Показати схожі тендери

Закупівля Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя». від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-03-007018-a
План UA-P-2024-04-03-006463-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.04.2024 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
638 817 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 388.17 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2024 13:51 до 11.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2024 13:51
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2024 13:51
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2024 00:00
до 17.04.2024 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2024 14:37
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.04.2024 14:37
до 29.04.2024 14:26
Період уточнень
з 03.04.2024 13:51 до 08.04.2024 00:00
Період оскарження
з 03.04.2024 13:51 до 08.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2024 00:00 до 17.04.2024 14:37
Період кваліфікації
з 11.04.2024 00:00 до 17.04.2024 14:37
Основні параметри
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
638 817 грн.
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Назва предмета закупівлі
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Очікувана вартість
638 817 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6388,17
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 525.69
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ
Пропозиція:
611 280.11 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Дергоер
Електронна пошта
Телефон
+380617698131
Замовник
ЄДРПОУ
02006716
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69600
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Період вимог/скарг з 17.04.2024 14:37 по 23.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2024 13:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2024 13:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ (ЄДРПОУ 43012983) виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст. 16 Закону (Додаток 4) Тендерної документації. Відповідно до п. 2. Інформаційна довідка наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, інженерно-технічних працівників, обов’язкова наявність спеціаліста-кошторисника та виконроба. В додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника та виконроба (копії наказу, сертифікату, диплому, тощо), досвід роботи спеціаліста-кошторисника повинен становити не менше 3 років. – Надано, відповідає. В додаток до довідки Учасник процедури закупівлі в складі пропозиції повинен надати скановані копії оригіналів або завірених належним чином копії перших сторінок трудової книжки працівників та сторінку з трудової книжки з відміткою про прийняття на підприємство Учасника працівника, або повідомлення про прийняття працівника на роботу або укладення гіг-контракту з відміткою про прийняття документів Державною податковою службою України працівника відповідної кваліфікації (надати документ, що підтверджує кваліфікацію працівника: кваліфікаційний сертифікат або диплом про здобуття освіти, або свідоцтво про підвищення кваліфікації). Невідповідність: Учасник надав Довідку 68/24 від 08.04.2024 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. В довідці зазначено, що Приходько С. С. працює лицювальник-плиточник постійно. Учасник у складі своєї пропозиції не надав скановані копії оригіналів або завірених належним чином копії перших сторінок трудової книжки працівників та сторінку з трудової книжки з відміткою про прийняття на підприємство Учасника працівника, або повідомлення про прийняття працівника на роботу або укладення гіг-контракту з відміткою про прийняття документів Державною податковою службою України працівника відповідної кваліфікації (надати документ, що підтверджує кваліфікацію працівника: кваліфікаційний сертифікат або диплом про здобуття освіти, або свідоцтво про підвищення кваліфікації) на працівника Приходько С. С. Рішення: Учаснику ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ (ЄДРПОУ 43012983) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати скановані копії оригіналів або завірених належним чином копії перших сторінок трудової книжки працівників та сторінку з трудової книжки з відміткою про прийняття на підприємство Учасника працівника, або повідомлення про прийняття працівника на роботу або укладення гіг-контракту з відміткою про прийняття документів Державною податковою службою України працівника відповідної кваліфікації (надати документ, що підтверджує кваліфікацію працівника: кваліфікаційний сертифікат або диплом про здобуття освіти, або свідоцтво про підвищення кваліфікації) на працівника Приходько С. С.
Створено
15.04.2024 16:02
Надати до
16.04.2024 16:02
Договір
UA-2024-04-03-007018-a-c1
Підписаний і діє
Номер
82-04 ТБ/24
611 280.11 грн.
611 280.11 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.04.2024
Строк дії договору з
29.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Номенклатура
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
638 817 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
638 817 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності