Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». від Комунальне підприємство "Міські дороги".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-02-010681-a
План UA-P-2024-04-02-012906-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.04.2024 09:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
762 307.19 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 623.07 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2024 16:28 до 10.04.2024 02:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2024 16:28
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2024 16:28
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2024 16:02
до 16.04.2024 12:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2024 11:22
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 12:15
до 24.04.2024 09:27
Період уточнень
з 02.04.2024 16:28 до 07.04.2024 00:00
Період оскарження
з 02.04.2024 16:28 до 07.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2024 16:02 до 16.04.2024 12:15
Період кваліфікації
з 11.04.2024 16:02 до 16.04.2024 12:15
Основні параметри
Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
762 307.19 грн.
Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Назва предмета закупівлі
Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Очікувана вартість
762 307.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7623,07
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2024 15:39
Закінчення аукціону
11.04.2024 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Код ДК 021:2015
71410000-5 - Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані Послуги на підставі Акту наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Акту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Пропозиція:
533 253.85 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЗЕМ"
Пропозиція:
526 126 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2024 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2024 16:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Можаровська Тетяна
Електронна пошта
Телефон
+380487882089
Замовник
ЄДРПОУ
32642110
Повна назва
Комунальне підприємство "Міські дороги"
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Промислова, 38
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Період вимог/скарг з 15.04.2024 11:22 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.04.2024 11:22
-
Звіт про оцінку
11.04.2024 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати: 1) Учасник – юридична особа на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вiдповiдно до Закону України «Про захист персональних даних» вiд 01.06.2010 р. № 2297-VI, а також згідно з нормами чинного законодавства України, надати згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація, передбачена законодавством України), якi передбачено чинним законодавством України на особу учасника яка уповноваженна на підписання договору та тендерної пропозиції. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ; 2) Гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством про санкції у виконанні умов договору про закупівлю. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п. 1.10; 3) Скановану копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податків на додану вартість Для платників єдиного податку: Скановану копію Свідоцтва про сплату єдиного податку або Витягу з Реєстру платників єдиного податку. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п. 1.11; 4) Гарантійний лист, що у разі випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 2. Строк укладання договору. 5) Гарантійний лист про погодження з істотними умовами договору про закупівлю Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. 6) Повідомити замовника відповідним документом щодо згоди із вимогою, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. 7) На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме обладнання для виконання ультразвукової дефектоскопії (томографії) залізобетонних конструкції, надати акт приймання-передачі до договору оренди №03 від 01.04.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ТЕХНОСЕРВІС» Додаток 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону; 8) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати договір з обстеження технічного стану або проектування будівель та споруд, які мають клас наслідків СС3. Додаток 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону; 9) Учасник у складі тендерної пропозиції надає Рішення власника №01/122023 від 01 грудня 2023 року, щодо надання повноважень права підпису фінансових, банківських та інших правочинних документів. Просимо надати зазначений документ у відповідності до вимог законодавства, таких як наказ Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» та Правила ведення нотаріального діловодства, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 22 грудня 2010 року № 3253/5
Створено
12.04.2024 13:22
Надати до
13.04.2024 13:22
Період вимог/скарг з 16.04.2024 12:15 по 22.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2024 12:15
Довідка НАЗК
16.04.2024 12:15
-
Звіт про оцінку
15.04.2024 11:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення невідповідностей учаснику процедури закупівлі потрібно підтвердити відсутності підстав відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Створено
15.04.2024 12:07
Надати до
16.04.2024 12:07
Договір
UA-2024-04-02-010681-a-a1
Підписаний і діє
Номер
51
533 253.85 грн.
444 378.21 грн.
З ПДВ
Підписано
23.04.2024
Строк дії договору з
23.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Номенклатура
Послуги з виготовлення експертного звіту технічного стану Овідіопольського шляхопроводу за кодом 71410000-5 Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.04.2024 09:27
-
24.04.2024 09:27
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
762 307.19 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 02:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міські дороги"
Контактний телефон:
+380487882089
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
762 307.19 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 02:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міські дороги"
Контактний телефон:
+380487882089
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності