Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-011370-a
План UA-P-2024-04-05-012814-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 02.05.2024 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 736 846.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
123 684.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 18:00 до 13.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 18:00
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 18:00
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.04.2024 01:02
до 26.04.2024 16:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.04.2024 16:11
до 02.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 26.04.2024 16:11
-
Період уточнень
з 05.04.2024 18:00 до 10.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 18:00 до 10.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.04.2024 01:02 до 26.04.2024 16:11
Період кваліфікації
з 13.04.2024 01:02 до 26.04.2024 16:11
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
24 736 846.67 грн.
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Очікувана вартість
24 736 846.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
123684,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
700 000
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 587.54 (Людино-година)
Послуги з поточного ремонту автобусів
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту автобусів
Код ДК 021:2015
50113100-1 - Послуги з ремонту автобусів
Кількість
6 587.54
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 1 546 (Людино-година)
Послуги з технічного обслуговування автобусів
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автобусів
Код ДК 021:2015
50113200-2 - Послуги з технічного обслуговування автобусів
Кількість
1 546
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), підписаних уповноваженими представниками сторін, впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту їх підписання, при наявності фінансування.
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
05.04.2024 18:01
-
05.04.2024 18:01
-
05.04.2024 18:01
Тендерна документація
05.04.2024 18:01
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРІПКО"
Пропозиція:
23 780 540 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.04.2024 18:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Чай
Електронна пошта
Телефон
+380966429396
Замовник
ЄДРПОУ
37766028
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Поштовий індекс
61129
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 109
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Період вимог/скарг з 26.04.2024 16:11 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.04.2024 16:11
-
Звіт про оцінку
13.04.2024 01:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, замовником вимагалось забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Зокрема, відповідно до ПІДПУНКТУ 2.9. ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком-гарантом, підписану представником банку-гаранту, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. На виконання умов ПІДПУНКТУ 2.9. ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку АТ «КОМІНБАНК» від 12.04.2024 № 109-2395, яку завантажено у файлі «Довідка покриття.pdf» (далі – Довідка 1). Під час аналізу інформації вбачається невідповідність в Довідці 1 щодо адресата та предмету закупівлі. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: Довідки 1 щодо адресата та предмету закупівлі. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1. 1.1.1. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у формі 1: 1.1.1.1. На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (свідоцтво (свідоцтва) про право власності на нерухоме майно та/або витяг (витяги) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або договір (договора) купівлі-продажу та/або інший документ, яким підтверджено право власності). 1.1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, учасник надає оригінал(оригінали) чи копію(копії) договору (договорів) оренди/суборенди (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази від 12.04.2024 від 1204-30», яку завантажено у файлі «Довідка про мат-тех базу.pdf» (далі – Довідка 2); – «Договір оренди приміщень та обладнання № 0101/24 від 01.01.2024», який завантажено у файлі «Договір оренди приміщення та обладнання.pdf» (далі – Договір 1). Під час аналізу інформації встановлено, що невід’ємними частинами Договору 1 є додатки 1-6. Додатки 5-6 до Договору 1 в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» відсутні. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати Додатки 5-6 до Договору 1. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.2. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 2. 1.2.1. Для підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у формі 2,учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі- продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 12.04.2024 від 1204-40», яку завантажено у файлі «Довідка про обладнання.pdf» (далі – Довідка 3); – «Договір оренди приміщень та обладнання № 0101/24 від 01.01.2024», який завантажено у файлі «Договір оренди приміщення та обладнання.pdf» (далі – Договір 1); – «Договір оренди обладнання № 0101-24 від 01.01.2024», який завантажено у файлі «Договір оренди обладнання.pdf» (далі – Договір 2). Під час аналізу інформації встановлено, що: – в № 59 Довідки 3 щодо перехідника 3 / 4 “х1 / 2” не зазначено інформацію стосовно кількості вказаного обладнання; – невід’ємними частинами Договору 1 є додатки 1-6. Додатки 5-6 до Договору 1 в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» відсутні; – невід’ємними частинами Договору 1 є додатки 1-2. Додаток 2 до Договору 2 в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» відсутній. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: зазначити кількість обладнання в № 59 Довідки 3; надати Додатки 5-6 до Договору 1; надати Додаток 2 до Договору 2. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації 2 для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 3. 2.2. Для підтвердження інформації, наведеної у формі 3 щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.04.2024 від 1204-17», яку завантажено у файлі «Довідка про обладнання.pdf» (далі – Довідка 4); – накази (розпорядження) про прийняття на роботу, які завантажено у файлі «Накази на працівників.pdf». Під час аналізу інформації встановлено, що стосовно механіка Дудніка Валерія Володимировича (№ 10 у Довідці 4) відсутній оригінал чи копія розпорядчого документа про призначення на посаду зазначеного працівника учасника та/або оригінал чи засвідчену копію документа/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин такого працівника з учасником. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати оригінал чи копію розпорядчого документа про призначення на посаду працівника учасника – Дудніка Валерія Володимировича та/або оригінал чи засвідчену копію документа/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин такого працівника з учасником. 5) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 4. 3.2. Для підтвердження щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вказаної учасником у формі 4: 3.1.1 Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 4 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання. 3.1.2.Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг),що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою 4. 3.1.3. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 4, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Договір № 0705/23 від 25.05.2023», який завантажено у файлі «Договір 0705_23 від 23.05.23.pdf» (далі – Договір 4). Під час аналізу інформації вбачається невідповідність в ціні Договору 4, а також специфікації (Додаток 1 до Договору 4). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: виправити невідповідність в ціні Договору 4 та специфікації (Додаток 1 до Договору 4).»
Створено
25.04.2024 14:15
Надати до
26.04.2024 14:15
Торги не відбулися
Очікувана вартість
24 736 846.67 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Контактний телефон:
+380966429396
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
24 736 846.67 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Контактний телефон:
+380966429396
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності