Показати схожі тендери

Закупівля Жалюзі, ролети, ковдри, постільна білизна, рушники від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-01-001223-a
План UA-P-2024-04-01-001086-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 10.05.2024 16:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
449 715 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
332.98 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
754.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2024 10:00 до 09.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2024 10:00
до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2024 10:00
до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 11:58
до 07.05.2024 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2024 10:49
до 13.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.05.2024 11:24
-
Період уточнень
з 01.04.2024 10:00 до 06.04.2024 00:00
Період оскарження
з 01.04.2024 10:00 до 06.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 11:58 до 07.05.2024 11:24
Період кваліфікації
з 10.04.2024 11:58 до 07.05.2024 11:24
Основні параметри
Жалюзі, ролети, ковдри, постільна білизна, рушники
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
416 417 грн.
ЛОТ 1 – Жалюзі, ролети
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 – Жалюзі, ролети
Очікувана вартість
416 417 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4164,17
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 11:17
Закінчення аукціону
10.04.2024 11:58
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 114 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
114
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 50 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
50
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 202.5 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
202.5
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 270.14 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
270.14
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 50 (метри квадратні)
Жалюзі горизонтальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі горизонтальні
Код ДК 021:2015
39515430-8 - Горизонтальні жалюзі
Кількість
50
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Ролет 1000х1200
Опис предмета закупівлі
Ролет 1000х1200
Код ДК 021:2015
39515100-6 - Штори
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Ролет 1300х1400
Опис предмета закупівлі
Ролет 1300х1400
Код ДК 021:2015
39515100-6 - Штори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 15 (штуки)
Ролет 1430х840 мм
Опис предмета закупівлі
Ролет 1430х840 мм
Код ДК 021:2015
39515100-6 - Штори
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 8 (штуки)
Ролет 1800х1200
Опис предмета закупівлі
Ролет 1800х1200
Код ДК 021:2015
39515100-6 - Штори
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
416 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
345 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Подольна Валентина Вікторівна
Пропозиція:
409 191.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гейко Оксана Іванівна
Пропозиція:
344 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенкова О.О.
Пропозиція:
342 780 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 11:17
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
33 298 грн.
ЛОТ 2 – Ковдри, постільна білизна, рушники
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 – Ковдри, постільна білизна, рушники
Очікувана вартість
33 298 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
332,98
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 11:31
Закінчення аукціону
10.04.2024 11:54
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 20 (штуки)
Ковдра
Опис предмета закупівлі
Ковдра
Код ДК 021:2015
39511100-8 - Ковдри
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 19 (штуки)
Комплект постільної білизни полуторний
Опис предмета закупівлі
Комплект постільної білизни полуторний
Код ДК 021:2015
39512000-4 - Постільна білизна
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 25 (штуки)
Подушка
Опис предмета закупівлі
Подушка
Код ДК 021:2015
39516120-9 - Подушки
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 20 (штуки)
Рушник вафельний бавовняний
Опис предмета закупівлі
Рушник вафельний бавовняний
Код ДК 021:2015
39514100-9 - Рушники
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гейко Оксана Іванівна
Пропозиція:
32 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
24 796.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 11:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучерук Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380678292877
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ 1 – Жалюзі, ролети
Період вимог/скарг з 15.04.2024 10:49 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ФОП Кутенкова О.О. за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 – Жалюзі, ролети переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей
Документи кваліфікації
15.04.2024 10:49
Довідка НАЗК
15.04.2024 10:49
-
10.04.2024 11:58
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2024 12:56 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
у складі Пропозиції Учасника відсутній технічний опис та/або характеристики товару, що пропонується до постачання, зокрема, щодо жалюзей вертикальних: що тканина на ламелі буде виготовлена зі 100% поліестеру, матеріал буде гіпоалергенним, карниз буде виготовлений з алюмінію, перекриття ламелей буде не менше ніж 5 мм; щодо жалюзей горизонтальних: що будуть кріпитися до верхньої частини віконного отвору або на рамах склопакетів; щодо ролетів: що матеріали будуть будуть гіпоалергенними. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 10:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 10:00
Період вимог/скарг з 06.05.2024 14:09 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 2 (Технічна специфікація) тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати зокрема наступні документи на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі: Технічну пропозицію за формою Додатку 3 тендерної документації. При цьому, у Технічній пропозиції згідно з Додатком 3 учасник повинен був зазначити Технічний опис та/або характеристики товару щодо запропонованого товару з врахуванням вимог Додатку 2 тендерної документації. Надана Технічна пропозиція учасника не відповідає у повній мірі вимогам технічної специфікації (додаток 2), а саме: - п. 1 вимагалось, зокрема: шнурок: капрон для переміщення ламелей (з обох сторін вікна); грузик на шнурі: складається з двох частин, всередині між ними металева пластинка для додання грузику більшої ваги; важки, пов’язані ланцюжком для натягу ламелей по висоті. В пропозиції учасника дана інформація відсутня. - п. 4 вимагалось, зокрема: Карниз має бути виготовлений з алюмінію; Тип управління: від обох країв до центру з механізмами керування з двох сторін; Перекриття ламелей на ламель повинно бути не менше ніж 5 мм; До комплектуючих жалюзі входять: карниз, в якому знаходяться стрижень з бігунцями, до яких кріпляться ламелі; ламелі – вертикальні смужки з тканини, які вішаються до карнизу; ланцюжок для повороту ламелей на різний кут (з обох сторін вікна); шнурок: капрон для переміщення ламелей (з обох сторін вікна); грузик на шнурі: складається з двох частин, всередині між ними металева пластинка для додання грузику більшої ваги; важки, пов’язані ланцюжком для натягу ламелей по висоті. В пропозиції дана інформація відсутня. - п.6 вимагалось, зокрема: Кріплення на верхній укіс, на стелю або стіну; Кріплення на вікно стулка або рама вікна; Матеріали повинні бути гіпоалергенними, екологічно чистими, мати пило- та волого відштовхуюче просочення, не мати неприємного запаху спочатку та в ході використання. В пропозиції дана інформація відсутня. - п.8 вимагалось, зокрема: Світлозатінення тканини не менше 30%; Система управління ланцюгова; Кріплення на вікно стулка або рама вікна; Матеріали повинні бути гіпоалергенними, екологічно чистими, мати пило- та волого відштовхуюче просочення, не мати неприємного запаху спочатку та в ході використання. В пропозиції дана інформація відсутня. - п.9 в пропозиції учасника відсутня інформація по даній позиції. Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
06.05.2024 14:09
-
02.05.2024 12:56
Витяг з ЄДР
02.05.2024 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 10:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 10:00
Період вимог/скарг з 07.05.2024 11:24 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ "ВП Геліос" переможцем за частиною предмету закупівлі ЛОТ 1 – Жалюзі, ролети та прийняти рішення про намір укласти договори про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
07.05.2024 11:25
Довідка НАЗК
07.05.2024 11:24
-
06.05.2024 14:09
Витяг з ЄДР
Лот № 2 ЛОТ 2 – Ковдри, постільна білизна, рушники
Період вимог/скарг з 15.04.2024 10:51 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ "Епіцентр К" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 2 – Ковдри, постільна білизна, рушники переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей
Документи кваліфікації
15.04.2024 10:51
Довідка НАЗК
15.04.2024 10:51
-
10.04.2024 11:59
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-04-01-001223-a-c2
Підписаний і діє
Номер
4449/дзз-24
24 796.98 грн.
20 664.15 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2024
Строк дії договору з
22.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 (штуки)
Ковдра
Номенклатура
Ковдра
Кількість
20
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
19 (штуки)
Комплект постільної білизни полуторний
Номенклатура
Комплект постільної білизни полуторний
Кількість
19
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
25 (штуки)
Подушка
Номенклатура
Подушка
Кількість
25
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (штуки)
Рушник вафельний бавовняний
Номенклатура
Рушник вафельний бавовняний
Кількість
20
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.04.2024 11:54
-
Підписаний договір
UA-2024-04-01-001223-a-a3
Очікує підписання
345 000 грн.
345 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
114 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Номенклатура
Жалюзі вертикальні
Кількість
114
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
50 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Номенклатура
Жалюзі вертикальні
Кількість
50
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
202.5 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Номенклатура
Жалюзі вертикальні
Кількість
202.5
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
270.14 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні
Номенклатура
Жалюзі вертикальні
Кількість
270.14
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
50 (метри квадратні)
Жалюзі горизонтальні
Номенклатура
Жалюзі горизонтальні
Кількість
50
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 (штуки)
Ролет 1000х1200
Номенклатура
Ролет 1000х1200
Кількість
4
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Ролет 1300х1400
Номенклатура
Ролет 1300х1400
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
15 (штуки)
Ролет 1430х840 мм
Номенклатура
Ролет 1430х840 мм
Кількість
15
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
8 (штуки)
Ролет 1800х1200
Номенклатура
Ролет 1800х1200
Кількість
8
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
449 715 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
449 715 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності