вищезазначеної довідки зазначено Побірайко Владислава Сергійовича, який працює на посаді «Покрівельник сталевих покрівель». На вимогу підпункту 2.3.1 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Наказ від 29.08.2022 р №084/к, Однак в наказі від 29.08.2022 р №084/к Побірайко Владислав Сергійович переведено на посаду Покрівельника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документальне підтвердження трудових відносин між Учасником та Побірайком Владиславом Сергійовичем із зазначенням займаної посади Покрівельника сталевих покрівель відповідно до п.п 2.3 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації. 5.Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації учасник Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Автомобілі бортові, вантажопідйомність від 5 т 2. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т 3. Навантажувач одноковшевий 4. Установка для зварювання ручного дугового 5. Розчинозмішувач пересувний 6. Прес гідравлічний 7. Прес-ножиці 8. Компресор пересувний 9. Перфоратори 10. Дрилі 11. Шліфмашини 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучаюти потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10 квітня 2024 р. №120.1/13. В пункті 2 розділу «орендована техніка» в вищезазначеній довідці зазначено «Кран на автомобільному ходу в/п 10т (КС-3575А КРАЗ 250, 1988», який використовується на підставі договору оренди з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД» від 01.03.2023 №0103/23-703. Разом з тим на підтвердження п.п.1.2 п.1 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Дозвіл на експлуатацію вантажопідіймального крана «Кран автомобільний моделі КС- 3575А, 1990 року виготовлення». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням мінімально необхідного переліку матеріально-технічної бази відповідно до Таблиці А пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації та документи на підтвердження використання відповідно до підпунктів 1.2. та 1.3 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації.
Створено
02.05.2024 12:23
Надати до
03.05.2024 12:23
Договір
UA-2024-04-05-011376-a-c1
Очікує підписання
7 982 996.94 грн.
7 982 996.94 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
Номенклатура
Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 015 523.2 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2024 00:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442067433
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 015 523.2 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2024 00:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442067433
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності