Показати схожі тендери

Закупівля Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867) від 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-02-003010-a
План UA-P-2024-04-02-003584-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2024 12:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
71 670 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
358.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2024 10:59 до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2024 10:59
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2024 10:59
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 13:55
до 12.04.2024 15:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 15:04
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 15:04
до 25.04.2024 12:19
Період уточнень
з 02.04.2024 10:59 до 07.04.2024 00:00
Період оскарження
з 02.04.2024 10:59 до 07.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 13:55 до 12.04.2024 15:04
Період кваліфікації
з 10.04.2024 13:55 до 12.04.2024 15:04
Основні параметри
Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
71 670 грн.
Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
Назва предмета закупівлі
Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
Очікувана вартість
71 670 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
358,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 13:14
Закінчення аукціону
10.04.2024 13:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
Код ДК 021:2015
30237240-3 - Веб-камери
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Київська 236 А
Дата постачання по
31.05.2024 11:04
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Пропозиція:
49 374 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кучер Борис Борисович
Пропозиція:
63 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
63 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
37 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Андросович Сергій Адамович
Пропозиція:
36 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мусієнко Ілона Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380463750465
Факс
+380463750465
Замовник
ЄДРПОУ
38303972
Повна назва
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м Прилуки
Адреса
вул. Київська 236 А
Кваліфікація
Лот № 1 Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
Період вимог/скарг з 12.04.2024 15:04 по 18.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 10:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 10:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № 13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Чернігівський області м. Прилуки 11 квітня.2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Андросовичем Сергієм Адамовичем (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі веб-камери Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп`ютерне обладнання (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-02-003010-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - Перелік виявлених невідповідностей; - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-04-02-003010-a за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп`ютерне обладнання (30237240-3 Веб-камери) було виявлено невідповідність інформації зазначеної в додатку 1 до тендерної документації при внесенні інформації про закупівлю, а саме: 1. Згідно додатку 1 до тендерної документації надано копію договору який не відповідає заявленому в тендерній документації коду ДК 021:2015 на постачання аналогічного товару з урахуванням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015. Аналогічним вважається договір на постачання аналогічного товару з урахуванням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015. В зв`язку з цим, потрібно повторно надати оновлену довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі яка відповідає коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015. 2. Технічна специфікація згідно Додатку 2 до тендерної документації викладена не в повному обсязі та потребує коригування. Для усунення зазначених невідповідностей при поданні тендерної документації Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями необхідну інформацію Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області ________________ (підпис) Ілона МУСІЄНКО
Створено
11.04.2024 10:31
Надати до
12.04.2024 10:31
Договір
UA-2024-04-02-003010-a-c1
Підписаний і діє
Номер
69
36 999 грн.
36 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.04.2024
Строк дії договору з
25.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (штуки)
Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
Номенклатура
Веб-камера Logitech conferenceCam BCC950 (960-000867)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.04.2024 12:18
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
71 670 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380463750465
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
71 670 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380463750465
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності