Показати схожі тендери

Закупівля ДСП, ДВП, кромка, цвяхи від НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-04-011945-a
План UA-P-2024-04-04-015154-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.05.2024 12:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
373 519.03 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 735.19 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2024 17:22 до 12.04.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2024 17:22
до 09.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2024 17:22
до 09.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2024 14:44
до 23.04.2024 13:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2024 16:56
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2024 13:13
до 07.05.2024 12:26
Період уточнень
з 04.04.2024 17:22 до 09.04.2024 00:00
Період оскарження
з 04.04.2024 17:22 до 09.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2024 14:44 до 23.04.2024 13:13
Період кваліфікації
з 15.04.2024 14:44 до 23.04.2024 13:13
Основні параметри
ДСП, ДВП, кромка, цвяхи
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
373 519.03 грн.
ДСП, ДВП, кромка, цвяхи
Назва предмета закупівлі
ДСП, ДВП, кромка, цвяхи
Очікувана вартість
373 519.03 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3735,19
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2024 14:15
Закінчення аукціону
15.04.2024 14:44
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 724.5 (метри квадратні)
ДСП ламіноване 18 мм
Опис предмета закупівлі
ДСП ламіноване 18 мм
Код ДК 021:2015
44191300-8 - Деревностружкові плити
Кількість
724.5
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Дата постачання по
26.06.2024 00:00
Позиція : №2 144.9 (метри квадратні)
ДВП ламіноване біле
Опис предмета закупівлі
ДВП ламіноване біле
Код ДК 021:2015
44191400-9 - Деревноволоконні плити
Кількість
144.9
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Дата постачання по
26.06.2024 00:00
Позиція : №3 1 000 (Погонний метр)
Кромка паперова
Опис предмета закупівлі
Кромка паперова
Код ДК 021:2015
44192000-2 - Інші різні конструкційні матеріали
Кількість
1 000
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Дата постачання по
26.06.2024 00:00
Позиція : №4 1 100 (Погонний метр)
Кромка ПВХ 22х2 мм
Опис предмета закупівлі
Кромка ПВХ 22х2 мм
Код ДК 021:2015
44192000-2 - Інші різні конструкційні матеріали
Кількість
1 100
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Дата постачання по
26.06.2024 00:00
Позиція : №5 2 000 (Погонний метр)
Кромка ПВХ 22х0,6 мм
Опис предмета закупівлі
Кромка ПВХ 22х0,6 мм
Код ДК 021:2015
44192000-2 - Інші різні конструкційні матеріали
Кількість
2 000
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Дата постачання по
26.06.2024 00:00
Позиція : №6 5 (кілограми)
Цвяхи 1,8х30
Опис предмета закупівлі
Цвяхи 1,8х30
Код ДК 021:2015
44192200-4 - Цвяхи
Кількість
5
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Дата постачання по
26.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЛАВАЦЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
354 813.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "САНСЕРВІС"
Пропозиція:
359 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
Пропозиція:
264 999.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2024 14:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2024 17:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Драгочинська Діана Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380500507641
Замовник
ЄДРПОУ
14321481
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Поштовий індекс
29003
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Кваліфікація
Лот № 1 ДСП, ДВП, кромка, цвяхи
Період вимог/скарг з 18.04.2024 16:56 по 24.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: - надана форма «Цінова пропозиція» Вихід. № 2404-201 від 12.04.2024 р. (документ «1. Цінова пропозиція.pdf») у якій відсутня інформація про ціну за од., грн. (заповнюється учасником), з ПДВ*, та всього, грн. (заповнюється учасником), з ПДВ*, і також не вірно: вписано назву предмету закупівлі та не вірно зазначений код ДК 021:2015, і загальна очікувана сума; - надані документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Вихід. № 2404-202 від 12.04.2024 р. на договір №У-34/22 від 23.03.2022 р. (документ «2. Про аналогічний досвід.pdf»), договір №У-34/22 від 23.03.2022 року на суму 412 736,10 грн. з ПДВ (пункт 4.1. Договору) зі специфікацію на суму 371 996,92 грн. із ПДВ та видаткова накладна №8300 від 24.03.2022 р. на суму 170 673,53 грн з ПДВ (документ «Договір №У-34-22 від 23.03.22р.pdf»). Ці документи не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) через розбіжність у інформації, вказаної в аналогічному договорі та документах, що підтверджують факт, його виконання, а саме у пункті 4.1. Договору, специфікації та накладної. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику згідно пункту 43 Особливостей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
18.04.2024 16:56
-
15.04.2024 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 17:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 17:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надана форма «Цінова пропозиція» Вихід. № 2404-201 від 12.04.2024 р. (документ «1. Цінова пропозиція.pdf») у якій відсутня інформація про ціну за од., грн. (заповнюється учасником), з ПДВ*, та всього, грн. (заповнюється учасником), з ПДВ*, і також не вірно: вписано назву предмету закупівлі та не вірно зазначений код ДК 021:2015, і загальна очікувана сума; - надані документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Вихід. № 2404-202 від 12.04.2024 р. на договір №У-34/22 від 23.03.2022 р. (документ «2. Про аналогічний досвід.pdf»), договір №У-34/22 від 23.03.2022 року на суму 412 736,10 грн. з ПДВ (пункт 4.1. Договору) зі специфікацію на суму 371 996,92 грн. із ПДВ та видаткова накладна №8300 від 24.03.2022 р. на суму 170 673,53 грн з ПДВ (документ «Договір №У-34-22 від 23.03.22р.pdf»). Ці документи не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) через розбіжність у інформації, вказаної в аналогічному договорі та документах, що підтверджують факт, його виконання, а саме у пункті 4.1. Договору, специфікації та накладної. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надати «заповнена форма “Цінова пропозиція”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації»; - Згідно підпункту 3.1. критерію 3 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається надати «Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору»; - Згідно підпункту 3.2. критерію 3 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації - Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору; - документи, що підтверджують факт його виконання – накладна (акт виконаних робіт тощо). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - заповнену форму «Цінова пропозиція» згідно з Додатком 1 до Тендерної документації із переліком цін на кожну номенклатурну позицію, а також вірно вписати предмет закупівлі «ДСП, ДВП, кромка, цвяхи» за кодом ДК 021:2015: 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» із загальною очікуваною сумою 264 999,60 грн з ПДВ; - завантажити усю інформацію до Договору №У-34/22 про закупівлю від 23.03.2022 року, включно із змінами тощо (якщо такі мали місце), що підтверджувало б відповідність та повноту інформації про поставку, згідно наданих видаткових накладних; АБО надати інший аналогічний договір(и) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору та документи, що підтверджують факт його виконання – накладна (акт виконаних робіт тощо) та інформаційну довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору.
Створено
17.04.2024 12:27
Надати до
18.04.2024 12:27
Період вимог/скарг з 23.04.2024 13:13 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
23.04.2024 13:13
Довідка НАЗК
23.04.2024 13:13
-
18.04.2024 16:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 17:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 17:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника: - Учасник надав цінову пропозицію (документ «Форма цінова пропозиція.pdf»), яка містить невідповідності у заповненій формі таблиці. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надати «заповнена форма “Цінова пропозиція”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступний документ: - заповнену форму «Цінова пропозиція» згідно з Додатком 1 до Тендерної документації № UA-2024-04-04-011945-a за предметом «ДСП, ДВП, кромка, цвяхи» за кодом ДК 021:2015: 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» із загальною очікуваною сумою 354 813,15 грн.
Створено
22.04.2024 11:36
Надати до
23.04.2024 11:36
Договір
UA-2024-04-04-011945-a-b1
Підписаний і діє
Номер
270-24
354 813.15 грн.
354 813.15 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.05.2024
Строк дії договору з
07.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
724.5 (метри квадратні)
ДСП ламіноване 18 мм
Номенклатура
ДСП ламіноване 18 мм
Кількість
724.5
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
144.9 (метри квадратні)
ДВП ламіноване біле
Номенклатура
ДВП ламіноване біле
Кількість
144.9
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 000 (Погонний метр)
Кромка паперова
Номенклатура
Кромка паперова
Кількість
1 000
Одиниця виміру
погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 100 (Погонний метр)
Кромка ПВХ 22х2 мм
Номенклатура
Кромка ПВХ 22х2 мм
Кількість
1 100
Одиниця виміру
погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 000 (Погонний метр)
Кромка ПВХ 22х0,6 мм
Номенклатура
Кромка ПВХ 22х0,6 мм
Кількість
2 000
Одиниця виміру
погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
5 (кілограми)
Цвяхи 1,8х30
Номенклатура
Цвяхи 1,8х30
Кількість
5
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.05.2024 12:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
373 519.03 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2024 18:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Контактний телефон:
380500507641
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
373 519.03 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2024 18:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Контактний телефон:
380500507641
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності