Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП " Циганок Іван Олександрович ".
- учасником надано довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, без зразку підпису осіб, які мають право підпису, що вимагалося відповідно до пункту 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації.
- учасником не надано проєкт договору у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), що вимагалося відповідно до підпункту 1.1.5. пункта 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділа ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
- учасником не надано довідку довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру; У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів, що вимагалося відповідно до підпункту 1.1.11.1. пункта 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
- учасником не надано Гарантійний лист або довідка у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 2) постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 року №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; 3) постанова Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 року №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 4) Закон України «Про санкції» 14.08.2014 року №1644-VII; 5) Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року №1207-VII. Замовник самостійно перевіряє інформацію, зазначену у гарантійному листі або довідці учасника, використовуючи відкриті дані в державних реєстрах, до яких є вільний доступ, що вимагалося відповідно до підпункту 1.1.11.2. пункта 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП " Циганок Іван Олександрович " потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме:
- довідку, складенусамостійно учасником, яка містить відомості про учасника зі зразком підпису;
- проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника);
- довідку довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру; У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів;
- гарантійний лист або довідку у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 2) постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 року №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; 3) постанова Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 року №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 4) Закон України «Про санкції» 14.08.2014 року №1644-VII; 5) Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року №1207-VII. Замовник самостійно перевіряє інформацію, зазначену у гарантійному листі або довідці учасника, використовуючи відкриті дані в державних реєстрах, до яких є вільний доступ, що вимагалося відповідно до підпункту 1.1.11.2. пункта 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».