Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-01-010624-a
План UA-P-2024-04-01-011777-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 13.05.2024 17:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 322 887 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
511 614.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2024 18:34 до 09.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2024 18:34
до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2024 18:34
до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 14:38
до 13.05.2024 17:59
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2024 14:51
до 19.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.05.2024 17:59
-
Період уточнень
з 01.04.2024 18:34 до 06.04.2024 00:00
Період оскарження
з 01.04.2024 18:34 до 06.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 14:38 до 13.05.2024 17:59
Період кваліфікації
з 10.04.2024 14:38 до 13.05.2024 17:59
Основні параметри
Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
102 322 887 грн.
Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області
Очікувана вартість
102 322 887 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
511614,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 14:15
Закінчення аукціону
10.04.2024 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Генерала Шухевича, 10
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Пропозиція:
102 284 234.75 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
96 495 048 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 14:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2024 18:40
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Володимирович Федорович
Електронна пошта
Телефон
+380938834530
Замовник
ЄДРПОУ
42631325
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Володимир
Адреса
вул. Шпитальна, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області
Період вимог/скарг з 18.04.2024 14:51 по 24.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.04.2024 14:51
-
Звіт про оцінку
10.04.2024 14:38
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.04.2024 10:53 по 25.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.04.2024 10:53
Довідка НАЗК
19.04.2024 10:53
-
Звіт про оцінку
18.04.2024 14:51
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 16:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.05.2024 17:56 по 19.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.05.2024 17:56
-
Звіт про оцінку
10.05.2024 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 17:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 17:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пункту 1 підпункту 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист). Учасник не підтвердив дану вимогу, шляхом надання відповідного гарантійного листа. 1.2. Відповідно до вимог пп. 4 п. 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Документ повинен бути виданий на ім?я Учасника та з відміткою про реєстрацію у відповідному територіальному органі Держпраці. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОРТАКОЗ» міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована в Управлінні Держпраці у Рівненській області за №179 від 11 червня 2020 року, однак дана декларація не містить наступних робіт: «капітальний ремонт будинків і споруд, а також відновлення їх аварійних частин». 1.3. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 тендерної документації до переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт/наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт/ надання послуг у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт/ надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасник у складі пропозиції не надав гарантійного листа. 1.4. Відповідно до пункту 2 Розділу І Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено наступне: для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - обов’язкова наявність в складі працівників сертифікованого інженера з проектно-кошторисної документації. На підтвердження Учасник у складі пропозиції надає чинний сертифікат інженера – проектувальника у частині кошторисної документації, договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс до нього. У складі тендерної пропозиції відсутній договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс до нього. 1.5. Відповідно до пункту 5 Розділу І Додатку 1 тендерної документації учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Учасник у складі пропозиції надав Довідку про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів Вих. № 299 від 05 квітня 2024 р., що містить інформацію про машиніста автогрейдера Дорощука Івана Андрійовича, однак цивільно-правова угода № 3 від 01.03.2024 р. надана на Дорощука Івана Анатолійовича. 1.6. Відповідно до п. 2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою. Згідно наданого документа Вих. № 288 від 05 квітня 2024 р учасником заначено у п. 6 «Організаційно-правова форма: юридична особа». Учасник не зазначив організаційно-правову форму. 1.7.. Згідно вимог п. 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з характером робіт – будівництво/капітальний ремонт/реконструкція реабілітаційного центру. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «Г» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 1.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (КБ-3). 1.4. На підтвердження факту виконання запропонованого аналогічного договору учасник повинен надати акт готовності об’єкту до експлуатації. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції учасника міститься: - Договір субпідряду №32/1 від 30.01.2021 року, предметом якого є «Реконструкція приймального відділення Рівненської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» із загальною вартістю 4 710 549,60 грн. - Довідка-пояснення, у якій ТОВ «Кортакоз» вказує, що оскільки дослівно назва предмету аналогічного договору не звучить як реконструкція реабілітаційного центру, як вимагається Тендерною документацією, проте пунктом 2.2.2. Статуту Рівненської обласної клінічної лікарні, зазначається наступне: «Метою та предметом діяльності лікарні є Організація і надання спеціалізованої діагностичної, лабораторної, консультативної, лікувальної медичної допомоги, а також профілактичної та реабілітаційної допомоги населенню області найбільш кваліфікованими лікарями-спеціалістами закладу, при необхідності із залученням професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів, науково-дослідних інститутів і клінік.» Статут розміщений у відкритому доступі за посиланням: https://rokl.rv.ua/pro-nas/publichnainformatsija. Учасник не підтвердив вимоги щодо аналогічного договору, оскільки наданий договір не відповідає вимогам пп.1.1. пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині характеру робіт та не може вважатися аналогічним. Також, аналогічний договір наданий на субпідрядника, однак згідно наданого Акту готовності об’єкта до експлуатації створеного 12.10.2021 р. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ: АС01:2898-6633-3218-5969 дані щодо залучення субпідрядником ТОВ Кортакоз – відсутні. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пункту 1 підпункту 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист). 2.2. Відповідно до вимог пп. 4 п. 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Документ повинен бути виданий на ім?я Учасника та з відміткою про реєстрацію у відповідному територіальному органі Держпраці. 2.3. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 тендерної документації до переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт/наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт/ надання послуг у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт/ надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. 2.4. Відповідно до пункту 2 Розділу І Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено наступне: для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - обов’язкова наявність в складі працівників сертифікованого інженера з проектно-кошторисної документації. На підтвердження Учасник у складі пропозиції надає чинний сертифікат інженера – проектувальника у частині кошторисної документації, договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс до нього. 2.5. Відповідно до пункту 5 Розділу І Додатку 1 тендерної документації учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Привести у відповідність документи на підтвердження вимог пункту 5 Розділу І Додатку 1 тендерної документації. 2.6. Відповідно до п. 2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою. 2.7. Згідно вимог п. 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з характером робіт – будівництво/капітальний ремонт/реконструкція реабілітаційного центру. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «Г» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 1.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (КБ-3). 1.4. На підтвердження факту виконання запропонованого аналогічного договору учасник повинен надати акт готовності об’єкту до експлуатації. Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.05.2024 17:43
Надати до
11.05.2024 17:43
Період вимог/скарг з 13.05.2024 17:59 по 19.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.05.2024 17:59
-
Звіт про оцінку
13.05.2024 17:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 17:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 17:25
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-22-000091
Дата створення проекту
22.04.2024 16:30
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
22.04.2024 17:06
Дата завершення моніторингу
14.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.04.2024 № 20-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.04.2024 № 20-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-01-010624-a від 01.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
22.04.2024 17:06
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.04.2024 №21-з Луцьк Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2024-04-01-010624-a. НАКАЗУЮ: 1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2024-04-01-010624-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22 квітня 2024 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22 квітня 2024 року №20-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Рішеня
26.04.2024 16:10
Орган перевірки
02.05.2024 00:00
Документи повідомлення
26.04.2024 16:10
-
Відповідь
Відповідь
Замовник ознайомився з долученим наказом.
Рішеня
29.04.2024 16:42
Замовник
Документи повідомлення
30.04.2024 09:06
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-010624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.05.2024 11:48
Орган перевірки
15.05.2024 00:00
Документи повідомлення
09.05.2024 11:48
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.05.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2024-04-01-010624-a) надаємо наступні пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений рішенням Володимирської міської ради №32/17 від 29.02.24р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2023 року №31/20 «Про бюджет Володимир-Волинської МТГ на 2024рік» зі змінами». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» виготовлений проектною організацією. Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано Експертний звіт (позитивний) № 02/2704 – 02/24 від 02 лютого 2024р. (Реєстраційний номер ЕХ01:3857-3285-6610-9836) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області». Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ. Посилання на обгрунтування: https://vtmo.com.ua/posluhy/
Рішеня
13.05.2024 15:11
Замовник
Документи повідомлення
13.05.2024 15:11
-
13.05.2024 15:13
-
13.05.2024 15:24
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-010624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, та враховуючи отримані пояснення 13.05.2024 постала потреба в отриманні наступних документів: 1. Надати підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: кошторисну документацію. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.05.2024 15:09
Орган перевірки
18.05.2024 00:00
Документи повідомлення
14.05.2024 15:09
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 14.05.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2024-04-01-010624-a) прикріпляємо кошторисну документацію.
Рішеня
16.05.2024 13:36
Замовник
Документи повідомлення
-
-
16.05.2024 14:20
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
102 322 887 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380938834530
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
102 322 887 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380938834530
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності