Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління медичними відходами від Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-005464-a
План UA-P-2024-04-05-006429-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 07.05.2024 13:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
340 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 700.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 12:38 до 15.04.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 12:38
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 12:38
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2024 12:32
до 18.04.2024 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2024 16:01
до 24.04.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.04.2024 16:01
-
Період уточнень
з 05.04.2024 12:38 до 12.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 12:38 до 12.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2024 12:32 до 18.04.2024 16:01
Період кваліфікації
з 16.04.2024 12:32 до 18.04.2024 16:01
Основні параметри
Послуги з управління медичними відходами
Кількість (згідно Додатку 2): 1 послуга (передбачає вивезення 8100 кг відходів).,
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
340 100 грн.
Послуги з управління медичними відходами
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління медичними відходами
Очікувана вартість
340 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1700,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2024 11:57
Закінчення аукціону
16.04.2024 12:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління медичними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Оксани Грицей 15
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 днів від дня підписання акту наданих послуг. У випадку затримки оплати послуги Замовником, через відсутність фінансування Замовник зобов’язується провести оплату протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
289 170 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
213 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна""
Пропозиція:
306 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Пропозиція:
213 540 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2024 11:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2024 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роп'яник Галина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380506096176
Замовник
ЄДРПОУ
01993457
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Dolinska bagatoprofilna likarnya" Dolinskoyi miskoyi radi Ivano- Frankivskoyi oblasti
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Dolinska bagatoprofilna likarnya" Dolinskoyi miskoyi radi Ivano- Frankivskoyi oblasti
Поштовий індекс
77503
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Долина
Адреса
вул.Грицей Оксани, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління медичними відходами
Період вимог/скарг з 18.04.2024 16:01 по 24.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2024 16:01
Довідка НАЗК
18.04.2024 16:01
-
16.04.2024 12:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 12:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 12:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - на вимогу ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації надати «Довідку (у довільній формі) про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання договору та мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ(чи ініціалів), посади, досвіду роботи (у роках) та освіти таких працівників» учасником надано довідку у якій зазначено, що Левицька Наталія Володимирівна працює на посаді еколога, однак згідно наказу про призначення посада звучить «менеджер із збуту». 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей - надати довідку (у довільній формі) про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання договору та мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ(чи ініціалів), посади, досвіду роботи (у роках) та освіти таких працівників» з коригуванням інформації в частині посади працівника Левицька Наталія Володимирівна. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
17.04.2024 13:35
Надати до
18.04.2024 13:35
Договір
UA-2024-04-05-005464-a-a1
Очікує підписання
213 540 грн.
213 540 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з управління медичними відходами
Номенклатура
Послуги з управління медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
340 100 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Контактний телефон:
380506096176
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
340 100 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Контактний телефон:
380506096176
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності