Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області) від Державна установа "Центр громадського здоров"я Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-29-008700-a
План UA-P-2024-03-29-010760-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.05.2024 14:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 215 816.74 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 158.16 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.03.2024 18:22 до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.03.2024 18:22
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.03.2024 18:22
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2024 00:02
до 29.04.2024 08:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2024 08:22
до 05.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2024 08:22
до 07.05.2024 14:25
Період уточнень
з 29.03.2024 18:22 до 16.04.2024 00:00
Період оскарження
з 29.03.2024 18:22 до 16.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 19.04.2024 00:02 до 29.04.2024 08:22
Період кваліфікації
з 19.04.2024 00:02 до 29.04.2024 08:22
Основні параметри
ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 215 816.74 грн.
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області
Назва предмета закупівлі
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області
Очікувана вартість
1 215 816.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12158,16
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
2 796
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
.Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно, за фактом надання Послуг на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання відповідного Акту. Вимоги до форми та змісту звітної документації викладені в розділі 6 цього Договору та в Додатках до цього Договору. Неподання Виконавцем звітної документації в строки, визначені Договором, є підставою для відмови Замовника від прийняття та оплати наданих Послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "АСОЦІАЦІЯ 21 СТОЛІТТЯ"
Пропозиція:
1 215 795.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2024 18:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380973151249
Замовник
ЄДРПОУ
40524109
Назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Ярославська, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області
Період вимог/скарг з 29.04.2024 8:22 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 18:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 18:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір оренди нежитлового приміщення від 01.12.2021 року. Строк дії якого до 30.11.2022 року відповідно до умов самого договору. Відповідно до умов тендерної документації Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав на кожного безпосереднього надавача послуг зазначеного в довідці який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником договори про надання послуг 2024 року. Відповідно до умов наданих договорів пункт 2.3. Сторони дійшли згоди, що послуги за договором надаються особам, відповідно до переліку, обсягу, змісту, вимог до якості, строків надання визначеним додатком «Технічні характеристики послуг», що є невід’ємними частинами цього договору. Скан-копії наданих договорів не містять додатків. 1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи про здобуття формальної або неформальної освіти, а саме: Зятюк Я.С.; Кузьмін В.В.; ПавленкоА.В.; Лепьохіна О.В. 1.4. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначив наявність меблів та технічного обладнання, але не надав документи, що підтверджують право власності або право користування на вказане обладнання. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати наступні документи: Довідку за формою 1, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме: приміщення/кімната для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій на території Херсонської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями/кімнатами для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, необхідна для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у довідці. Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку, Учасник надає інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю (у разі залучення). 2.2. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 2.3. додатку 1 тендерної документації: До довідки додати документ на кожного безпосереднього надавача послуг зазначеного в довідці який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 2.3. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 2.4. додатку 1 тендерної документації: Копії документів, що підтверджують освіту працівників, що перелічені на вимогу п. 2.1. Додатку 1, а саме: дипломів, сертифікатів, свідоцтв тощо про здобуття формальної або неформальної освіти. 2.4. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 1.2. додатку 1 тендерної документації: Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями/кімнатами для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, необхідна для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у довідці. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями/кімнатами для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, необхідна для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у довідці. Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ на кожного безпосереднього надавача послуг зазначеного в довідці який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 3.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують освіту працівників, що перелічені на вимогу п. 2.1. Додатку 1, а саме: дипломів, сертифікатів, свідоцтв тощо про здобуття формальної або неформальної освіти. 3.4. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують право власності або право користування обладнанням відповідно до інформації, зазначеної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Створено
25.04.2024 9:18
Надати до
26.04.2024 9:18
Договір
UA-2024-03-29-008700-a-a1
Підписаний і діє
Номер
347
1 215 795.74 грн.
1 215 795.74 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.05.2024
Строк дії договору з
06.05.2024
по
31.01.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 796 (послуга)
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області
Номенклатура
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Херсонській області
Кількість
2 796
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.05.2024 14:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 215 816.74 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 00:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380973151249
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 215 816.74 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2024 00:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380973151249
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності