Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту буксиру "Бриз" від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-04-007333-a
План UA-P-2023-09-21-002014-b link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 30.04.2024 13:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 950 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2024 14:10 до 19.04.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2024 14:10
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2024 14:10
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2024 13:36
до 26.04.2024 13:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.04.2024 13:33
до 02.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.04.2024 13:33
-
Період уточнень
з 04.04.2024 14:10 до 16.04.2024 00:00
Період оскарження
з 04.04.2024 14:10 до 16.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2024 13:36 до 26.04.2024 13:33
Період кваліфікації
з 22.04.2024 13:36 до 26.04.2024 13:33
Основні параметри
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту буксиру "Бриз" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база Виконавця (регіони України) або виробнича територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 47 (сорок сім) календарних днів з дати підписання Акту приймання судна в ремонт, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 950 000,00 грн. без ПДВ / 3 540 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 950 000 грн.
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Примітки
Код ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
2 950 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2024 13:13
Закінчення аукціону
22.04.2024 13:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Код ДК 021:2015
50241100-7 - Послуги з ремонту суден
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"
Пропозиція:
2 935 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
Пропозиція:
2 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2024 13:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2024 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Верстак Тетяна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380487381864
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Южне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Період вимог/скарг з 26.04.2024 13:33 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 24.04.2024 - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій даного учасника процедури закупівлі не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту буксиру "Бриз" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 26.04.2024 № 179, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту буксиру "Бриз" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту буксиру "Бриз" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Оприлюднити в електронній системі закупівель даний протокол та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 14:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.04.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2024 № 173) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-04-007333-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту буксиру "Бриз" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» (ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу, та/або плавучого крану, та/або автокрану) та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, доку та/або сліпу, та/або плавучого крану, та/або автокрану), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), видані ДП «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна Асоціація Класифікаційних Товариств), а саме: - «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014000, № 22014001, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; - «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22001000, № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, від 18.04.2024 року №48/01/24, у якій допущена помилка у коді ЄДРПОУ ГВСП «КІЛІЙСЬКИЙ СУДНОБУДІВЕЛЬНО-СУДНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» ПАТ «УКРАЇНСЬКЕ ДУНАЙСЬКЕ ПАРОПЛАВСТВО» та стосовно позицій 26-39 вказано не чинний договір оренди. 9.2. щодо пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано «Свідоцтво про Визнання» від 07.06.2023 № СВ-22-3-85-23 з наявністю тільки коду №22001000, при цьому також надано «Свідоцтво про Визнання» субпідрядної організації Кооператив «ГРАНТ», яке було завантажено неналежної якості та не має високий рівень чіткості, що не дає можливості коректно його прочитати. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу, та/або плавучого крану, та/або автокрану) та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, доку та/або сліпу, та/або плавучого крану, та/або автокрану), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 10.2. на вимогу пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати: діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), видані ДП «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна Асоціація Класифікаційних Товариств), а саме: - «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22001000, № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
24.04.2024 15:37
Надати до
25.04.2024 15:37
Договір
UA-2024-04-04-007333-a-b1
Очікує підписання
2 935 250 грн.
2 935 250 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Номенклатура
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності