Показати схожі тендери

Закупівля Нагрудний відеореєстратор від Військова частина 2138.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-005287-a
План UA-P-2024-04-05-006962-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.05.2024 16:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 950 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
249.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 12:29 до 13.04.2024 13:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 12:29
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 12:29
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.04.2024 13:01
до 16.04.2024 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2024 16:17
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 16:17
до 01.05.2024 16:57
Період уточнень
з 05.04.2024 12:29 до 10.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 12:29 до 10.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.04.2024 13:01 до 16.04.2024 16:17
Період кваліфікації
з 13.04.2024 13:01 до 16.04.2024 16:17
Основні параметри
Нагрудний відеореєстратор
за кодом ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
49 950 грн.
Нагрудний відеореєстратор
Назва предмета закупівлі
Нагрудний відеореєстратор
Очікувана вартість
49 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
249,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нагрудний відеореєстратор
Код ДК 021:2015
32331500-7 - Записувальні прилади
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Акберова Анна Володимирівна
Пропозиція:
49 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.04.2024 12:29
Оголошення про проведення закупівлі
05.04.2024 12:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Малакуцька Юлія Федорівна
Електронна пошта
Телефон
380487019230
Сайт:
https://dpsu.gov.ua/ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14321386
Повна назва
Військова частина 2138
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Нагрудний відеореєстратор
Період вимог/скарг з 16.04.2024 16:17 по 22.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів, не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених п. 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Прийнято рішення про визнання Учасника ФОП Акберова Анна Володимирівна (ЄДРПОУ 3560301442) переможцем Закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
16.04.2024 16:17
Довідка НАЗК
16.04.2024 16:17
-
13.04.2024 13:01
Витяг з ЄДР
13.04.2024 13:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 12:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 12:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати погоджений та заповнений проєкт договору. У складі тендерної пропозиції відсутній зазначений документ. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати заповнений та погоджений проєкт договору.
Створено
15.04.2024 16:08
Надати до
16.04.2024 16:08
Договір
UA-2024-04-05-005287-a-c1
Підписаний і діє
Номер
235-24
49 950 грн.
49 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.05.2024
Строк дії договору з
01.05.2024
по
01.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 (штуки)
Нагрудний відеореєстратор
Номенклатура
Нагрудний відеореєстратор
Кількість
6
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
8 325
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 травня 2024 р.
Документи договору
01.05.2024 16:57
-
01.05.2024 16:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 950 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2024 13:00
Замовник:
Військова частина 2138
Контактний телефон:
380487019230
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 950 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2024 13:00
Замовник:
Військова частина 2138
Контактний телефон:
380487019230
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності