Показати схожі тендери

Закупівля Послуги графічного дизайну та верстки від ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-03-008400-a
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 27.04.2024 00:01
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
414 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2024 00:00 до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2024 14:44
до 09.04.2024 01:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2024 00:00
до 24.04.2024 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2024 11:59
до 27.04.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 24.04.2024 11:59
-
Період уточнень
з 03.04.2024 14:44 до 09.04.2024 01:00
Період кваліфікації
з 15.04.2024 00:00 до 24.04.2024 11:59
Період кваліфікації
з 15.04.2024 00:00 до 24.04.2024 11:59
Основні параметри
Послуги графічного дизайну та верстки
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
414 000 грн.
Послуги графічного дизайну та верстки
Назва предмета закупівлі
Послуги графічного дизайну та верстки
Очікувана вартість
414 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги графічного дизайну та верстки
Код ДК 021:2015
79930000-2 - Професійні дизайнерські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації).
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КРИВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
Пропозиція:
414 000 грн.
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр МАКСИМЧУК
Електронна пошта
Телефон
+380445941170
Сайт:
http://ukrgasbank.com
Замовник
ЄДРПОУ
23697280
Повна назва
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Поштовий індекс
03087
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Єреванська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги графічного дизайну та верстки
Період вимог/скарг з 24.04.2024 11:59 по 27.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція учасника (Фізична особа-підприємець КРИВА ОЛЕНА ІВАНІВНА (далі - Учасник)), надана/завантажена на майданчик електронної системи закупівель, містить наступні невідповідності. 1. Невідповідність вимогам пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - зазначений в довідці договір в рядку № 1 (№ 08/08/22 від 08.08.2022) не відповідає поняттю договір з аналогічним предметом закупівлі («Під договором з аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договір, предметом якого є послуги графічного дизайну та верстки (в Україні)»), зокрема з причин того, що згідно змісту копії договору «Місцем постачання послуг…є місце, де зареєстрований Замовник» (тобто не в Україні); - для договору, який зазначений в довідці в рядку № 1 (№ 08/08/22 від 08.08.2022), відсутнє документальне підтвердження, що дата виконання зобов’язань за цим договором саме «31.12.2023»; - в копії договору, який зазначений в довідці в рядку № 2 (№ 407/23 від 01.08.2023), у п. 10.1. зокрема зазначено, що «…діє по 30 вересня 2023 року…», проте, в довідці вказується, що дата виконання зобов’язань за цим договором «31.03.2024». Тобто відсутнє документальне підтвердження, що дата виконання зобов’язань за цим договором саме «31.03.2024»; - в довідці (файл «Довідка про підтвердження аналог. договорів»), із назви (найменування) стовпчика № 2, чітко не вбачається, що зазначено «дату укладання договору»; - для договору, який зазначений в довідці в рядку № 1, не зазначено «ЄДРПОУ/РНОКПП»; - в довідці, із назви (найменування) стовпчика № 6, чітко не вбачається, що зазначено контактну особу контрагента (замовника), «що може підтвердити належне виконання Учасником зобов’язань за договором»; - в цілому не виконується відповідна вимога Документації щодо «підтвердження наявності не менше 3 (трьох) років (тобто 36 місяців) сукупного досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів». Замовник не заперечує, що Договори («сканованих копій зроблених з оригіналів усіх договорів») можуть надаватись: - без зазначення інформації, яка визначена Учасником як комерційна таємниця / конфіденційна інформація (така інформація може бути заретушована); - без персональних даних, у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних» (така інформація може бути заретушована). При цьому, в таких випадках (щодо заретушованої інформації) має бути залишатися в копіях документів інформація, яка дозволить визначити відповідність виконання вимог пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації (тобто інформація щодо: предмету договору; номеру та дати укладання договору; найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси контрагента (замовника); дати надання послуг за договором / строк дії; тощо). 2. Невідповідність вимогам пп. 1.6. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: - необхідно конкретизувати Учасника (назва юридичної особи згідно ЄДРПОУ/РНОКПП) в презентації Учасника; - необхідно конкретизувати зазначені у презентації Учасника приклади («необхідно зазначити у презентації не менше 2 (двох) таких прикладів»), а саме підтвердити виконання вимог Документації щодо часових періодів («прикладами реалізованих проектів в період 2021 – 2024 років»). 3. Невідповідність вимогам пп. 1.4. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: Учасником не надана (не завантажена) відповідна довідка. 4. Невідповідність вимогам пп. 1.7. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації в наступному: - наданий Учасником «ВИТЯГ № 1957 з реєстру платників єдиного податку» не містить інформації та підтвердження щодо особи яка його склала/підписала/формувала. 5. Невідповідність вимогам пп. 1.9. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: Учасником надана довідка, що містить не в повному обсязі інформацію згідно відповідної вимоги Документації. 6. Невідповідність вимогам пп. 1.1. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації в наступному: - преамбула наданої (завантаженої) Учасником «ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО ЦІНИ» (файл «Пропозиція щодо ціни ДОД 1 до Документації») викладена не належним чином; - в «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» (файл «Пропозиція щодо ціни ДОД 1 до Документації») зазначені деякі позиції як «з ПДВ» так і «без ПДВ», що імовірно має ознаки неузгодженості/помилки; - в «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» (файл «Пропозиція щодо ціни ДОД 1 до Документації») в таблиці «ЗАГАЛЬНА ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ» не заповнений належним чином рядок № 1.
Створено
17.04.2024 17:58
Надати до
18.04.2024 17:58
Торги не відбулися
Очікувана вартість
414 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 00:00
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Контактний телефон:
+380445941170
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
414 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 00:00
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Контактний телефон:
+380445941170
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності