Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід) від КНП "Савранська лікарня" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-29-004826-a
План UA-P-2024-03-26-011958-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.05.2024 10:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 070 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.03.2024 13:28 до 06.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.03.2024 13:28
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.03.2024 13:28
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2024 13:38
до 24.04.2024 14:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2024 11:36
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2024 14:21
до 03.05.2024 10:17
Період уточнень
з 29.03.2024 13:28 до 03.04.2024 00:00
Період оскарження
з 29.03.2024 13:28 до 03.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2024 13:38 до 24.04.2024 14:21
Період кваліфікації
з 08.04.2024 13:38 до 24.04.2024 14:21
Основні параметри
Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 070 000 грн.
Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
Очікувана вартість
2 070 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 800
Аукціон
Cтарт аукціону
08.04.2024 13:09
Закінчення аукціону
08.04.2024 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
900
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 15,
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП НЕТУДИХАТА О. А.
Пропозиція:
2 041 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ
Пропозиція:
1 665 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Маркевич Віктор Михайлович
Пропозиція:
1 664 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.04.2024 13:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Кизима
Електронна пошта
Телефон
+380677245686
Замовник
ЄДРПОУ
01998874
Повна назва
КНП "Савранська лікарня"
Поштовий індекс
66200
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
смт Саврань
Адреса
вул. Соборна, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
Період вимог/скарг з 17.04.2024 11:36 по 23.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 13:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис: 1. виявлені невідповідності: 1. відсутня довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості; посвідчення видане на уповноваженого працівника, копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання. 2. документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2022-2023 років або на більш пізню дату; витяг із Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2022-2023 року або за більш пізній період (надається перша сторінка такого Журналу). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.7, 8 п.2.2 Розділу V 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати 1. довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості; посвідчення видане на уповноваженого працівника, копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання. 2. документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2022-2023 років або на більш пізню дату; витяг із Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2022-2023 року або за більш пізній період (надається перша сторінка такого Журналу).
Створено
12.04.2024 15:58
Надати до
13.04.2024 15:58
Період вимог/скарг з 22.04.2024 13:27 по 28.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.04.2024 13:27
-
17.04.2024 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 13:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис: 1. виявлені невідповідності: 1. відсутній Проект договору. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.2 п.2.2 Розділу V 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Проект договору.
Створено
18.04.2024 13:23
Надати до
19.04.2024 13:23
Період вимог/скарг з 24.04.2024 14:21 по 30.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2024 14:21
Довідка НАЗК
24.04.2024 14:21
-
22.04.2024 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 13:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис: 1. виявлені невідповідності: відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.3 п.2.2 Розділу V 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Створено
23.04.2024 12:30
Надати до
24.04.2024 12:30
Договір
UA-2024-03-29-004826-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
2 041 200 грн.
2 041 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.05.2024
Строк дії договору з
03.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
900 (метри кубічні)
Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
Номенклатура
Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)
Кількість
900
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2024 р.
Документи договору
03.05.2024 10:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 070 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 01:00
Замовник:
КНП "Савранська лікарня"
Контактний телефон:
+380677245686
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 070 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 01:00
Замовник:
КНП "Савранська лікарня"
Контактний телефон:
+380677245686
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності