Показати схожі тендери

Закупівля Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п"яти років від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-04-001064-a
План UA-P-2024-04-04-000174-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.04.2024 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 100 328 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 003.28 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2024 09:40 до 12.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2024 09:40
до 09.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2024 09:40
до 09.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2024 13:39
до 19.04.2024 11:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.04.2024 09:56
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.04.2024 11:27
до 26.04.2024 15:56
Період уточнень
з 04.04.2024 09:40 до 09.04.2024 00:00
Період оскарження
з 04.04.2024 09:40 до 09.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2024 13:39 до 19.04.2024 11:27
Період кваліфікації
з 15.04.2024 13:39 до 19.04.2024 11:27
Основні параметри
Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Назва згідно з кошторисними нормами України у будівництві «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р.: проектні роботи. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 100 328 грн.
Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Назва предмета закупівлі
Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Очікувана вартість
1 100 328 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11003,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2024 13:16
Закінчення аукціону
15.04.2024 13:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 35,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок. Датою оплати вважається дата надходження грошових коштів на банківський поточний рахунок.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Остаточні розрахунки будуть здійснюватися згідно з відповідними актами приймання виконаних робіт, на підставі виставленого рахунку, за винятком суми попередньої оплати, врахованої як частина оплати за даним актом. Розрахунок проводиться шляхом оплати коштів на поточний рахунок на підставі отриманого рахунку.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛЕС"
Пропозиція:
1 100 328 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "МЕТРОПОЛІЯ"
Пропозиція:
975 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2024 13:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2024 09:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколов Володимир Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380322392367
Замовник
ЄДРПОУ
00131587
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Поштовий індекс
79026
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Козельницька, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Період вимог/скарг з 19.04.2024 9:56 по 25.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
19.04.2024 09:53
-
documentType.award.awardNotice
15.04.2024 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 09:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2024 09:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - довідка учасника процедури закупівлі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів №01/02-01/81 від 11.04.2024 р. не містить інформацію відповідно до вимог п. 8 Розділу 3 тендерної документації про П.І.П., посади, телефони, e-mail посадових осіб контрагента, які відповідали за виконання договору; - учасником процедури закупівлі не надані відповідно до вимог п. 8 Розділу 3 тендерної документації позитивні відгуки від попередніх контрагентів, які підтверджують факт виконання договорів, зазначених в довідці (оформлені на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, факту отримання в результаті виконання договору позитивного експертного звіту); - учасником процедури закупівлі не надані відповідно до п. 8 Розділу 3 тендерної документації документи, якими підтверджується наявність фінансової спроможності; - довідка учасника процедури закупівлі № 01/02-01-79 від 11.04.2024 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлена не у відповідності до вимог Додатку №5 тендерної документації; - довідка учасника процедури закупівлі № 01/02-01-78 від 11.04.2024 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить інформації про поділ на керівників та персонал (інженерно-технічний та робітників) та не супроводжується документальним підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, оскільки учасником процедури закупівлі не надані відповідно до вимог п. 8 Розділу 3 тендерної документації: - документи, що підтверджують наявність працівників: Гудков О.О., Білоус О.С., Іськова М. С., Бацанов В. В., Іванченко Ю.В., Гровер Б.В., Волошин В.Л., Малушин В. М., Морська-Приймаченко Л.В. в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників Іванченко Ю.В., Білоус О.С. (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо); - копії дипломів Гудкова О.О., Волошина В. Л., Малушина В.М., Морської-Приймаченко Л. В. не завірені згідно з вимогами тендерної документації. - довідка учасника процедури закупівлі № 01/02-01-80 від 11.04.2024 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій, оформлена не у відповідності до вимог Додатку №6 тендерної документації; - учасник процедури закупівлі не надав власну довідку відповідного змісту в довільній формі відповідно до п. 11 Розділу 3 тендерної документації про відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - інформація, зазначена учасником в технічній пропозиції, оформленій згідно з вимогами Додатку №3.1, не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Довідка повинна супроводжуватись: - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, факту отримання в результаті виконання договору позитивного експертного звіту). - фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. - власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/субвиконавця, які мають необхідні знання та досвід, оформлену згідно з вимогами Додатку №5. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо); - кваліфікаційні сертифікати, видані уповноваженим органом (за необхідності); - свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності). Учасник процедури закупівлі повинен надати власну довідку в довільній формі із зазначенням інформації про інженера-проектувальника, який у разі підписання договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі, буде призначений розпорядчим документом учасника процедури закупівлі головним інженером проекту відповідно до вимог законодавства та будівельних норм. Для підтвердження кваліфікації головного інженера проекту (ГІП) учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати: - кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за напрямком - інженерно-будівельне проектування; - власну довідку з підписом ГІП та відбитком печатки учасника процедури закупівлі (дана вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) про те, що у випадку визнання учасника процедури закупівлі переможцем закупівлі, інженер-проектувальник згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІП). Довідка надається в довільній формі. - власну довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій, необхідних для виконання робіт, оформлену згідно з вимогами Додатку №6. До довідки включаються всі власні та залучені машини, транспортні засоби, спеціальна техніка, механізми, обладнання та устаткування, засоби вимірювальної техніки, технології (в тому числі ліцензоване програмне забезпечення), які будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання та чинного законодавства України у цій сфері. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням та матеріально-технічною базою. Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження на всі власні та залучені машини, транспортні засоби, спеціальну техніку, механізми, обладнання та устаткування, засоби вимірювальної техніки, технології, необхідні для виконання робіт. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо), необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо (подається для власного обладнання та матеріально-технічної бази учасника/субвиконавця ); - договір оренди/суборенди/лізингу/позики/позички обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим наведенням їх переліку), укладений між учасником/субпідрядником та власником обладнання та матеріально-технічної бази, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованого/отриманого на підставі договору лізингу/позиченого обладнання та матеріально-технічної бази); - свідоцтво про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, видане органом, уповноваженим проводити державні метрологічні дослідження (подається на кожну одиницю засобів вимірювальної техніки, зазначену у довідці) (за необхідності). Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається для власних транспортних засобів учасника/ субвиконавця); - договір оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником/ субвиконавцем та власником транспортного засобу/надавачем транспортних послуг (подається в разі залучення під час виконання робіт транспортного засобу на договірних умовах); - лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субвиконавцем, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі. У разі, якщо договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником/субвиконавцем та фізичною особою, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України. У разі, якщо учасник/субвиконавець є фізичною особою або фізичною особою – підприємцем, договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником процедури закупівлі та власником транспортного засобу, підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України. Для документального підтвердження наявності технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, які підтверджують право власності/користування технологіями (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та/або інформацію про патент та/або наявність ліцензії та/або інший документ, що підтверджує право використання учасником/субпідрядником технологій, необхідних для виконання робіт). У разі, якщо договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений між учасником процедури закупівлі та власником будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), строком на 3 (три) роки і більше, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. Документи повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій. - власну довідку відповідного змісту в довільній формі відповідно до п. 11 Розділу 3 тендерної документації про відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - технічну пропозицію, оформлену згідно з вимогами Додатку №3.1. Відповідно до пункту 43 Особливостей усунення невідповідностей не повинно призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей».
Створено
16.04.2024 14:52
Надати до
17.04.2024 14:52
Період вимог/скарг з 19.04.2024 11:27 по 25.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.04.2024 11:27
Довідка НАЗК
19.04.2024 11:26
-
documentType.award.awardNotice
19.04.2024 09:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-04-001064-a-c1
Підписаний і діє
Номер
94/24-БП
1 100 328 грн.
916 940 грн.
З ПДВ
Підписано
26.04.2024
Строк дії договору з
26.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Номенклатура
Коригування Схеми перспективного розвитку електричних мереж 20-110 кВ ПрАТ "Львівобленерго" на 2020-2029 р.р. з детальним опрацюванням перших п'яти років
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.04.2024 15:56
-
26.04.2024 15:54
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 100 328 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2024 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 100 328 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2024 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності