Показати схожі тендери

Закупівля Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності від МКП "Хмельницьктеплокомуненерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-04-009530-a
План UA-P-2024-04-04-011367-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2024 16:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 040 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2024 15:28 до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2024 15:28
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2024 15:28
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 12:28
до 02.05.2024 09:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2024 09:01
до 08.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2024 09:01
до 08.05.2024 16:48
Період уточнень
з 04.04.2024 15:28 до 22.04.2024 00:00
Період оскарження
з 04.04.2024 15:28 до 22.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 12:28 до 02.05.2024 09:01
Період кваліфікації
з 25.04.2024 12:28 до 02.05.2024 09:01
Основні параметри
Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 040 000 грн.
Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Назва предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
1 040 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2024 11:59
Закінчення аукціону
25.04.2024 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
92
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хиельницький, вул. М. Чорнобрового,5
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГРО-СОЛАР»
Пропозиція:
920 652 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОАВТОСЕРВІС"
Пропозиція:
730 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
829 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2024 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
10.04.2024 17:02
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Олександрівна Коржик
Електронна пошта
Телефон
+380673130533
Сайт:
http://www.teplo.km.ua//
Замовник
ЄДРПОУ
03356571
Повна назва
МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький,
Адреса
вул. Чорнобрового Миколи професора, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Період вимог/скарг з 02.05.2024 9:01 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.05.2024 09:01
Довідка НАЗК
02.05.2024 09:01
-
Звіт про оцінку
25.04.2024 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 15:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 15:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог, які містяться в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ТОВАРУ» до тендерної документації (далі - Додаток 3) зазначено, що: «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ) та чинному законодавству щодо показників якості даного виду товару. (На підтвердження Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, із зазначенням відповідності товару вимогам, вказаним в даному пункті.)» ТОВ "ТЕХНОАВТОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 41473931) – надалі «Учасник», в складі пропозиції надає гарантійний лист у файлі « Гарантійний лист якість товару 2» в якому зазначає, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ), але ствердження, що Товар відповідає вимогам відповідних діючих нормативних документів із зазначенням ДСТУ або ТУ не вказав. Замовник просить Учасника надати уточнену інформацію щодо відповідності запропонованого ним товару вимогам даного пункту. 2. На виконання вимог Додатку 4 «Кваліфікаційні критеріїв відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договорів (не менше одного) Відомості довідки Учасник мав підтвердити копією аналогічного договору (з усіма додатками) та документами, що підтверджують виконання договору – видаткова(і) накладна(і) або акт приймання-передачі товару та позитивний лист-відгук від контрагента до кожного договору. В складі своєї пропозиції Учасник надає вищеперераховані документи, але вартість за видатковими накладними, які надав Учасник у файлі « Накладні» не збігається з загальною вартістю договору, який надав Учасник в складі пропозиції. Лист-відгук свідчить, що договір був виконаний в повному обсязі. Замовник просить усунути дану невідповідність та надати документи належним чином, які б відповідали вимогам додатку 4 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, Замовник просить виправити невідповідності та надати оновлені документи протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. . ВИРІШИЛА: 1. Керуючись п.43 Особливостей, повідомити Учасника - ТОВ "ТЕХНОАВТОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 41473931), щодо усунення невідповідності в тендерній пропозиції, яка подана ним за процедурою відкритих торгів з особливостями: ««Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності». 2. Учасник має усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.04.2024 18:23
Надати до
01.05.2024 18:23
Договір
UA-2024-04-04-009530-a-c1
Підписаний і діє
Номер
317/24
730 000 грн.
608 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2024
Строк дії договору з
08.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
92 (штуки)
Шини для транспортних засобів
Номенклатура
Шини для транспортних засобів
Кількість
92
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
08.05.2024 16:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 040 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 00:00
Замовник:
МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Контактний телефон:
+380673130533
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 040 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 00:00
Замовник:
МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Контактний телефон:
+380673130533
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності