Показати схожі тендери

Закупівля Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-01-009095-a
План UA-P-2024-04-01-011744-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 09.05.2024 08:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 460 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2024 15:58 до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2024 15:58
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2024 15:58
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 00:01
до 09.05.2024 08:15
Залишилось 4 год. 12 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2024 08:15
до 15.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.05.2024 08:15
-
Період уточнень
з 01.04.2024 15:58 до 07.04.2024 00:00
Період оскарження
з 01.04.2024 15:58 до 07.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 00:01 до 09.05.2024 08:15
Період кваліфікації
з 10.04.2024 00:01 до 09.05.2024 08:15
Основні параметри
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS
Джерело фінансування - власні кошти
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
16 460 000 грн.
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS
Назва предмета закупівлі
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS
Очікувана вартість
16 460 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS
Код ДК 021:2015
34111100-9 - Легкові автомобілі типу «універсал»
Кількість
20
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Пропозиція:
16 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2024 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яковенко Олег Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380577401375
Сайт:
https://www.oblenergo.kharkov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00131954
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
61037
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вулиця Георгія Тарасенка, будинок 149(вулиця ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149)
Кваліфікація
Лот № 1 Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS
Період вимог/скарг з 09.05.2024 8:15 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», учасника процедури відкритих торгів на закупівлю «Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS» код ДК 021-2015: 34110000-1 Легкові автомобілі» на підставі абз. 11 п.п. 2 п. 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: Учасником закупівлі у складі своєї пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі було завантажено до електронної системи закупівель файл «Технічна специфікація». Відповідно до вимог тендерної документації по позиції: Витрата палива (змішаний цикл) повинна складати не більше 5.0 л./100 км. Так, Учасником закупівлі у складі пропозиції було зазначено, що витрата палива (змішаний цикл) складає 5.1 л./100 км., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
09.05.2024 08:15
-
10.04.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 15:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 15:58
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-22-000108
Дата створення проекту
22.04.2024 17:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.04.2024 21:15
Дата публікації висновку про результати
02.05.2024 21:23
Дата завершення усунення порушень
17.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.04.2024 № 67 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2024 № 67 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-04-01-009095-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
22.04.2024 21:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», протокол розкриття тендерної пропозиції, пояснення Замовника від 26.04.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01.04.2024 складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Відповідно до підпункту першого пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). При цьому, відповідно до пункту 5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником, не враховано зміни, внесені до пункту 44 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 26.04.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: «Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) з урахуванням цих Особливостей. Так пунктом 2 статті 22 Закону визначений вичерпний перелік необхідних відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Крім того, пунктом 3 статті 22 Закону визначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, інформація викладена в змінах до Особливостей, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024, не відноситься до відомостей викладених в пункті 2 статті 22 Закону та може бути наявна в тендерній документації, за умови якщо Замовник вважає за необхідне включити цю інформації до тендерної документації. Додатково тендерна документація містить додаток 4 (Проект договору), який є невід`ємною частиною тендерної документації. Проект договору містить наступну інформацію стосовно: 6.3.10. Негайно, але не пiзнiше трьох календарних днiв, письмово повiдомити Покупця про змiну свого статусу на громадянина Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридичну особу, створену та зареєстровану вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран юридичну особу, створену та зареєстровану відповідно до законодавства України, кiнцевим бенефiцiарним власником, членом або учасником (акціонером), що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Росiйська Федерацiя/Республiка Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридична особа створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб’єкта господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походження з Російської Федерації/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. 11.13. Продавець (надалі за цим пунктом Контрагент) своїм підписом у цьому Договорі підтверджує, що на час його укладення не є громадянином Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, хто проживає на території України на законних підставах) або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб'єктом господарювання, що здiйснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Росiйської Федерації/Республіки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран». Однак, слід зазначити, що визначені в проекті договору пункти відносяться до Покупця, тобто зазначені пункти діють після визначення Учасника процедури закупівель Переможцем. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 44 Особливостей в частині не включення Замовником до складу тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 призвело до порушення вимог пункту 44 Особливостей та статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.05.2024 00:00
Дата публікації
02.05.2024 21:23
Документи висновку
02.05.2024 21:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до п.п. 1 п. 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Дата публікації
09.05.2024 08:19
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS», ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-009095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Поясніть будь-ласка, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 12:14
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 12:17
-
Відповідь
Пояснення по запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу UA-M-2024-04-22-000108
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? З метою оновлення автотранспортного транспорту (заміна автомобілів УАЗ російського виробництва), забезпечення бригадами районів розподілу, безпосередньо для виїзду до споживачів та відновлення живлення після деокупації та наслідків бойових дій є необхідність закупівлі бригадні вантажопасажирські автомобілів на 5 місць з колісною формулою 4х2 типу Renault Express (або аналог). Автомобіль марки Renault Express має економний дизельний двигун, та замінить автомобіль УАЗ російського виробництва, скоротивши витрати на паливо майже втричі. В підрозділах з розподілу нараховується 163 автомобілі. 25 з них із них вичерпали свій ресурс та відновлення яких з економічної точки зору не має сенсу Середній вік автомобілів УАЗ по розподілу сягає 20 років. Так на підставі комерційних пропозицій наданих від учасників ринку з продажу автомобілів Замовником було отримано три комерційні пропозиції з необхідними технічними характеристиками та можливими цінами за одиницю товару. На підставі комерційних пропозицій Замовником було сформовано технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі. На підставі комерційних пропозицій було сформовано очікувано вартість предмета закупівлі (за найнижчою ціною). 2. Поясніть будь-ласка, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024? Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) з урахуванням цих Особливостей. Так пунктом 2 статті 22 Закону визначений вичерпний перелік необхідних відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Крім того, пунктом 3 статті 22 Закону визначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, інформація викладена в змінах до Особливостей, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024, не відноситься до відомостей викладених в пункті 2 статті 22 Закону та може бути наявна в тендерній документації, за умови якщо Замовник вважає за необхідне включити цю інформації до тендерної документації. Додатково тендерна документація містить додаток 4 (Проект договору), який є невід`ємною частиною тендерної документації. Проект договору містить наступну інформацію стосовно: 6.3.10. Негайно, але не пiзнiше трьох календарних днiв, письмово повiдомити Покупця про змiну свого статусу на громадянина Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридичну особу, створену та зареєстровану вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран юридичну особу, створену та зареєстровану відповідно до законодавства України, кiнцевим бенефiцiарним власником, членом або учасником (акціонером), що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Росiйська Федерацiя/Республiка Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридична особа створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб’єкта господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походження з Російської Федерації/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. 11.13. Продавець (надалі за цим пунктом Контрагент) своїм підписом у цьому Договорі підтверджує, що на час його укладення не є громадянином Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, хто проживає на території України на законних підставах) або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб'єктом господарювання, що здiйснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Росiйської Федерації/Республіки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. Додатки: - Комерційна пропозиція Автоцентр «ЕВРОПА ПЛЮС»; - Комерційна пропозиція Офіційний дилер Renault в Харкові ТОВ «Соллі Плюс»; - Комерційна пропозиція ТОВ «АРМА МОТОРС».
Рішеня
26.04.2024 13:12
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
16 460 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380577401375
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
16 460 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380577401375
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності