Показати схожі тендери

Закупівля Дрова для опалення від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-011060-a
План UA-P-2024-04-05-011726-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 03.05.2024 13:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 902 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 021 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 16:56 до 15.04.2024 23:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 16:56
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 16:56
до 12.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.04.2024 15:29
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2024 16:01
до 05.05.2024 00:00
Період уточнень
з 05.04.2024 16:56 до 12.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 16:56 до 12.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2024 15:29
Основні параметри
Дрова для опалення
Код номенклатурної позиції: 03413000-8 Паливна деревина
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 902 100 грн.
Дрова для опалення
Назва предмета закупівлі
Дрова для опалення
Очікувана вартість
1 902 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19021,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
55 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2024 14:54
Закінчення аукціону
16.04.2024 15:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова для опалення
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
827
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82160, Україна, Львівська область, Меденицька ТГ, -
Дата постачання по
31.08.2024 17:01
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОПОТЬ РОМАН ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
1 404 246 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЮРІВ ОЛЕГ ФЕДОРОВИЧ
Пропозиція:
1 826 016 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РАБЧУН ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
1 405 073 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Євроеколіс
Пропозиція:
1 405 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2024 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 17:40
-
10.04.2024 17:33
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тимків Леся Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380963874763
Замовник
ЄДРПОУ
44086506
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради
Поштовий індекс
82160
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
селище міського типу Меденичі
Адреса
вулиця Незалежності буд.52
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова для опалення
Період вимог/скарг з 22.04.2024 16:01 по 28.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
22.04.2024 16:00
-
Повідомлення про рішення
16.04.2024 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 16:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою відділу освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради, під час дослідження пропозиції ФОП Копоть Р.І. на закупівлю дрів для опалення, встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку, ч.16, ст. 29 Закону, та п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.Відповідно до вимог п.1.2 додатку №1 до тендерної документації, передбачено, що в складі пропозиції учасник подає скан-копію договору (або договорів) на поставку аналогічної продукції. (дрів для опалення). Під час дослідження тендерної пропозиції учасника, уповноваженою особою встановлено, що в складі пропозиції відсутній зазначений документ. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації скан-копії договору (або договорів) на поставку аналогічної продукції. (дрів для опалення), вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів. 2. Відповідно до вимог п. 1.3, додатку №1 до тендерної документації передбачено, що, в складі тендерної пропозиції учасник подає скан-копію відгуку / рекомендаційного листа про належне повне або часткове виконання учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою), виданого не раніше дати виходу оголошення. Під час дослідження тендерної пропозиції учасника, уповноваженою особою встановлено, що в складі пропозиції учасника подано відгук від ТОВ «Львівський радіоремонтний завод», при тому, що в довідці про аналогічні договори зазначено, що аналогічний договір виконувався із ДП «Львівський радіоремонтний завод», що не відповідає вимогам тендерної документації. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої скан-копії відгуку / рекомендаційного листа про належне повне або часткове виконання учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою), виданого не раніше дати виходу оголошення. 3. Відповідно до вимог п. 1, додатку №3 до тендерної документації передбачено, що, учасник, в складі пропозиції подає довідку про наявність власного або орендованого вантажного транспорту, що придатний для поставки товару* (подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2024р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2024р.). Наявний автотранспорт повинен бути обладнаний спеціалізованим краном-маніпулятором для розвантаження продукції. У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці ; Під час дослідження тендерної пропозиції учасника, уповноваженою особою встановлено, що в договорі оренди, на підставі якого учасник планує залучати зазначений транспортний засіб, відсутня інформація про вантажопідйомність транспортного засобу, що пропонується договором оренди. Також, в порядку ч.2 ст. 799 ЦКУ договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. В порядку ч.1 ст. 220 ЦКУ, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Таким чином, поданий учасником договір про оренду транспортного засобу, не може бути взятий Замовником до уваги, так як зазначений договір є нікчемний, в розумінні закону. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлену в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої копії договору оренди(або найму) транспортного засобу, завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2024р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку, який відповідає вимогам чинного законодавства (із нотаріальним посвідченням такого договору).
Створено
19.04.2024 15:27
Надати до
20.04.2024 15:27
Період вимог/скарг з 29.04.2024 16:28 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
1) учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; (під час дослідження договору про оренду автомобіля ЗИЛ 131Д із маніпулятором (днз: АС7925СК), укладеного із Фізичною особою-підприємцем Нечипорук Валентиною Іванівною, встановлено, що зазначена особа, не зареєстрована в ЄДР як фізична-особа-підприємець, та такий запис в реєстрі відсутній)
Документи кваліфікації
29.04.2024 16:28
-
Повідомлення про рішення
22.04.2024 16:01
Витяг з ЄДР
22.04.2024 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 16:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 16:56
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Повідомлення про рішення
29.04.2024 16:28
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-25-000035
Дата створення проекту
25.04.2024 16:08
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.04.2024 17:08
Дата завершення моніторингу
17.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2024 № 88 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 № 88. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-04-05-011060-a, 05.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.04.2024 00:00
Документи рішення
25.04.2024 17:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-12-08-009840-a, яка проводиться Відділом освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.04.2024 18:08
Орган перевірки
03.05.2024 00:00
Документи повідомлення
29.04.2024 18:08
-
Відповідь
Відповідь
Щодо вашого запиту на надання інформації, повідомляємо наступне: 1) Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі бюджетного асигнування. яке передбачено на зазначені потреби на 2024 рік, а також на підставі комерційних пропозицій учасників, із цінами на зазначену продукцію (долучено в додатках до відповіді) 2) Зазначене обгрунтування розміщено на веб-порталі замовника за адресою: https://mdc.osv.org.ua/news/1712823245/
Рішеня
02.05.2024 17:39
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Інформація щодо необхідних якісних та технічних характеристик. зазначена в обгрунтуванні, що розміщено на веб-порталі замовника: https://mdc.osv.org.ua/news/1712823245/
Рішеня
02.05.2024 17:41
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 902 100 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 23:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради
Контактний телефон:
+380963874763
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 902 100 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 23:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради
Контактний телефон:
+380963874763
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності