Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя) від Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-03-009918-a
План UA-P-2024-04-03-012272-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 02.06.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 473 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
194 737 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2024 15:37 до 11.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2024 15:37
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2024 15:37
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2024 00:00
до 16.04.2024 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2024 14:55
до 22.04.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 16.04.2024 14:55
-
Період уточнень
з 03.04.2024 15:37 до 08.04.2024 00:00
Період оскарження
з 03.04.2024 15:37 до 08.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2024 00:00 до 16.04.2024 14:55
Період кваліфікації
з 11.04.2024 00:00 до 16.04.2024 14:55
Основні параметри
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
19 473 700 грн.
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Назва предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
19 473 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
194737,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
584 211
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 320 000 (літр)
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Опис предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
320 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Дата постачання по
31.12.2024 15:42
Позиція : №2 30 000 (літр)
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Опис предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
30 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Дата постачання по
31.12.2024 15:42
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП"
Пропозиція:
19 471 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2024 15:40
-
03.04.2024 15:37
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
02.06.2024 00:00
За результатами здійснення моніторингу закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a), що проводився у період з 22.04.2024 по 14.05.2024 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькії області встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації. В інформації про результати моніторингу закупівлі зазначається, що дослідженням питання відповідності тендерної документації чинному законодавству, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 29 Особливостей, в частині встановлення вимог підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які не передбачені чинним законодавством. У висновку про результати моніторингу зазначається, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) або розірвати договір, якщо він укладений станом на 13.05.2024, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України. За результатами процедури закупівлі договір не укладався. Отже, на виконання висновку про результати моніторингу вирішено здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів
22.05.2024 15:33
-
22.05.2024 15:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бадьора Олена Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380677617385
Замовник
ЄДРПОУ
03328379
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans»
Повна назва
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans»
Поштовий індекс
69095
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул. Шкільна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)
Період вимог/скарг з 16.04.2024 14:55 по 22.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2024 14:55
Довідка НАЗК
16.04.2024 14:54
-
11.04.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2024 15:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2024 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. В гарантійному листі від 09.04.2024 р. вих. № 6/09 не зазначено, що емітент згоден на відбір проб пального для проведення експертизи якості на АЗС без попередження та попереднього узгодження в любий час. 2. У завіреній копії договору ( Контракт № ADN-SEN-2023-0613/01 від 13.06.2023) на постачання паливо-мастильних матеріалів з вітчизняними та/або іноземними виробниками або з іноземними постачальниками, термін дії договору не є дійсним ( а саме до 31.12.2023 року) на момент розкриття тендерних пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 2.19. частини 2 додатку № 2 до тендерної документації: «Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки та/або талони та смарт-картки на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватись відпуск ПММ, та гарантію того, що термін дії талонів або скретч-карток не менше року з моменту поставки замовнику, повинен містити предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель та датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. Крім цього в листі повинно бути зазначено, що емітент згоден на відбір проб пального для проведення експертизи якості на АЗС без попередження та попереднього узгодження в любий час». 2. Пункт 2.24. частини 2 додатку № 2 до тендерної документації: «Завірені копії договорів на постачання паливо-мастильних матеріалів з вітчизняними та/або іноземними виробниками або з іноземними постачальниками, дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та гарантійний лист (повідомлення тощо) від виробника або постачальника щодо постачання палива, яке є предметом закупівлі, на 2024 рік». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки та/або талони та смарт-картки на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватись відпуск ПММ, та гарантію того, що термін дії талонів або скретч-карток не менше року з моменту поставки замовнику, повинен містити предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель та датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. Крім цього в листі повинно бути зазначено, що емітент згоден на відбір проб пального для проведення експертизи якості на АЗС без попередження та попереднього узгодження в любий час. 2. Надати Завірені копії договорів на постачання паливо-мастильних матеріалів з вітчизняними та/або іноземними виробниками або з іноземними постачальниками, дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та гарантійний лист (повідомлення тощо) від виробника або постачальника щодо постачання палива, яке є предметом закупівлі, на 2024 рік.
Створено
15.04.2024 13:49
Надати до
16.04.2024 13:49
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-22-000057
Дата створення проекту
22.04.2024 15:23
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.04.2024 16:23
Дата публікації висновку про результати
15.05.2024 16:48
Дата завершення усунення порушень
30.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 22.04.2024 № 29-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (UA-2024-04-03-009918-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс". 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
22.04.2024 16:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 13 » травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП", вимога про усунення невідповідностей, комерційні пропозиції ТОВ «Трейднафта», ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» , ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», надані замовником в ході моніторингу через електронну систему prozorro.gov.ua, дані prozorro.gov.ua стосовно закупівель дизельного палива та бензину А-95 протягом 2024 року. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою (протокол від 03.04.2024 №1), тендерну пропозицію ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», запити замовнику на пояснення від 23.04.2024 та від 02.05.2024, відповіді замовника на пояснення від 23.04.2024 та від 02.05.2024, дані аналітичної системи prozorro.gov.ua, в частині закупівель UA-2024-04-25-006021-a, UA-2024-04-24-014921-a, UA-2024-04-24-014736-a, UA-2024-04-19-009357-a, UA-2024-04-05-009535-a, UA-2024-04-02-009688-a, UA-2024-03-21-009766-a, UA-2024-04-22-008163-a, UA-2024-04-19-009599-a, UA-2024-03-15-006310-a, UA-2024-03-07-007492-a, UA-2024-02-16-006496-a та UA-2023-12-21-014766-a, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024. В ході моніторингу запитано інформацію щодо потреби в закупівлі UA-2024-04-03-009918-a, враховуючі триваючі процедури закупівель (відкриті торги та запити цінових пропозицій). Замовником надано інформацію щодо отримання протягом 2023 року за укладеними договорами 1 735 256 літрів палива на загальну суму 88 135 125,90 грн. Згідно затвердженого фінансового плану підприємства на 2024 рік, обсяг закупівель (бензину та дизельного палива) становить 2 423 300 л. на загальну суму 115 007 910,00 гривень. Станом на 13.05.2024 Замовником проведено протягом 2024 року 7 відкритих торгів та 7 запитів цінових пропозицій з очікуваною вартістю 153 193 000,00 грн, за результатами яких укладено договори на загальну суму 58 517 300,00 грн, в тому числі: - UA-2024-04-25-006021-a, договір укладено з ТОВ «ДІОНА АКТИВ» на суму 2 851 000,00 грн (дизельне паливо за ціною 47,52 грн з ПДВ/л); - UA-2024-04-24-014921-a, договір укладено з ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» на суму 2 847 600,00 грн (дизельне паливо за ціною 47,46 грн з ПДВ/л); - UA-2024-04-24-014736-a, договір укладено з ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» на суму 732 600,00 грн (бензин А-95 за ціною 48,84 грн з ПДВ/л); - UA-2024-04-19-009357-a, договір укладено з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на суму 2 933 400,00 грн (дизельне паливо за ціною 48,89 грн з ПДВ/л); - UA-2024-04-05-009535-a, договір укладено з ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» на суму 250 200,00 грн (бензин А-95 за ціною 50,04 грн з ПДВ/л); - UA-2024-04-02-009688-a, договір укладено з ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» на суму 4 271 400,00 грн (дизельне паливо за ціною 47,46 грн з ПДВ/л); - UA-2024-03-21-009766-a, договір укладено з ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» на суму 2 872 800,00 грн (дизельне паливо за ціною 47,88 грн з ПДВ/л); - UA-2024-04-19-009599-a, договір укладено з ТОВ «ПРОМПЕТРОЛ» на суму 19 245 000,00 грн (дизельне паливо за ціною 55,26 грн з ПДВ/л, бензин А-95 за ціною 54,96 грн з ПДВ/л); - UA-2023-12-21-014766-a, договір укладено з ТОВ «ТРЕЙДНАФТА» на суму 20 130 600,00 грн, з врахуванням додаткових угод вартість склала -дизельне паливо за ціною від 50,88 грн до 51,96 грн з ПДВ/л, бензин А-95 за ціною від 50,94 грн до 51,48 грн з ПДВ/л. Замовником надано інформацію щодо отримання за перший квартал 2024 року 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн., що відповідає затвердженому фінансовому плану підприємства «Запоріжелектротранс» на 2024 рік та не перевищує запланованих обсягів закупівлі. Для обґрунтування очікуваної вартості закупівлі на суму 19 473 700,00 грн, із обсягами закупівлі 350 000 л дизельного палива та бензину А-95, надано 3 комерційні пропозиції ТОВ «Трейднафта», ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» , ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», в яких зазначена можливість постачання товару за наступними цінами: - ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» - дизельне пальне за ціною 55,64 грн/л, бензин А-95 за ціною 55,29 грн/л (лист від 02.04.2024 №02-04/1); - ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» - дизельне пальне за ціною 55,96 грн/л, бензин А-95 за ціною 55,40 грн/л (лист від 02.04.2024 №74); - ТОВ «Трейднафта» - дизельне пальне за ціною 55,41 грн/л, бензин А-95 за ціною 55,24 грн/л (лист від 02.04.2024 №65). Очікувана вартість визначена на підставі середньоарифметичних цін в тому числі - середньоарифметична ціна на дизельне паливо становить 55,67 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,96 грн.+ 55,64 грн. + 55,41 грн.)/3; - середньоарифметична ціна бензин А-95 становить 55,31 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,40 грн.+ 55,29 грн. + 55,24 грн.)/3. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 19 473 700,00 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,67 грн. х 320 000 л.) + ( 55,31 грн. х 30 000 л.) = 17 814 400,00 грн. + 1 659 300,00 грн. = 11 246 800,00 грн. з ПДВ. Слід зазначити, що протягом квітня-травня 2024 року Замовником здійснюється за запитом цінових пропозицій закупівля дизельного палива за вартістю від 47,46 грн до 48,89 грн за л, бензину А-95 за вартістю від 48,84 грн до 50,04 грн за л, що в свою чергу на 13% та 9,5% нижче цін, визначених комерційними пропозиціями ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» та ТОВ «Трейднафта». За вищезазначеними цінами Замовником укладено договори з ТОВ «ДІОНА АКТИВ», ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП». Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 2 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника та передбачає, зокрема «2. У складі своєї пропозиції Учасник повинен також надати наступні документи: - 2.4. Довідку в довільній формі з переліком мережі АЗС в м. Запоріжжі на яких може здійснюватися відпуск дизельного палива та бензину А-95 за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками. - 2.5. Копії документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС (зокрема, оренда, або зберігання пального, або партнерське обслуговування скретч-карток та\або талонів та смарт-карток Учасника на АЗС тощо), що зазначені у довідці (п. 2.4 цього додатку): - У разі якщо Учасник є власником АЗС- в складі пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС. - У разі користування Учасником зазначеними АЗС на підставі договору(-ів) оренди/суборенди на АЗС– надається копія(-ї) договору(-ів), укладеного(-них) між Учасником та власником/орендарем АЗС. - У разі користування Учасником зазначеними АЗС на підставі будь-якого іншого(-их) договору(-ів), згідно якого(-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за скретчкартками та/або талонами та смарт-картками, що пропонуються Учасником, на АЗС (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування скретч-карток та/або талонів та смарт-карток тощо), – надається копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС, або зберігачем палива на АЗС. В договорах повинен бути зазначений перелік АЗС відповідно до довідки (п. 2.4 цього додатку). 2.19. Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки та/або талони та смарт-картки на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватись відпуск ПММ, та гарантію того, що термін дії талонів або скретч-карток не менше року з моменту поставки замовнику, повинен містити предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель та датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. 2.24. Завірені копії договорів на постачання паливо-мастильних матеріалів з вітчизняними та/або іноземними виробниками або з іноземними постачальниками, дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та гарантійний лист (повідомлення тощо) від виробника або постачальника щодо постачання палива, яке є предметом закупівлі, на 2024 рік. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині. З цього приводу в ході моніторингу Замовником пояснено, що вищезазначені вимоги, які не передбачені пунктом 29 Особливостей не стосуються кваліфікаційних вимог, що ставляться до Учасників. Так, вимога надання цих документів зазначена не в підпункті 1.1. Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації, де розташовані кваліфікаційні критерії на виконання вимог статті 16 Закону (з урахуванням Особливостей), а в іншому розділі тендерної документації в пункті 2.4. розділу 2 Додатку 2 тендерної документації. Розділ 2 Додатку 2 тендерної документації має назву «У складі своєї пропозиції Учасник повинен також надати наступні документи», отже вони не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Слід зазначити, що перенесення з одного розділу тендерної документації до іншого розділу не спростовує фактів встановлення вимог в тендерній документації, не передбачених пунктом 29 Особливостей, в частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (переліку мережі АЗС в м. Запоріжжі на яких може здійснюватися відпуск дизельного палива та бензину А-95 право власності або право користування АЗС тощо). Дослідженням питання відповідності тендерної документації чинному законодавству, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 29 Особливостей, в частині встановлення вимог підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які не передбачені чинним законодавством.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону та пункту 29 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) або розірвати договір, якщо він укладений станом на 13.05.2024, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.05.2024 00:00
Дата публікації
15.05.2024 16:48
Документи висновку
15.05.2024 16:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами здійснення моніторингу закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a), що проводився у період з 22.04.2024 по 14.05.2024 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації. В інформації про результати моніторингу закупівлі зазначається, що дослідженням питання відповідності тендерної документації чинному законодавству, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 29 Особливостей, в частині встановлення вимог підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які не передбачені чинним законодавством. У висновку про результати моніторингу зазначається, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) або розірвати договір, якщо він укладений станом на 13.05.2024, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу, оскільки не вважає, що запитувані в тендерній документації від учасників закупівлі довідки та документи відносяться до документів на підтвердження кваліфікаційних вимог. Наголошуємо, що Підприємство «Запоріжелектротранс» виконує обов’язки по обслуговуванню пасажирських маршрутів загального користування у місті Запоріжжі, займається ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, організовує пункти обігріву для мешканців міста під час виконання аварійно-рятувальних робіт, має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та інфраструктуру міста Запоріжжя. Виконавчим комітетом Запорізької міської ради з підприємством «Запоріжелектротранс» укладено Договір про організацію надання транспортних послуг в особливий період для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період (мобілізаційне завдання). Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 31.05.2023 №262 Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту визнане критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у Запорізькій області, яке підлягає підтвердженню не рідше 1 разу на рік. Тому, Замовник повинен бути впевнений у надійності та сумлінності постачальника. Будь які затримки в постачання товару, а саме пального для заправки автомобільного транспорту, відмова у заправці пальним на АЗС з причини неналежної роботи АЗС, або з причини відсутності пального на АЗС, підвищення ціни товару з порушенням проценту його коливання або взагалі відмова від його постачання за укладеним договором може суттєво зашкодити виконанню обов’язків Замовника, спрямованих на врятування і збереження життя людей у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків. Також, хочемо наголосити, що в період проведення моніторингу орган державного фінансового контролю запитував інформацію щодо господарської діяльності замовника та інших процедур закупівель замовника, що жодним чином не стосується аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-03-009918-a та є порушенням вимоги ст. 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи мусять діяти на підставі, у межах повноважень і у спосіб, що їх передбачають Конституція і закони України, зокрема Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Додатково повідомляємо, що за результатами процедури закупівлі договір не укладався. На підставі вищезазначеного, навіть при наявності заперечень щодо встановлених порушень зазначених у висновку за результатом моніторингу замовником 22.05.2024 прийняте рішення відмінити закупівлю Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень). В.о.генерального директора Олександр ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
Дата публікації
22.05.2024 15:19
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя) (ID: UA-2024-04-03-009918-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Додатком 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації визначено вимогу надання наступних документів: - довідку в довільній формі з переліком мережі АЗС в м. Запоріжжі на яких може здійснюватися відпуск дизельного палива та бензину А-95 за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками; - копії документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС (зокрема, оренда, або зберігання пального, або партнерське обслуговування скретч-карток та\або талонів та смарт-карток Учасника на АЗС тощо), що зазначені у довідці (п. 2.4 цього додатку). Відповідно пункту 29 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Пунктами 1 та 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено підтвердження учасниками наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення, чому всупереч пункту 29 Особливостей в тендерній документації Замовника зазначено вимогу щодо підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази, в частині переліку мережі АЗС в м. Запоріжжі та надання копій документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС. 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, виходячи із розрахунку 55,63 грн/л дизельного палива та бензину А-95. 3. Також, прошу надати пояснення щодо потреби в закупівлі UA-2024-04-03-009918-a, враховуючі триваючі процедури закупівель (відкриті торги) за ідентифікаторами UA-2024-03-15-006310-a (53,95 грн/л), UA-2024-03-07-007492-a (52,89 грн/л), UA-2024-02-16-006496-a (51,37 грн); завершені процедури закупівель (запити цінових пропозицій) за ідентифікаторами UA-2024-04-05-009535-a (50,04 грн/л), UA-2024-04-02-009688-a (47,46 грн/л), UA-2024-03-21-009766-a (47,88 грн/л). Для розрахунку потреби зазначити в поясненні витрати на придбання дизельного палива та бензину А-95 за 2023 рік, план закупівель на 2024 рік, при перевищенні обсягів закупівель в 2024 року в порівнянні з 2023 роком вказати причини (збільшення кількості рейсів, підвищення норм витрат пального, придбання додаткових транспортних засобів тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ
Рішеня
23.04.2024 09:43
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 09:43
-
Відповідь
пояснення замовника
На Ваш запит від 23.04.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a) повідомляємо наступне. 1. Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Додаток № 2 до Тендерної документації передбачає перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Саме підпункт 1.1. Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації передбачає кваліфікаційні критерії на виконання вимог статті 16 Закону (з урахуванням Особливостей), а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інші кваліфікаційні критерії, Замовником до Учасників у тендерній документації не передбачалися. Щодо зазначених у Вашому запиті документів, повідомляємо, що вони не стосуються кваліфікаційних вимог, що ставляться до Учасників. Відповідно до пункту 2.4. розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку в довільній формі з переліком мережі АЗС в м. Запоріжжі на яких може здійснюватися відпуск дизельного палива та бензину А-95 за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками.». Так, відповідно до пункту 2.5. розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати документи на виконання інших вимог Замовника, а саме: «Копії документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС (зокрема, оренда, або зберігання пального, або партнерське обслуговування скретч-карток та\або талонів та смарт-карток Учасника на АЗС тощо), що зазначені у довідці (п. 2.4 додатку № 2 до Тендерної документації): - У разі якщо Учасник є власником АЗС- в складі пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС. - У разі користування Учасником зазначеними АЗС на підставі договору(-ів) оренди/суборенди на АЗС– надається копія(-ї) договору(-ів), укладеного(-них) між Учасником та власником/орендарем АЗС. - У разі користування Учасником зазначеними АЗС на підставі будь-якого іншого(-их) договору(-ів), згідно якого(-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками, що пропонуються Учасником, на АЗС (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування скретч-карток та/або талонів та смарт-карток тощо), – надається копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС, або зберігачем палива на АЗС. В договорах повинен бути зазначений перелік АЗС відповідно до довідки (п. 2.4 цього додатку).». Таким чином, вимоги Замовника щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям знаходяться у підпункті 1.1. Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації. У переліку документів, які Учасник повинен надати для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Замовник не встановлює вимоги, що відносяться до вимог відповідно п. 1 частини 2 статті 16 Закону а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги, встановлені Замовником пункті 2.4. знаходяться у розділі 2 Додатку 2 до Тендерної документації. Вимоги, зазначені у цих пунктах встановлені Замовником відповідно до абзацу 1 пункту 3 статті 22 Закону, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 4 Статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2. Розмір витрат визначається замовником виходячи з затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті, норм витрат палива та ціни палива. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником відповідно до вимог, які встановлюються до даного виду товару. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) затверджено Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Вимогам, установленим в вищезазначеному технічному регламенті, відповідають ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови та ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, затверджені наказом Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні». Також, на підставі технічного регламенту дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів. Вимоги до АЗС встановлені замовником з урахуванням особливостей роботи підприємства, а саме наявності великої кількості великогабаритних автобусів МАЗ, які постійно обслуговують пасажирські маршрути загального користування у місті Запоріжжі та потребують одночасної заправки паливом з метою уникнення порушення графіку руху. Також підприємство має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та контактну мережу. Вимоги щодо відстані від об’єктів замовника до розташування АЗС встановлені з метою дотримання принципів економії шляхом зменшення «нульових пробігів» при заправці транспорту підприємства. Визначення потреби в паливі здійснюється замовником на підставі аналізу фактичного використання палива для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, а саме виходячи з затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті та норм витрат палива. Очікувана вартість закупівлі визначається Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) . Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами: № з/п Найменування організації, що надала моніторинг Вартість 1 л. дизельного палива, грн.. з ПДВ Вартість 1 л. бензину А-95 грн. з ПДВ 1 ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» 55,96 55,40 2 ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 55,64 55,29 3 ТОВ «ТРЕЙД НАФТА» 55,41 55,24 Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином: - середньоарифметична ціна на дизельне паливо становить 55,67 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,96 грн.+ 55,64 грн. + 55,41 грн.)/3. - середньоарифметична ціна бензин А-95 становить 55,31 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,40 грн.+ 55,29 грн. + 55,24 грн.)/3. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 19 473 700,00 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,67 грн. х 320 000 л.) + ( 55,31 грн. х 30 000 л.) = 17 814 400,00 грн. + 1 659 300,00 грн. = 11 246 800,00 грн. з ПДВ. 3. Щодо триваючих процедур закупівель, зазначених у Вашому запиті повідомляємо наступне. За закупівлями UA-2024-03-07-007492-a та UA-2024-02-16-006496-a Східним офісом Держаудитслужби України в Запорізькій області проведено фінансовий моніторинг та виявлені порушення у сфері публічних закупівель. Підприємство «Запоріжелектротранс», не погоджуючись з висновками Держаудитслужби України, звернулося з відповідними позовними заявами до суду. На теперішній час зазначені процедури закупівель не завершені та договори постачання не укладені. За процедурою UA-2024-03-15-006310-a, Замовником 24.04.2024 на підставі рішення АМКУ внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій. Обсяг палива за укладеними договорами, що проведені шляхом запиту пропозицій постачальників (бензин А-95: UA-2024-04-05-009535-a, та дизельне паливо: UA-2024-04-02-009688-a, UA-2024-03-21-009535-a) станом на 26.04.2024, отримано підприємством «Запоріжелектротранс» в повному обсязі. Звертаємо Вашу увагу, що дизельне паливо та бензин А-95 критично необхідні підприємству для заправки автомобільного транспорту. Відбір надійного постачальника є пріоритетним завданням Замовника під час проведення закупівель палива для роботи Підприємства. Наголошуємо, що підприємство «Запоріжелектротранс» виконує обов’язки по обслуговуванню пасажирських маршрутів загального користування у місті Запоріжжі, займається ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, організовує пункти обігріву для мешканців міста під час виконання аварійно-рятувальних робіт, має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та інфраструктуру міста Запоріжжя. Виконавчим комітетом Запорізької міської ради з підприємством «Запоріжелектротранс» укладено Договір про організацію надання транспортних послуг в особливий період для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період (мобілізаційне завдання). Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 31.05.23 №262 Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту визнане критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у Запорізькій області, яке підлягає підтвердженню не рідше 1 разу на рік. Тому, Замовник повинен бути впевнений у надійності та сумлінності постачальника, а також завжди мати укладений договір або договори на постачання паливно-мастильних матеріалів. Станом на дату надання пояснень, у Замовника відсутні укладені договори на постачання дизельного палива та бензину. Неналежне постачання паливом підприємства, становить загрозу не лише для підприємства, а для всіх містян Запоріжжя. Отже, оголошення нових процедур закупівель є вимушеною мірою, для забезпечення безперебійної роботи підприємства. Підприємство «Запоріжелектротранс» у 2024 році не збільшувало норми витрат палива, не придбало нових транспортних засобів. Кількість транспортних засобів та рейсів варується в залежності від ситуації в місті, пов’язаною з військовою агресією росії та іншими факторами. Щодо зміни протяжності маршрутів, то з 22.03.2024, після ракетного удару по греблі Дніпрогрес та її перекриттям для автобусів та тролейбусів, деякі пасажирські маршрути зазнали змін та збільшилася їх протяжність. Але збільшення кількості оголошених тендерів на закупівлю палива пов’язано не зі змінами у маршрутах, а з тим, що більшість процедур закупівель через низьку факторів не завершена шляхом укладання договорів на постачання. Щодо витрат дизельного пального та бензину в 2023 році повідомляємо, що підприємство «Запоріжелектротранс» за укладеними договорами отримало 1 735 256 літрів палива на загальну суму 88 135 125,90 грн. Згідно затвердженого фінансового плану підприємства на 2024 рік, обсяг закупівель (бензину та дизельного палива) становить 2 423 300 л. на загальну суму 115 007 910,00 грн. Звертаємо увагу, що прогнозовані обсяги закупівель можуть змінюватися в бік зменшення через коливання ціни на ринку. Так, середньоарифметична вартість палива (бензину та ДП) згідно фінансового плану складає 51,27 грн за літр (розрахунок: 115 007 910,00грн./2 423 300л.). У той час, коли, згідно даних сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/zaporozhskaya/ станом на 25.04.2024 у Запорізькій області середня ціна на бензин А-95 складає 55,17 грн., ДП – 54,80 грн. Також повідомляємо, що підприємство «Запоріжелектротранс» жодного разу не вчиняло дій щодо закупівлі палива за завищеними цінами. Так, співробітники підприємства на постійній основі проводять моніторинг цін на паливо та його коливання на ринку. У всіх без винятку договорах передбачено право Замовника на зменшення ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни в бік зменшення. Тому, у разі наявності укладеного договору з цінами, які є вищими за середні ціни по області, підприємство звертається до постачальників з відповідним листом та підписує додаткову угоду на зменшення ціни на паливо. Додатково повідомляємо, що за перший квартал 2024 року підприємство «Запоріжелектротранс» отримало 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн., що відповідає затвердженому фінансовому плану підприємства «Запоріжелектротранс» на 2024 рік та не перевищує запланованих обсягів закупівлі.
Рішеня
26.04.2024 15:54
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя) (ID: UA-2024-04-03-009918-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Замовником зазначено про надання комерційних пропозицій 1 ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» 55,96 55,40 2 ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 55,64 55,29 3 ТОВ «ТРЕЙД НАФТА» 55,41 55,24, з яких надано комерційну пропозицію ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» (лист від 02.04.2024 №74) та ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» (лист від 02.04.2024 №02/04-1). Враховуючі вищезазначене, прошу надати комерційну пропозицію ТОВ «ТРЕЙД НАФТА». 2. Змовником зазначено, що за перший квартал 2024 року підприємство «Запоріжелектротранс» отримало 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн., що відповідає затвердженому фінансовому плану підприємства «Запоріжелектротранс» на 2024 рік та не перевищує запланованих обсягів закупівлі. Електронна система закупівель містить наступну інформацію щодо закупівель: - UA-2023-12-21-014766-a, укладено договір на суму 19,36 млн грн із врахуванням змін, щодо придбання 346 895 л ДП та 29 770 л бензину А-95) - UA-2024-04-05-009535-a, укладено договір на 250,00 тис. грн щодо придбання 5000 л бензину А-95; - UA-2024-04-02-009688-a, укладено договір на 4,27 млн. грн щодо придбання 90 000 л ДП; - UA-2024-03-21-009766-a, укладено договір на 2,87 млн. грн щодо придбання 60 000 л ДП; Таким чином, за відкритими торгами та трьома запитами цінових пропозицій сумарно придбано 496 895 л ДП та 34 770 л бензину А-95. Враховуючі розбіжність в інформації Замовника та інформації prozorro.gov.ua прошу надати інформацію щодо отримання 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн за вищезазначеними договорами, враховуючі кожен договір (якщо придбання здійснювалось не за цими договорами та ідентифікаторами закупівель, зазначити договір, ідентифікатор, обсяги постачання, суму постачання, залишок ДП та бензину, які не поставлено за договорами). 3. Крім того, зазначити про терміни укладання договору за процедурою UA-2024-02-16-006496-a (процедура перебуває у стадії «повідомлення про намір укласти договір» на суму 18,16 млн грн), із наданням документу, яким обґрунтована необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів. 4. Також, зазначити про терміни укладання договору UA-2024-03-07-007492-a (процедура перебуває у стадії «повідомлення про намір укласти договір» на суму 18,51 млн грн), із наданням документу, яким обґрунтована необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів.
Рішеня
02.05.2024 13:00
Орган перевірки
08.05.2024 00:00
Документи повідомлення
02.05.2024 13:01
-
Відповідь
Пояснення на запит від 02.05.2024
Управлінню Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області На Ваш запит від 02.05.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a) повідомляємо наступне. Відповідно до п. 14 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно з пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Частиною 3 статті 8 Закону встановлено, що повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель (ч.5 ст. 8 Закону). Як вбачається із Вашого запиту, орган державного фінансового контролю запитує інформацію, яка не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-03-009918-a, оскільки стосується господарської діяльності Замовника та інших процедур закупівель та жодним чином не стосується аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення даної процедури закупівлі. Таким чином, Ваш запит про надання пояснень щодо процедур закупівель UA-2023-12-21-014766-а, UA-2024-04-05-009535-а, UA-2024-04-02-009688-а, UA-2024-03-21-009766-а, а також інформації щодо використаних Замовником обсягів палива у 2024 році, порушує вимоги ст. 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи мусять діяти на підставі, у межах повноважень і у спосіб, що їх передбачають Конституція і закони України. На підставі вищевикладеного, Замовник надає комерційну пропозицію ТОВ «Трейднафта», на підставі якої також визначалася очікувана вартість закупівлі та яка помилково не завантажена замовником до електронної системи закупівель 26.04.2024. Додатково повідомляємо, що за процедурами закупівель UA-2024-02-16-006496-a та UA-2024-03-07-007492-a проводився моніторинг та Держаудитслужбою складені висновки, з якими Замовник не погоджується та у встановлений законом строк, звернувся до суду з відповідними позовними заявами. Додаток на 1 арк. у 1 прим. В.о.генерального директора Олександр ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
Рішеня
07.05.2024 15:12
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
19 473 700 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2024 00:00
Замовник:
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Контактний телефон:
+380677617385
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
19 473 700 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2024 00:00
Замовник:
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Контактний телефон:
+380677617385
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності