Показати схожі тендери

Закупівля щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь) від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-02-009888-a
План UA-P-2024-04-02-011991-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 20.05.2024 17:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 969 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 380 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2024 15:56 до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2024 15:56
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2024 15:56
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 13:40
до 10.05.2024 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2024 17:14
до 16.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.05.2024 15:49
-
Період уточнень
з 02.04.2024 15:56 до 07.04.2024 00:00
Період оскарження
з 02.04.2024 15:56 до 07.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 13:40 до 10.05.2024 15:49
Період кваліфікації
з 10.04.2024 13:40 до 10.05.2024 15:49
Основні параметри
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 969 000 грн.
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Назва предмета закупівлі
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Очікувана вартість
3 969 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
79380,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 13:11
Закінчення аукціону
10.04.2024 13:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
7 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
38164, Україна, Полтавська область, смт. Опішня, вул. Перемоги
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РГК"
Пропозиція:
3 631 319 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй"
Пропозиція:
3 969 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК”
Пропозиція:
3 551 940 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 13:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2024 15:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Різник
Електронна пошта
Телефон
+380992513192
Замовник
ЄДРПОУ
43413392
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
38164
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтавський р-н, с-ще Опішня
Адреса
вул. Перемоги, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Період вимог/скарг з 17.04.2024 17:14 по 23.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
17.04.2024 17:14
-
10.04.2024 13:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 15:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано довідки, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано інформацію від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.5 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт. Така інформація може надаватись учасником у вигляді довідки за підписом уповноваженої особи учасника. 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників, в якій учасником не зазначено інформації про рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації). До того інформація про досвід роботи в учасника не відповідає дійсності (згідно до розпорядчих документів учасника, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та його працівниками); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. 4. Виявлені невідповідності: у складі тендрної пропозиції не надано документів, якими встановлено наявність трудових працівниками учасника, які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі, зокрема на Бородай В.О., Шупик М.М.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. У зв’язку з чим, учаснику необхідно надати документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру або договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)), що вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п.2.1 таблиці 1 розділу I Додатку 1. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок на Клименко Є.В., Утєшеве Н.В., Бородай В.О., Шупик М.М. не в повному обсязі документів (не усі сторінки документа); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та визначення поняття "Документ", згідно до пункту 1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію трудової книжки із відповідним записом про прийом на роботу учасником та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). копія документа надається вцілому (з повним його вмістом). 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копій повідомлень про прийом працівників (Бродай В.О., Шупик М.М.) на роботу, направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копія повідомлення про прийом працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного(их) повідомлення(нь) на працівників (Бродай В.О., Шупик М.М.). У повідомленні про прийом на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої особи (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано копію протоколу №20 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КТК», згідно до якого директору ТОВ «КТК» надано повноваження на вчинення усіх необхідних дій з укладання та підписання від імені ТОВ «КТК» договорів, у тому числі договорів за результатом проведення закупівель у системі «Prozorro», у яких ТОВ «КТК» виступає постачальником, без обмеження суми укладення таких правочинів. Натомість у складі тендерної пропозиції учасником не надано документу учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію, завірена у відповідності до вимог Документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; 8. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) до оголошення даної процедури закупівлі не завірений державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або нотаріально; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації та вимоги другого абзаца пункту "а" розділу "Примітки" Розділу II Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) після оголошення даної процедури закупівлі, який повинен бути завірений державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або нотаріально. 9. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано лист-згоду, замість заяви на згоду обробки персональних даних працівників учасника, при цьому учансиком не зазначено П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин, із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових учасника. 10. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано паспорт якості (ел.файл "Сертифікати 0-70.pdf"), який не має реквізитів документа, що передбачені самим документом; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу II Додатку 5 Документації та визначення поняття "Документ", згідно до пункту 1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. На виконання даної вимоги може надаватись паспорт на товар, який є предметом даної закупівлі, виданий виробником щебню не раніше 2022 року.
Створено
12.04.2024 17:22
Надати до
13.04.2024 17:22
Період вимог/скарг з 19.04.2024 15:26 по 25.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
19.04.2024 15:26
-
17.04.2024 17:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 15:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 15:56
Період вимог/скарг з 10.05.2024 15:49 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 15:49
Довідка НАЗК
10.05.2024 15:49
-
Звіт про оцінку
19.04.2024 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 15:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази № Б03/09 від 09 квітня 2024 року некоректно зазначено інформацію про найменування транспортних засобів рухомого майна із державними номерами 34428ВІ та ВІ4323ЕВ, назва яких не відповідає найменуванням об'єктів рухомих об'єктв, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 та з урахуванням умов надання інформації зазначеної у п.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття). В такій довідці повинно бути зазначено інформацію про найменування кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 1 Документації.
Створено
22.04.2024 11:19
Надати до
23.04.2024 11:19
Договір
UA-2024-04-02-009888-a-c1
Очікує підписання
3 969 000 грн.
3 969 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 000 (тонни)
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Номенклатура
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Кількість
7 000
Одиниця виміру
тонна
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 969 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992513192
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 969 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992513192
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності