Показати схожі тендери

Закупівля Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою), за кодом ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» від Відділ освіти, молоді та спорту Дубов"язівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-29-006657-a
План UA-P-2024-03-29-007917-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.04.2024 08:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
83 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
415 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.03.2024 14:53 до 06.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.03.2024 14:53
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.03.2024 14:53
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.04.2024 01:00
до 09.04.2024 12:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2024 12:49
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2024 12:49
до 18.04.2024 08:28
Період уточнень
з 29.03.2024 14:53 до 03.04.2024 00:00
Період оскарження
з 29.03.2024 14:53 до 03.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.04.2024 01:00 до 09.04.2024 12:49
Період кваліфікації
з 06.04.2024 01:00 до 09.04.2024 12:49
Основні параметри
Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою), за кодом ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
83 000 грн.
Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою), за кодом ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Назва предмета закупівлі
Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою), за кодом ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Очікувана вартість
83 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
415,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою).
Код ДК 021:2015
15812120-0 - Пироги
Кількість
8 300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41655, Україна, Сумська область, Дубов''язівка, В. Глуховця, 8, підпорядковані заклади освіти.
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Хлібзавод Дубов'язіський
Пропозиція:
82 668 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2024 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Порохня
Електронна пошта
Телефон
+380967950624
Сайт:
https://dbv-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41848402
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Дубов'язівської селищної ради
Поштовий індекс
41655
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Конотопський район, с-ще Дубов'язівка
Адреса
вул. В.Глуховця, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою), за кодом ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Період вимог/скарг з 09.04.2024 12:49 по 15.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2024 12:49
Довідка НАЗК
09.04.2024 12:49
-
06.04.2024 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 14:55
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 14:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник процедури закупівлі ПП Хлібзавод Дубов'язіський на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі надав копію аналогічного договору № 5 від 01.02.2023 року на постачання хлібобулочних виробів (ДК 021:2015 код 15810000-9, укладеного з КЗСОР Конотопська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ст., вартість договору 114 950,00 грн., проте документи, які підтверджують виконання договору надані на суму 103 559,63 грн. 1.2 Учасник процедури закупівлі ПП Хлібзавод Дубов'язіський надав Гарантійний лист Вих №223 від 05 квітня 2024 р. про те, що ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» гарантує, що не є юридичною особою – резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстровано відповідно законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, та/або юридичної особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентам Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних для надання чинності поставою Кабінету Міністрів Україні від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», проте у даному гарантійному листі не вказано, що учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Додаток № 1 до тендерної документації. Кваліфікаційні критерії. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів). *Під аналогічним розуміється договір на поставку будь-якого товару за ДК 021:2015 - «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. 2.2 Інша інформація - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учасник повинен надати копію документу на поставку товару, згідно договору № 5 від 01.02.2023 року на суму 11 390,37 грн. Або учасник повинен надати нову довідку довільної форми, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі. 3.2 Учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Створено
08.04.2024 11:17
Надати до
09.04.2024 11:17
Договір
UA-2024-03-29-006657-a-a1
Підписаний і діє
Номер
17/04
82 668 грн.
68 890 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2024
Строк дії договору з
17.04.2024
по
30.06.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
8 300 (штуки)
Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою).
Номенклатура
Пиріжки (з повидлом, з яблуками, з капустою).
Кількість
8 300
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
9.96
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 червня 2024 р.
Документи договору
18.04.2024 08:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
83 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 01:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Дубов'язівської селищної ради
Контактний телефон:
+380967950624
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
83 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 01:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Дубов'язівської селищної ради
Контактний телефон:
+380967950624
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності