Показати схожі тендери

Закупівля Коров’яче молоко сире від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-29-001656-a
План UA-P-2024-03-28-005245-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.04.2024 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 490 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 450 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.03.2024 12:21 до 07.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.03.2024 12:21
до 04.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.03.2024 12:21
до 04.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2024 01:01
до 09.04.2024 15:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2024 15:40
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2024 15:40
до 15.04.2024 11:35
Період уточнень
з 29.03.2024 12:21 до 04.04.2024 00:00
Період оскарження
з 29.03.2024 12:21 до 04.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2024 01:01 до 09.04.2024 15:40
Період кваліфікації
з 07.04.2024 01:01 до 09.04.2024 15:40
Основні параметри
Коров’яче молоко сире
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 490 000 грн.
Коров’яче молоко сире
Назва предмета закупівлі
Коров’яче молоко сире
Очікувана вартість
5 490 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коров’яче молоко сире
Код ДК 021:2015
03333000-4 - Коров’яче молоко сире
Кількість
315 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АГРАРНО-ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
Пропозиція:
5 489 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2024 20:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Вікторівна Хайло
Електронна пошта
Телефон
+380673062871
Замовник
ЄДРПОУ
22696568
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Поштовий індекс
61054
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Коров’яче молоко сире
Період вимог/скарг з 09.04.2024 15:40 по 15.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2024 15:41
Довідка НАЗК
09.04.2024 15:40
-
Звіт про оцінку
07.04.2024 01:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 10:14
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 10:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 дoвiдкa в довільній формі, щo мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть у учaсникa доярок, лаборанта для проведення аналізів предмету закупівлі, а також інших працівників, що мають необхідні знання та досвід. В цій довідці про працівників вказано: Шабаліна Олена Сергіївна - доярка, а по наказу - оператор машинного доїння; Романюк Тетяна Іванівна - доярка, а по наказу - оператор машинного доїння, Щербина Інна Єгорівна доярка - по наказу оператор машинного доїння, Джепа Наталія Павлівна - доярка, а по наказу - оператор машинного доїння Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнену довідку, щo мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть у учaсникa доярок, лаборанта для проведення аналізів предмету закупівлі, а також інших працівників, що мають необхідні знання та досвід у відповідності з наданими наказами. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. Протокол зборів засновників про призначення директора не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі підписання керівником організації-учасника – надати протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів
Створено
08.04.2024 13:31
Надати до
09.04.2024 13:31
Договір
UA-2024-03-29-001656-a-a1
Підписаний і діє
Номер
37
5 489 700 грн.
4 574 750 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2024
Строк дії договору з
15.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
315 500 (літр)
Коров’яче молоко сире
Номенклатура
Коров’яче молоко сире
Кількість
315 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
15.04.2024 11:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 490 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380673062871
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 490 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380673062871
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності