Показати схожі тендери

Закупівля Господарські товари від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-29-008450-a
План UA-P-2024-03-29-009970-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2024 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 583.31 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.03.2024 17:10 до 06.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.03.2024 17:10
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.03.2024 17:10
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.04.2024 01:00
до 12.04.2024 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 12:14
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 12:14
до 25.04.2024 12:04
Період уточнень
з 29.03.2024 17:10 до 03.04.2024 00:00
Період оскарження
з 29.03.2024 17:10 до 03.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.04.2024 01:00 до 12.04.2024 12:14
Період кваліфікації
з 06.04.2024 01:00 до 12.04.2024 12:14
Основні параметри
Господарські товари
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 583.31 грн.
Господарські товари
Назва предмета закупівлі
Господарські товари
Очікувана вартість
8 583.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
85,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 20 (штуки)
мітла пластикова
Опис предмета закупівлі
мітла пластикова
Код ДК 021:2015
39224100-9 - Мітли
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
07.05.2024 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
відро пластикове 20 л
Опис предмета закупівлі
відро пластикове 20 л
Код ДК 021:2015
39224330-0 - Відра
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
07.05.2024 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
набір для прибирання навозу (совок, граблі)
Опис предмета закупівлі
набір для прибирання навозу (совок, граблі)
Код ДК 021:2015
39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
07.05.2024 00:00
Позиція : №4 10 (штуки)
щітка для побілки
Опис предмета закупівлі
щітка для побілки
Код ДК 021:2015
39224200-0 - Щітки
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
07.05.2024 00:00
Позиція : №5 3 (штуки)
каструля 6 л
Опис предмета закупівлі
каструля 6 л
Код ДК 021:2015
39221000-7 - Кухонне приладдя
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
07.05.2024 00:00
Позиція : №6 25 (штуки)
пензлик для фарбування
Опис предмета закупівлі
пензлик для фарбування
Код ДК 021:2015
39221000-7 - Кухонне приладдя
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
07.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенкова О.О.
Пропозиція:
8 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2024 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Волошина
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Господарські товари
Період вимог/скарг з 12.04.2024 12:14 по 18.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2024 12:14
Довідка НАЗК
12.04.2024 12:14
-
06.04.2024 01:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 17:12
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП Кутенкова О.О.: - Учасником не надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 6 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2019 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних тощо або листи-відгуки, від замовника(ів) таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, листи-відгуки повинні містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності)). Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці товару, який є предметом закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. - Не надано документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника; - Не надано відомості про учасника (довідка складається за формою згідно Додатку № 5 до Документації); - Не надано проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП Кутенкова О.О. потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Створено
10.04.2024 16:30
Надати до
11.04.2024 16:30
Договір
UA-2024-03-29-008450-a-a1
Підписаний і діє
Номер
358
8 250 грн.
8 250 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.04.2024
Строк дії договору з
25.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 (штуки)
мітла пластикова
Номенклатура
мітла пластикова
Кількість
20
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
100
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
7 травня 2024 р.
Номенклатура
10 (штуки)
відро пластикове 20 л
Номенклатура
відро пластикове 20 л
Кількість
10
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
150
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
7 травня 2024 р.
Номенклатура
2 (штуки)
набір для прибирання навозу (совок, граблі)
Номенклатура
набір для прибирання навозу (совок, граблі)
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
500
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
7 травня 2024 р.
Номенклатура
10 (штуки)
щітка для побілки
Номенклатура
щітка для побілки
Кількість
10
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
100
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
7 травня 2024 р.
Номенклатура
3 (штуки)
каструля 6 л
Номенклатура
каструля 6 л
Кількість
3
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
500
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
7 травня 2024 р.
Номенклатура
25 (штуки)
пензлик для фарбування
Номенклатура
пензлик для фарбування
Кількість
25
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
50
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
7 травня 2024 р.
Документи договору
25.04.2024 12:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 583.31 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 01:00
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 583.31 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 01:00
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності